BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
ezerez |
Geplaatst op dinsdag 17 april 2012 10:34 |
||||
Goeiemiddag Quote: Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen? mvg ezerez ezerez wijzigde dit bericht op 17-04-2012 om 10:35, totaal 1 keer bewerkt |
||||
zyronix |
Geplaatst op dinsdag 17 april 2012 12:41 |
||||
@ezerez kan je iets meer informatie geven? Welk rootpath probeer je in te stellen? <removed> |
||||
ezerez |
Geplaatst op dinsdag 17 april 2012 14:54 |
||||
Ik heb al rootpath /mnt/disk1/tv en in de log begint hij zelfs voor de eerste seizoenen House een wantedqueue aan te maken... |
||||
zyronix |
Geplaatst op dinsdag 17 april 2012 17:58 |
||||
@ezerez <removed> |
||||
remarkable |
Geplaatst op donderdag 19 april 2012 12:17 |
||||
Gefeliciteerd !!! |
||||
zyronix |
Geplaatst op donderdag 19 april 2012 15:17 |
||||
@remarkable De RSS feed afzoeken kost geen API hits, dit is een statische pagina met downloadlinks er in. Deze downloadlinks zijn links naar de subtitle via de API. Als AutoSub dus een matchende subtitle vind moet ie alsnog gedownload worden via de API, en dus kost het een API-hit. <removed> |
||||
ezerez |
Geplaatst op donderdag 19 april 2012 18:14 |
||||
Ik ben ff in de lang.sh file gaan kijken en deze blijkt wel degelijk op Quote: |
||||
remarkable |
Geplaatst op vrijdag 20 april 2012 07:50 |
||||
Quote: Ik copy/paste vanuit de autosub webpagina. Of de subtitle ook werkelijk 5x gedownload is weet ik niet, hij staat wel 5x in het overzicht van gedownloade subs. Ik begrijp dat het downloaden ook een API call kost, maar het scheelt wel een lookup. Daarom lijkt het mij handiger om de RSS niet mee te laten tellen in de API calls, of een blok van 30 of 50 API calls te reserveren voor de RSS ipv op te laten snoepen door de reguliere Checksub, zodat de RSS nooit hoeft te wachten op de nieuwe vrije API calls welke eens in de 24 uur verkregen worden. Mvg Mark |
||||
zyronix |
Geplaatst op vrijdag 20 april 2012 08:38 |
||||
Quote: Oke, het heeft in elk geval daarmee te maken. Hoe heb je de schijf gemount? Daar toevallig geen encoding meegegeven? Anders zou het ook in je python kunnen zitten, als python anders is gecompileerd met standaard geen UTF8 kan dit probleem zich ook voordoen. Quote: Mocht je nog een keer zien dat AutoSub een subtitle 5x download. Zou je dan je debug logging kunnen mailen of posten via een issue? Ik begrijp nou iets meer wat je bedoelt. Je zegt eigenlijk er zouden 2 API tellers moeten zijn. 1 voor het downloaden en 1 voor het checken? Hoeveel series heb jij in je wanted lijst momenteel staan (schatting). Ik volg totaal zo'n 25-30 series actief. En ik heb maar 10 items in mijn wanted lijst momenteel staan. Wat ik hiermee probeer te zeggen, ik denk te begrijpen welke kant je op wilt, maar ik vind als jij circa 300 aflevering check op bierdopje dat je behoorlijk wat load vraagt van de server en hoeveel van die series krijgen ook echt subtitles? Misschien dat het API limiet iets meer omhoog moet, dit zou namelijk ook een oplossing zijn. <removed> |
||||
remarkable |
Geplaatst op vrijdag 20 april 2012 21:45 |
||||
De API limiet hoeft van mij niet echt omhoog, achter die limiet zit namelijk de gedachte Bierdopje te ontlasten. Dat de API calls opgegeten worden door een backlog aan oude series vind ik erg. |
||||
proxydude |
Geplaatst op zaterdag 21 april 2012 12:32 |
||||
ik krijg hem niet aan de praat waar kan ik de poort aanpassen? hebnamelijk al wat draaien op 8083 |
||||
zeroday |
Geplaatst op zaterdag 21 april 2012 13:43 |
||||
@proxydude, |
||||
Thaan |
Geplaatst op maandag 23 april 2012 08:41 |
||||
Ik draai AutoSub op mijn Synology, geweldige app!
En als dat voor een compleet seizoen is, is dat best irritant. Als ik de subs met dubbele punt namelijk weggooit, begint autosub ze rustig nog een keer te downloaden. Hebben anderen ook dit probleem en belangrijk nog, is er een fix voor? Thaan wijzigde dit bericht op 23-04-2012 om 08:41, totaal 1 keer bewerkt |
||||
zyronix |
Geplaatst op maandag 23 april 2012 11:23 |
||||
@Thaan In je heb interface heb je: 'Subeng' leeg staan. Dat is niet de bedoeling. Vul daarin 'en' en het ziet er allemaal weer prima uit <removed> |
||||
Thaan |
Geplaatst op maandag 23 april 2012 11:29 |
||||
Quote:Thanks voor de reactie. Subeng was inderdaad leeg, aangezien ik FallbacktoEng op disabled heb, en DownloadEng op enabled heb. Ik wil altijd Engelse subs namelijk, geen Nederlandse subs. Ik ga even kijken wat er nu gebeurt. /edit Nope, ook dit werkt niet lekker. Kun je me vertellen wat m'n settings moeten zijn om alleen Engelse subs te krijgen, zonder .en.srt in de naam? Dus gewoon een naam identiek aan de file. Thaan wijzigde dit bericht op 23-04-2012 om 11:34, totaal 1 keer bewerkt |
||||
zyronix |
Geplaatst op maandag 23 april 2012 11:36 |
||||
Beste Allemaal, Code (php): Heb je deze error gehad en draai jij vanaf source? Graag even update en vertellen of je het probleem verholpen is Afgelopen weekend druk bezig geweest met unicoding problemen is ik hoop!!! dat het nu allemaal opgelost is. Ook is me opgevallen dat de RSS module niet goed meer werkt. Vandaar misschien dat @remarkable problemen heeft gehad. Ik zal nu deze week even hard werken aan alle issue die openstaan. Zodat ik (hopelijk) dit weekend de eerste test versie kan uitbrengen Voor iedereen die vanaf source draait er staan een aantal changes voor je klaar. Zouden jullie kunnen bevestigen of het bij jullie ook allemaal werkt? Bug fixes tot dus ver: - Python 2.5 is supported now - ExamplePostProcess supports Notify My Android - New namemappings - Matching scores works beter for web-dl (critical bug fix) - Beter unicode support Wat gaat er nog komen? Sowieso: - Codecs kunnen binnenkort gematched worden, dit wordt toegevoegd aan de matchingscore. - Multiple paths - Optie om symbolic links te volgen Met grote waarschijnlijkheid - Data & Time stamp voor gedownload subtitles - Automatisch files die ouder zijn dan 90 dagen niet in wantedlijst plaatsen - Handmatige backlogging voor bestanden die ouder zijn dan 90 dagen (die 90 dagen wordt instelbaar en berekend wat de last modified datum is van een bestand) Hopelijk: - Logging te bekijken via webinterface Niet: - Webinterface voor touch devices (gewoon geen tijd voor), zal in een latere release komen. <removed> |
||||
zyronix |
Geplaatst op maandag 23 april 2012 11:37 |
||||
Quote: Niet mogelijk, AutoSub is ontwikkeld om Nederlandse subs te downloaden (daar is bierdopje namelijk voor) en engelse subs is er al een extra feature aan toegevoegd. <removed> |
||||
Thaan |
Geplaatst op maandag 23 april 2012 12:09 |
||||
Quote:Ah oke, AutoSub is daar dus niet op berekend. De oplossing is toch best makkelijk? De . voor .en.srt niet hardcoded toevoegen, maar in het configscherm in plaats van "en" invullen, ".en" invullen zodat je in mijn geval bijvoorbeeld geen dubbele punt krijgt wanneer je alleen engelse subs wilt. |
||||
zyronix |
Geplaatst op maandag 23 april 2012 12:47 |
||||
@Thaan Als het zo simpel was had ik het al opgelost natuurlijk <removed> |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
Thaan |
Geplaatst op maandag 23 april 2012 13:13 |
||||
Duidelijk, thanks! Ik snap ook zeker dat het geen prioriteit heeft als het gros van de gebruikers NL subs gebruikt. Bedankt voor de moeite! |
||||
Gizmo007 |
Geplaatst op dinsdag 24 april 2012 08:26 |
||||
Quote: Heb de source geupdate, maar krijg nog steeds dezelfde foutmelding. Als je logs nodig hebt hoor ik het graag.... Gizmo007 wijzigde dit bericht op 24-04-2012 om 08:26, totaal 1 keer bewerkt |
||||
zyronix |
Geplaatst op dinsdag 24 april 2012 11:22 |
||||
@Gizmo007 zou je <removed> |
||||
remarkable |
Geplaatst op dinsdag 24 april 2012 14:08 |
||||
Beste Romke, remarkable wijzigde dit bericht op 25-04-2012 om 08:26, totaal 2 keer bewerkt |
||||
zyronix |
Geplaatst op dinsdag 24 april 2012 21:27 |
||||
@remarkable Gevonden wat het is, stel je mag geen API hits meer doen. Maar er staat nog wel een bepaalde subtitle in de wachtrij. Deze subtitle wordt gevonden op de RSS. Wordt aan de download lijst toegevoegd, maar hij mag nog niet downloaden. Namelijk geen API hit. Na 1 uur gaat scandisk weer aan de slag, HE! kijk die aflevering heeft nog geen subtitle, opnieuw in wanted lijst. RSS vind hem weer en zet hem voor de 2de keer in de wachtrij. <removed> |
||||
remarkable |
Geplaatst op woensdag 25 april 2012 08:25 |
||||
Mijn download list is inderdaad gigantisch... Ik kan je vertellen dat dit een erg uitgeklede lijst is ten opzichte van het gehele assortiment afleveringen. |
||||
|