BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Woytje |
Geplaatst op vrijdag 16 oktober 2009 08:30 |
||||
Mijn Bierdopje.com MP-TVSeries is zo goed als klaar. Ik zal alleen dat ik het in de plugin nog Bierdopje.nl noem, maar dat zal ik nog wel even fixen. |
||||
cie007 |
Geplaatst op dinsdag 03 november 2009 20:21 |
||||
Ik heb hem getest en tot nu toe geen enkele bug tegengekomen. |
||||
Sacul |
Geplaatst op dinsdag 03 november 2009 21:46 |
||||
Heb je ook wat meer info? Ik gebruik MediaPortal inc. My TVSeries. Haalt deze plugin automatisch ondertitels op ofzo? |
||||
cie007 |
Geplaatst op woensdag 04 november 2009 21:19 |
||||
Inderdaad, gewoon rechtermuisknop op de aflevering en download kiezen. |
||||
Sacul |
Geplaatst op woensdag 04 november 2009 22:03 |
||||
Dat is nog eens mooi! Ik ga het uitproberen |
||||
Galaphile |
Geplaatst op zaterdag 21 november 2009 21:22 |
||||
Wat een mooie aanpassing van het origineel. Chapeau |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
Jelpot |
Geplaatst op zaterdag 21 november 2009 22:30 |
||||
Vergeten jullie dan geen bedankjes te plaatsen? |
||||
djredmar |
Geplaatst op zaterdag 21 november 2009 23:10 |
||||
zelf had ik ook ooit eens de mptv series gecompiled, ik loop vast op het feit dat de plugin geen info meer haalt vanaf thetvdb.com |
||||
Galaphile |
Geplaatst op zondag 22 november 2009 00:26 |
||||
jelpot: Bedankt vertalers Edit: Hmmmz Je naam deed een belletje rinkelen. Jij kent mij ook als Ellasar Galaphile wijzigde dit bericht op 22-11-2009 om 00:28, totaal 1 keer bewerkt |
||||
Jelpot |
Geplaatst op zondag 22 november 2009 10:16 |
||||
Galaphile: Hah, ja, een zekere Ellasar ken ik inderdaad van het helpmij-forum Jij bent natuurlijk moeilijker te herkennen als je voor elk forum misschien een andere naam gaat gebruiken... Het is alweer lang geleden dat ik daar nog iets gepost heb Was er even mee gestopt omdat het nogal druk was met men vakantiejob etc. en ben het dan ook zowat uit het oog verloren omdat ik er niet altijd zoveel tijd voor had maar normaal ga je mij daar nog wel eens terugzien in het vista of 7 topic dan / genoeg offtopic Maar wat ik gewoon wou duidelijk maken is dat wanneer je je subs automatisch laat downloaden door een programmatje je waarschijnlijk niet meer voor die reden bierdopje.com komt bezoeken om bijvoorbeeld een bedankje te plaatsen voor iemands vertaling. Ik weet dat het allemaal veel gemakkelijker is als alles automatisch gebeurt. Ikzelf vertaal nu niet echt veel, ik sync en controleer meer, maar ik denk dat zowat alle vertalers het wel met me eens zijn dat de steun van de "gebruikers", hun de moed geeft om verder te gaan met vertalen / als men dus merkt dat hun werk geapprecieerd wordt. & eigenlijk is het toch maar een kleine moeite vind ik om een bedankje te plaatsen voordat/nadat je iemands sub hebt gedownload. De link om een bedankje te plaatsten staat immers altijd naast de download link. OF je zou in het programma/de plugin kunnen inbouwen dat je ook direct een bedankje kan plaatsen, met dat programma dat het dan dus doorstuurt naar Bierdopje |
||||
Galaphile |
Geplaatst op zondag 22 november 2009 11:27 |
||||
jelpot: het programma download nu niet vol automatisch maar als je deze plugin gebruikt komt er op de huidige manier ook geen bedankje. dus dat is geen reden om het nu niet automatisch te doen . De bedankjes discussie lijkt me al vele malen gevoerd te zijn op dit forum waar ik (nog) maar niet induik. 't volstaat om te zeggen dat ik tot nu toe (ben hier net 1 dag) mijn respect naar de vertalers die het verdienen heb getoond. @DjRedMar, ik kwam ergens tegen dat de apikey voor de tvdb niet mee gecompileerd is, vermoedelijk komt daar het probleem vandaan dat hij alleen bestaande series kan importeren EDIT: Verzoek om broncode is niet nodig zie ik : http://code.google.com/p/mptvseries/issues/detail?id=282 Galaphile wijzigde dit bericht op 22-11-2009 om 12:29, totaal 4 keer bewerkt |
||||
xallias |
Geplaatst op zondag 21 maart 2010 11:35 |
||||
ik wil je hierbij hartelijk danken voor deze plugin wat geweldig. |
||||
|