Forum > Developers > Auto sub download scriptje
|
|
Pagina 38 van de 41
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Quote:
Zojuist getest -> lijkt goed te werken!
|
|
|
@TeeTee1979 Thanks for het melden!
<removed>
|
|
|
Klein bugje (wellicht feature)
wanneer AutoSub gestart wordt
python AutoSub.py -d -c configblaalalala
dan kijkt autosub niet of de config file wel of niet bestaat
hij pakt dan de default values vanuit de database. Ik zou verwachten dat er wel een filecheck zou zijn omdat je doordat je een configfile opgeeft een bepaalde specifieke configuratie wil gaan gebruiken.
|
|
|
Zelfs na het verwijderen van de database krijg ik deze melding.
root@xxx:/home/autosub/auto-sub# /etc/init.d/autosub start
Starting AutoSub
AutoSub: Initializing variables and loading config
AutoSub: Starting as a daemon
AutoSub: Disabling console output for daemon.
AutoSub: Changing output to log. Bye!
root@xxx:/home/autosub/auto-sub#
root@xxx:/home/autosub/auto-sub#
root@xxx:/home/autosub/auto-sub# ps aux | grep auto
autosub 15694 87.7 0.2 123504 17120 ? Rl 17:32 0:07 /usr/bin/python /home/autosub/auto-sub/AutoSub.py -c/home/autosub/auto-sub/config.properties -d -l
root 15712 0.0 0.0 4184 800 pts/0 S+ 17:32 0:00 grep --color=auto auto
root@xxx:/home/autosub/auto-sub# ps aux | grep autoTraceback (most recent call last):
File "/home/autosub/auto-sub/autosub/Scheduler.py", line 21, in __init__
self.command.run()
File "/home/autosub/auto-sub/autosub/checkRss.py", line 126, in run
showid = autosub.Helpers.getShowid(wantedItemtitle)
File "/home/autosub/auto-sub/autosub/Helpers.py", line 227, in getShowid
idCache().setId(show_id, show_name)
File "/home/autosub/auto-sub/autosub/Db.py", line 41, in setId
cursor.execute(self.query_setId,[bierdopje_id, show_name.upper()])
IntegrityError: PRIMARY KEY must be unique
Ik heb ondertussen al wel een leuke verzameling om te indexeren... Dat deze tool denkt dat er een dubbel ID tussen zit kan ik me iets bij voorstellen
Sickbeard info: 303 shows (137 active) | 20218/23934 episodes downloaded
Mvg Mark
|
|
|
wgethttp://www.bierdopje.com/downloads/sub/88484/Awake.S01E02.720p.HDTV.X264-DIMENSION.srt/apikey/AFC34E2C2FE8B9F7/
--2012-03-09 18:44:05-- http://www.bierdopje.com/downloads/sub/88484/Awake.S01E02.720p.HDTV.X264-DIMENSION.srt/apikey/XXXXXXXXXXXXXXX/
Herleiden van www.bierdopje.com... 2400:cb00:2048:1::adf5:3c2a, 2400:cb00:2048:1::adf5:3c75, 173.245.60.117, ...
Verbinding maken met www.bierdopje.com|2400:cb00:2048:1::adf5:3c2a|:80... verbonden.
HTTP-verzoek is verzonden; wachten op antwoord... 403 This API key is BANNED. Please make sure you update the application that makes use of this key!
2012-03-09 18:44:05 Fout 403: This API key is BANNED. Please make sure you update the application that makes use of this key!.
Het lijkt erop dat de API Key is gestopt te werken met de 'oude' versie.
Sypher wijzigde dit bericht op 09-03-2012 om 18:01, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
Gaat toch niet helemaal goed met de windhoos versie:
2012-03-09 18:36:51,663 ERROR checkRss: The server returned an error for requesthttp://www.bierdopje.com/rss/subs/en
2012-03-09 18:54:19,101 ERROR getSubLink: The server returned an error for request http://api.bierdopje.com/hierstondapi/GetAllSubsFor/17/01/26/en
de website in de error melding geeft het volgende resultaat:
This XML file does not appear to have any style information associated with it. The document tree is shown below.
<bierdopje>
<response>
<status>false</status>
</response>
</bierdopje>
TeeTee1979 wijzigde dit bericht op 09-03-2012 om 17:58, totaal 4 keer bewerkt
|
|
|
@zyronix
Ik zag in de 'oude' versie dat dat wat in de downloadqueu zit telkens weer word getracht te gedownloaden. Dit geeft wel een (grote) belasting op de Bierdopje servers.
2012-03-09 18:46:25,814 ERROR downloadSubs: The server returned an error for requesthttp://www.bierdopje.com/downloads/sub/88484/Awake.S01E02.720p.HDTV.X264-DIMENSION.srt/apikey/AFC34E2C2FE8B9F7/
2012-03-09 18:46:45,837 DEBUG downloadSubs: Something in downloadqueue, Starting downloadSubs
2012-03-09 18:46:45,906 ERROR downloadSubs: The server returned an error for requesthttp://www.bierdopje.com/downloads/sub/88484/Awake.S01E02.720p.HDTV.X264-DIMENSION.srt/apikey/AFC34E2C2FE8B9F7/
En dit elke 20 waar ik hem op had ingesteld.
Kun je de 403 melding afvangen en de betreffende serie uit de qeue halen?
Een 403 wil immers zeggen dat de API key niet meer werkt.
|
|
|
@Netfreak de API key van de oude versie is inderdaad geblocked. Deze zal ook niet meer geactiveeerd worden omdat er fouten in deze versie zitten die de Bierdopje API kunnen hammeren (wat dus ook is voorgekomen).
Je moet dus upgraden naar de nieuwste versie en deze gebruiken.
|
|
|
Kan dat upgraden ook met de windows versie?
|
|
|
Quote:
remarkable schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:39:
- Nu luistert de deamon default alleen op 127.0.0.1. Het probleem hiermee is dat ik de tool draai op een niet grafische ubuntu server. Ik moest dus in de code harken om deze om te zetten naar 0.0.0.0. Wellicht iets om als startupoptie mee te kunnen geven? (-I 0.0.0.0 oid)
Met links of lynx is de config namelijk niet echt handig aan te passen. |
Ik zou ook graag willen benaderen vanaf andere machine. @remarkable welk file moet ik aanpassen? Ik heb loopbackadres al wel een aantal keer gevonden in files.
Ik denk namelijk dat een hoop mensen dit op NAS zullen draaien (zoals ik doe )als ze het ontdekken.
CmdrSatan wijzigde dit bericht op 09-03-2012 om 18:43, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
@TeeTee1979 Kan je kijken of je de bug kan herproduceren? Zoja, zou je me de debug log kun sturen? (moet je autosub even via config op debug zetten)
En je kan niet upgrade omdat je de laatste versie draaid.
@remarkable ik werk aan een nieuwe versie met vele bug fixes, daar wordt dit voor je gefixed
@zeroday ik maak er een check in of de config bestaat
@CmdrSatan Ik zou even kijken wat de beste oplossing hiervoor is. Vanwege security wil ik niet graag dat de applicatie default op 0.0.0.0 draait.
Voor iedereen:
Ik werk aan een nieuwe versie hierin wordt een hele belangrijke bug gefixed. Ik heb de downloads offline gehaald. Iedereen die pre-alpha1 draait moet upgrade. Mocht je niet upgrade riskeer je een ip-ban van bierdopje!
Verder zal ik zo veel mogelijk van bovenstaande issue meenemen.
<removed>
|
|
|
Ik dacht aan config aanmaken met alleen de poort 0.0.0.0 er in?
Ik heb het al met lynx opgelost btw.
ERROR downloadSubs: PostProcess: /bin/sh: False: command not found
Enig idee waar dat vandaan komt? Ben niet zo super handig zelf. Lijken wel te downloaden.
CmdrSatan wijzigde dit bericht op 09-03-2012 om 18:57, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
@CmdrSatan was me ook opgevallen, work in progress
<removed>
|
|
|
@zyronix logfile is aangemaakt met debug aan. Hoe kan ik dat het beste jou kant op krijgen?
|
|
|
updaten!!!
Ik verzoek iedereen dringent te updaten. Er zijn aanzienlijk veel bugs gefixed.
Let op! Het is aan te raden om je database.db file te verwijderen!
(windows binairy is aan het uploaden en moet zo op google-project verscheinen)
<removed>
|
|
|
updated,
denk dat mijn per email gemelde postprocess bug er nog in zit ;_)
aangezien er nog niet veel mensen twitter gebruiken denk ik dat er weinig mensen van deze bug last hebben ;-) (
daarnaast zie ik het volgende (ook gezien bij eerdere aanmaak database)
user@nblinux:/usr/local/src/auto-dev# python AutoSub.py -d -l -c/usr/local/src/auto-dev/config.properties.dev
AutoSub: Initializing variables and loading config
AutoSub: Starting as a daemon
AutoSub: Disabling console output for daemon.
root@nblinux:/usr/local/src/auto-dev# AutoSub: Database created
AutoSub: Changing output to log. Bye!
ik krijg mijn shell prompt niet terug als ik hem start, met een ctrl-c kan ik hem afbreken en blijft ie in de background,
Wanneer de database eenmaal aangemaakt is, dan krijg ik altijd de shell prompt weer terug
|
|
|
@zeroday
Zag je bug voorbij komen, staat op to-do list, maar wilde deze release a.s.a.p. uitbrengen omdat er veel bugs uit zijn gehaald.
Ik heb dat probleem niet, kan je weer eens vertellen welke versies van ubuntu en python etc je draait? Kijken of ik het kan herproduceren
<removed>
|
|
|
Werkt hier prima, ik hoop dat deze versie niet gaat beuken als Bierdopje dev's besluiten dat de API key om een of andere reden niet meer geldig is.
Met dank ook aan Bierdopje Devs trouwens dat ze pas vroeg in de avond de vorige week versie API key pas hebben geweigerd.
De DEBUG loglezer en testers hebben dit gezien!
Even 1 heel belangrijk punt we zijn hier wel de testers van deze hele verse auto-sub, dus API keys kunnen ineens verdwijnen!!!!
De software is nog steeds in Alpha status. In Alpha status is het heel wijs om de DEBUG mode aan te hebben en te houden...
@zyronix werkt hier perfect!
Ga zo door, en de testers blijf opletten op dit developers Forum!
|
|
|
Op verzoek van zyronix ivm supernamemapping (BRILJANT!!!!!):
"the river" : "15203"
"once upon a time" : "15202"
Alles werkt hier nu perfect met de windows laatste windows versie. Ik ga toch proberen het op mijn windows home server werkend te krijgen. Als het lukt laat ik het weten.
@zyronix Bedankt voor de assisstentie
TeeTee1979 wijzigde dit bericht op 09-03-2012 om 23:34, totaal 2 keer bewerkt
|
|
|
Hierbij nog een feature request:
De lijst met afleveringen zonder ondertiteling (cq wanted list) is nu erg groot. Zo groot dat de webinterface niet meer vooruit te branden is (laden duurt meer dan 30 seconden. Kan de interface niet alle afleveringen met dezelfde series ID groeperen tot 1 regel welke je open kunt klikken?
Om heel oneerbiedig te zeggen... meer een indeling zoals sickbeard
Persoonlijk zou ik het ook niet erg vinden als de afleveringen welke al wel een ondertiteling hebben te zien zijn als completed.
Daarnaast zou ik dan graag de series ID per aflevering in de database goed willen kunnen zetten als het parsen niet goed gaat. Zo zie ik nu nog wat vreemde losse letters en/of cijfers als naam van een serie in de lijst staan.
|
|
Advertentie |
|
|
|
|
|
|
#20-Ubuntu SMP Fri Oct 7 16:37:17 UTC 2011
3.0.0-12-generic-pae
Linux version 3.0.0-12-generic-pae (buildd@vernadsky) (gcc version 4.6.1 (Ubuntu/Linaro 4.6.1-9ubuntu3) ) #20-Ubuntu SMP Fri Oct 7 16:37:17 UTC 2011
Python 2.7.2+
eea valt makkelijk te testen omdat je via de ExamplePostProcess.py makkelijk tweets afzonderlijk van autosub kan versturen.
update
bovenstaande lijkt opgelost door iets wat default enabled staat uit te zetten wanneer je het vervangt. User Error
zeroday wijzigde dit bericht op 10-03-2012 om 08:57, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
@zeroday ik doelde meer op jouw console probleem maar ik heb de info nu van je
@remarkable
Houdje wanted lijst zo kleine mogelijk. Sommige series komen gewoon niet via bierdopje. Klik op de show title en skip de shows die nooit subtitles gaan krijgen! Om een overzicht te krijgen welke al wel een subtitle hebben is een episode database te maken, besloten is om dit uittestellen naar een volgende versie.
Quote:
Daarnaast zou ik dan graag de series ID per aflevering in de database goed willen kunnen zetten als het parsen niet goed gaat. Zo zie ik nu nog wat vreemde losse letters en/of cijfers als naam van een serie in de lijst staan. |
Die kan je doen met namemappings, via de webinterface kan je deze namemappings zetten.
Bijvoorbeeld:
Castle 2009 = (vul hier het bierdopje id in)
Het bierdopje id kan je vinden door via de bierdopje.com site te zoeken naar de show. Op die frontpage van een show staat een bierdopjeid genoemt.
Zou je ook even wat voorbeelden kunnen geven die niet werken?
zyronix wijzigde dit bericht op 10-03-2012 om 08:46, totaal 1 keer bewerkt
<removed>
|
|
|
@zyronix: clear
@ other users
What is jullie min match scores die jullie gebruiken?
Ik merk namelijk dat de min match score van 4 mij af en toe subs oplevert die out of sync zijn. Als ik dan de sub later verwijder en nog een keer opzoek, dan is deze (1 of 2 dagen later) wel sync.
Gisteren de laatste aflevering van 'Body of Proof' gekeken. Deze waren niet sync en dus had ik een verkeerde bron.
Vandaag dus opnieuw laten downloaden (zelfde match settings)
en nu krijg ik dus wel een juiste sub
Nu valt of staat het sync zijn van de subs op 2 dingen (mijn gedachte)
1. Release Group
2. HDTV x264 of WEB
ik zie nu in mijn log dat de score 7 was (nadat ik de oude verwijderde en een check deed), voor body of proof en dat de sub nu wel sync is, maar 7 wordt niet geadviseerd.
Zou 6 beter voldoen dan 7 om ervanuit te gaan dat je sync subs krijgt?
Natuurlijk begrijp ik dat je liever subs hebt die niet sync zijn tov het niet krijgen van een sub, dus mijn vraag:
Wat is jullie ervaring en welke instelling te gebruiken jullie om sync subs te krijgen ;-)
Ik neig naar een match score voor de rss: 6 of 7
en de normale check om die op 4 te laten staan.
note: Body of Proof is hier even een goede testcase omdat er verspreid over 2 / 3 dagen 4 verschillende bronnen zijn geuploaded.
|
|
|
@zeroday Ff als user: Ik zelf merk dat 6 de beste match score heeft. Toch bij minder populaire series zet ik hem ff voor 1 scan een stapje terug. Ik merk dat sommige release groupen zich niet helemaal aan de standaard houden voor het aanmerken van de release group.
de standaard moet zijn -RELEASGROUP en sommige plaatsen hem als .RELEASEGROUP
Wat resulteert het het niet parsen van de releasegroup.
<removed>
|
|
|
never mind me
drunkendragon wijzigde dit bericht op 10-03-2012 om 11:15, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
|
Je hebt geen rechten om een reactie te plaatsen of het topic is gesloten
|
|