Forum > Developers > Another autosub downloader (incl GUI en handmatige download)
|
|
Pagina 1 van de 4
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Ik heb altijd met veel plezier de autodownloader van yodax79 gebruikt. Helaas werkte deze niet meer met versie sabnzbd 0.6 en moest ik constant 2 ini's bijhouden. Omdat dit begon te vervelen ben ik zelf aan de slag gegaan met Java.
Het resultaat is als volgt:
Features:
- Ondertiteling automatisch downloaden, dezelfde sortering gebruiken als Sabnzbd en dus ook dezelfde naam als de serie geven.
- Email (ssl en auth mogelijk) als er een subtitle is gedownload (incl email template).
- Start in tray, handig voor het automatisch opstarten (even snelkoppeling maken in startup map van windows)
- Engelse ondertiteling wordt niet gedownload als de nederlandse al aanwezig is.
- Ondersteuning voor alle versies van SabNzbD
- Handmatig downloaden van ondertitels (gebruikt ook de sort string van sabnzbd).
- Error afhandeling (email naar developer mogelijk).
Het is dus een eerste versie, draait al een paar dagen prima bij mij maar er zullen vast nog wel wat fouten in zitten. Mocht er een fout optreden dan wordt deze in het textarea gezet maar ook in errors.txt in dezelfde locatie als waar de jar staat. Ik zou het op prijs stellen als je deze zou kunnen mailen (of via de mail button, of het textbestand even opsturen naar autosubtorrent apestaartje gmail.com)
Wat ik in de toekomst nog wil toevoegen:
- Torrents automatisch downloaden - V1.4
- In 1 keer heel seizoen downloaden - V1.2
- NL en/of ENG ondertiteling kunnen selecteren - V1.1
- Je series feed bewerken via het programma
- Progress dialog tijdens fetchen
Download link: Downloads Een reactie stel ik op prijs
Quote:
V1.1
Wijzigingen:
Manualdownloader:
Je kunt nu kiezen waar je de handmatig gedownloade ondertitel wilt opslaan: naar de sabnzbd sort string folder of zelf een locatie kiezen
Mogelijkheid om de taal te selecteren
GUI: Browse sabnzbd.ini opent nu standaard in: C:\Program Files\Sabnzbd
Mocht deze folder niet bestaan dan wordt er bijvoorbeeld documenten gepakt
Error handling: Als er geen internetconnectie is wordt er geen complete stacktrace uitgeprint maar alleen: "Er is even geen connectie, etc" |
Quote:
V1.2
Wijzigingen
Mogelijkheid om meerdere subtitles tegelijk te downloaden. Zoek naar een serie, voer het seizoen in (laat episode leeg), klik op zoek en selecteer (met ctrl of shift) de episodes waarvan je ondertiteling wilt downloaden |
.
Quote:
V1.3
Wijzigingen
Manualdownloader:
Back button, zodat je niet opnieuw hoeft te zoeken als je van hetzelfde seizoen nog meer subs wilt downloaden.
Filtering, zodat je van een bepaald seizoen alleen bijv de 720p versie kunt selecteren
Locatie opslag verbeterd: Je kunt nu kiezen tussen ask once, ask all of sabnzbd. Als je dus een hele zooi ondertitels download en de optie staat op ask once dan selecteer je waar de app de eerste sub moet opslaan en de rest gaat automatisch. |
Quote:
V1.4
Wijzigingen
Torrent support |
Quote:
V1.5
Wijzigingen
Manual downloader: Ask once wordt nu goed opgeslagen
Orig. filename wordt nu ook opgeslagen (fix voor wouter)
Autosub wordt niet elke keer aangepast (versie nummer)
Bugfix getGroups nullpointerexception (fix voor wouter)
Punten ook wegwerken in de sabNzbDini
Mogelijkheid om de subs te postfixen met "dutch" of "english"
SabNzbD.ini browse op de Mac fix (hopelijk) |
Quote:
V1.6
Wijzigingen
Downloaden van subs gaf een 403 error fix
API key is ingebakken |
Quote:
V1.7
Wijzigingen
SabNzbD filter verbetering (house.md*720p*hdtv*x264 werkt nu ook)
Complete refactoring manualDownloader (zaten wat bugjes in zoals errors als er geen sub beschikbaar was en download knop die niet altijd werkte)
SabNzbD.ini die vast wordt gehouden fix
1.7b: Kleine bugfix |
Quote:
V1.8
Wijzigingen
Mogelijkheid om je persoonlijke feed te gebruiken zodat je het programma niet constant hoeft te draaien mocht dat niet mogelijk/wenselijk zijn. Er is nl. een grotere kans dat je een sub nog kunt downloaden bijv 2 dagen na release door je pers feed te gebruiken.
Om de pers feed te gebruiken heb je je userkey nodig, deze kan worden gevonden onder instellingen.
Verder nog wat kleine optimalisaties. |
Quote:
V1.9
Wijzigingen
Belangrijke bugfix voor het downloaden van subs |
Je moet beschikken over Java JRE (15mb): Download.com
giejay wijzigde dit bericht op 05-12-2011 om 21:49, totaal 20 keer bewerkt
|
|
|
Top, mooie opzet Hoef ik mijn tool niet meer te onderhouden.
Inmiddels werkte mijn versie wel weer met 6.0, maar ik gebruik het zelf niet meer. Gebruik nu een eigen Python scriptje op mijn nas.
Volgens mijn is het trouwens de bedoeling dat een API key ingebakken wordt in je App. (Al volg ik de laatste regels niet meer)
|
|
Advertentie |
|
|
|
|
|
|
ddddddddddddddddd
thecompany wijzigde dit bericht op 18-08-2011 om 10:22, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
Quote:
yodax79 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 08:44:
Top, mooie opzet Hoef ik mijn tool niet meer te onderhouden.
Inmiddels werkte mijn versie wel weer met 6.0, maar ik gebruik het zelf niet meer. Gebruik nu een eigen Python scriptje op mijn nas.
Volgens mijn is het trouwens de bedoeling dat een API key ingebakken wordt in je App. (Al volg ik de laatste regels niet meer) |
Bedankt
Ik had de API key eerst ingebakken maar ik schrok van het aantal keer dat ik deze al gebruikt had tijdens het testen (rond de 250 keer, wat is eigenlijk overmatig gebruik?). Heb vervolgens de RSS feed en de API xml maar even handmatig gedownload zodat ik kon testen zonder de API te gebruiken. Ik zal is even gaan inlezen hoe het zit met het inbakken van de API key.
1.1 is up!
giejay wijzigde dit bericht op 18-08-2011 om 10:33, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
Ik heb in mijn laatste versie cacheing ingebouwd. Dit was wel een vereiste voor alles wat niet dmv een id wordt opgehaald. Ook probeer ik herhaalde calls te voorkomen. Dus als je bv 10 x een sub heb van 1 show, maar 1 keer de show info op te halen.
Maar dit is hoe ik het gedaan heb, ik weet niet precies wat bierdopje verwacht. Mijn nieuwe versie in Python gebruikt de persoonlijk rss feed. (Met de user key) De leeftijd van de show haal ik op bij TVRage.
Had je gezien dat de code van mij tool opensource was? Weliswaar C#, maar dat moet voor een Java programmeur geen probleem zijn.
Success met de tool!
|
|
|
Weer verkeerd....
thecompany wijzigde dit bericht op 18-08-2011 om 12:42, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
Ik gebruik voor het automatisch downloaden de RSS feeds (dus niet de api) en daarvan download ik bijv deze URL:http://www.bierdopje.com/downloads/sub/72273/Happily.Divorced.S01E09.DSR.XviD-FQM.srt/apikey/myapikey
Dit is de persoonlijke rss feed? Of heb je het over iets anders?
Voor de manualDownloader sla ik het showId op (previous searches) in een ini: "Manual search: Suits ID: 15076" dus elke keer als er weer wordt gezocht op Suits wordt bierdopje niet belast.
Kunnen deze twee methodes nog beter?
|
|
|
eens testen,
gebruik normaal altijd bierdopje maar mist de automatische functie.
enig idee of dit ook werkend is met sickbeard ?
TRaSH wijzigde dit bericht op 22-08-2011 om 10:15, totaal 1 keer bewerkt
|
|
Newscrew
|
klinkt interessant. Vooral het torrent toevoegen gedeelte. Is het mogelijk dat jouw progamma'tje ook automatisch de torrents uitpakt? Tegenwoordig heel erg veel series in RAR die je dan handmatig moet uitpakken, met een 20 tal series elke week veel werk:S
|
|
|
Quote:
Ik heb geen een hoe de ini van sickbeard eruit ziet. Of gebruikt deze gewoon de sabnzbd.ini?. Zo ja dan zou ie moeten werken, zo nee, zou je die dan even kunnen sturen naar email vermeld in de op?
|
|
|
Quote:
masterbreel schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 12:56:
klinkt interessant. Vooral het torrent toevoegen gedeelte. Is het mogelijk dat jouw progamma'tje ook automatisch de torrents uitpakt? Tegenwoordig heel erg veel series in RAR die je dan handmatig moet uitpakken, met een 20 tal series elke week veel werk:S |
Staat op mijn lijstje! Zal is kijken wat de mogelijkheden zijn.
|
|
|
Hallo, allereerst natuurlijk kudo's voor het maken van de tool
Ik heb het ook even geprobeerd, maar als ik mijn sabnzbd ini file aanklik komt er de volgende error:
java.lang.NullPointerException
at GUI.GUI.getGroups(GUI.java:1253)
at GUI.GUI.updateFeeds(GUI.java:1034)
at GUI.AutosubIni.initializeConfiguration(AutosubIni.java:163)
at GUI.GUI.initializeConfiguration(GUI.java:1112)
at GUI.GUI.<init> (GUI.java:69)
at GUI.GUI$19.run(GUI.java:1325)
at java.awt.event.InvocationEvent.dispatch(Unknown Source)
at java.awt.EventQueue.dispatchEventImpl(Unknown Source)
at java.awt.EventQueue.access$000(Unknown Source)
at java.awt.EventQueue$1.run(Unknown Source)
at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method)
at java.security.AccessControlContext$1.doIntersectionPrivilege(Unknown Source)
at java.awt.EventQueue.dispatchEvent(Unknown Source)
at java.awt.EventDispatchThread.pumpOneEventForFilters(Unknown Source)
at java.awt.EventDispatchThread.pumpEventsForFilter(Unknown Source)
at java.awt.EventDispatchThread.pumpEventsForHierarchy(Unknown Source)
at java.awt.EventDispatchThread.pumpEvents(Unknown Source)
at java.awt.EventDispatchThread.run(Unknown Source)
hopelijk kun je hier wat mee
Edit - en meteen maar even een feature request: ik zou graag ten alle tijde zowel de engelse en nederlandse ondertiteling willen downloaden, is dit mogelijk?
wouterk007 wijzigde dit bericht op 25-08-2011 om 14:12, totaal 2 keer bewerkt
|
|
|
Quote:
wouterk007 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 16:02:
Hallo, allereerst natuurlijk kudo's voor het maken van de tool
Ik heb het ook even geprobeerd, maar als ik mijn sabnzbd ini file aanklik komt er de volgende error:
java.lang.NullPointerException
at GUI.GUI.getGroups(GUI.java:1253)
at GUI.GUI.updateFeeds(GUI.java:1034)
at GUI.AutosubIni.initializeConfiguration(AutosubIni.java:163)
at GUI.GUI.initializeConfiguration(GUI.java:1112)
at GUI.GUI.<init> (GUI.java:69)
at GUI.GUI$19.run(GUI.java:1325)
at java.awt.event.InvocationEvent.dispatch(Unknown Source)
at java.awt.EventQueue.dispatchEventImpl(Unknown Source)
at java.awt.EventQueue.access$000(Unknown Source)
at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method)
at java.security.AccessControlContext$1.doIntersectionPrivilege(Unknown Source)
at java.awt.EventQueue.dispatchEvent(Unknown Source)
at java.awt.EventDispatchThread.pumpOneEventForFilters(Unknown Source)
at java.awt.EventDispatchThread.pumpEventsForFilter(Unknown Source)
at java.awt.EventDispatchThread.pumpEventsForHierarchy(Unknown Source)
at java.awt.EventDispatchThread.run(Unknown Source)
hopelijk kun je hier wat mee
Edit - en meteen maar even een feature request: ik zou graag ten alle tijde zowel de engelse en nederlandse ondertiteling willen downloaden, is dit mogelijk? |
Zou je je sabnzbd.ini even willen opsturen? Ik denk dat ik weet wat het is maar de ini bij de hand zou wel zo prettig zijn, uiteraard wel even je server en email settings verwijderen.
Je tweede punt: Nu worden nederlandse subs altijd gedownload (die overschrijven engelse subs), en engelse subs alleen als er geen nederlandse aanwezig is. Jij zou dus willen dat de engelse bewaard blijft en de NL met een "dutch" postfix of iets dergelijks wordt opgeslagen?
|
|
|
Quote:
giejay schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:58:
Zou je je sabnzbd.ini even willen opsturen? Ik denk dat ik weet wat het is maar de ini bij de hand zou wel zo prettig zijn, uiteraard wel even je server en email settings verwijderen.
Je tweede punt: Nu worden nederlandse subs altijd gedownload (die overschrijven engelse subs), en engelse subs alleen als er geen nederlandse aanwezig is. Jij zou dus willen dat de engelse bewaard blijft en de NL met een "dutch" postfix of iets dergelijks wordt opgeslagen? |
Waar kan ik je email adres vinden? die zie ik zo niet in je bierdopje profiel staan.
En idd met een "_NL" postfix zou fantastisch zijn (of een zelf op te geven postfix)
wouterk007 wijzigde dit bericht op 26-08-2011 om 11:56, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
oeps dubbele post.
wouterk007 wijzigde dit bericht op 26-08-2011 om 11:58, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
Quote:
wouterk007 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 13:55:
Quote:
giejay schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:58:
Je tweede punt: Nu worden nederlandse subs altijd gedownload (die overschrijven engelse subs), en engelse subs alleen als er geen nederlandse aanwezig is. Jij zou dus willen dat de engelse bewaard blijft en de NL met een "dutch" postfix of iets dergelijks wordt opgeslagen? |
Waar kan ik je email adres vinden? die zie ik zo niet in je bierdopje profiel staan.
En idd met een "_NL" postfix zou fantastisch zijn (of een zelf op te geven postfix) |
autosubtorrent apestaartje gmailpuntcom
|
|
|
Hallo zojuist versie 1.4 geprobeerd op de mac, maar hij probeerd de ini file steeds weer in de /Users/"usernaam"/c:\program files\sabnzbd\sabnzbd.ini te vinden. ipv inde /Users/"usernaam"/Library/Application Support/SABnzbd/sabnzbs.ini terwijl ik hem daar wel naar verwezen hebt???
Handmatig werkt het wel
|
|
|
Quote:
oldsparky schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 19:44:
Hallo zojuist versie 1.4 geprobeerd op de mac, maar hij probeerd de ini file steeds weer in de /Users/"usernaam"/c:\program files\sabnzbd\sabnzbd.ini te vinden. ipv inde /Users/"usernaam"/Library/Application Support/SABnzbd/sabnzbs.ini terwijl ik hem daar wel naar verwezen hebt???
Handmatig werkt het wel |
Dus je hebt nu het pad handmatig in de autosub.ini gezet? En dat werkt wel? Want als je het er eenmaal in hebt staan dan zou het niet zoveel uit moeten maken.
|
|
|
1.5 met de bugfixes voor wouter en oldsparky staat online!
|
|
|
Bedankt voor de snelle fixes! Zodra ik in de gelegenheid ben zal ik het proberen.
Top dat de postfix optie er ook in zit!
|
|
|
Misschien domme vraag maar hoe maak ik een apikey aan?
|
|
|
Bedankt voor de fix ga snel verder testen
|
|
|
Dank je wel.
|
|
|
Quote:
Er bestaan geen domme vragen
Rechtsboven aan bij instellingen en vervolgens het tabje API
giejay wijzigde dit bericht op 28-08-2011 om 10:40, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
heb nog gekeken waar sickbeard de gegeven bewaard en het is een "SQLite format 3" Database.
dus niet in een .ini file zoals sabnzbd doet.
jammer zou wel mooi wezen een subdownloader die automatisch zou downloaden.
maar sickbeard als serie downloader werk net even lekkerder dan sabnzbd met rss feeds
|
|
|
|
Je hebt geen rechten om een reactie te plaatsen of het topic is gesloten
|
|