Forum > Developers > JBierSubDownloader V4.0
|
|
Pagina 13 van de 44
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ivm met onderhoud werkt de zoekfunctie niet dus ook findshowbyname niet
als je een mapping toevoegd in jbier dan zou t wel moeten lukken
bier id: 2439
naam: desperate housewives
volgens dit topic zou t weer moeten werken
Wally73 wijzigde dit bericht op 30-11--0001 om 00:00, totaal 1 keer bewerkt
Minix U9h - CoreElec with plexconnect
|
|
|
http://pastebin.com/PCX8Xz6X
Zou iemand kunnen nakijken of ik iets anders fout doe, want het lukt mij nog niet.
|
|
|
gooi in c:\users\jegebruikersnaam de map .jbiersubdownloader eens weg
|
|
|
Wat is er mis met deze?
lib.exception.VideoControlException: Show not found, check file: The.Lying.Game.S02E02.HDTV.x264-2HD.mp4
at lib.control.EpisodeFileControl.process(EpisodeFileControl.java:46)
at lib.control.EpisodeFileControl.processWithSubtitles(EpisodeFileControl.java:57)
at lib.control.EpisodeFileControl.processWithSubtitles(EpisodeFileControl.java:1)
at lib.control.VideoFileFactory.get(VideoFileFactory.java:30)
at gui.workers.SearchFileWorker.doInBackground(SearchFileWorker.java:62)
at gui.workers.SearchFileWorker.doInBackground(SearchFileWorker.java:1)
at javax.swing.SwingWorker$1.call(Unknown Source)
at java.util.concurrent.FutureTask$Sync.innerRun(Unknown Source)
at java.util.concurrent.FutureTask.run(Unknown Source)
at javax.swing.SwingWorker.run(Unknown Source)
at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor.runWorker(Unknown Source)
at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(Unknown Source)
at java.lang.Thread.run(Unknown Source)
-------
|
|
|
Quote:
Dankuwel. Alles werkt nu!
|
|
|
dubbel
Tittah wijzigde dit bericht op 30-11--0001 om 00:00, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
Quote:
akrisha001 schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 18:30:
Wat is er mis met deze?
lib.exception.VideoControlException: Show not found, check file: The.Lying.Game.S02E02.HDTV.x264-2HD.mp4
at lib.control.EpisodeFileControl.process(EpisodeFileControl.java:46)
at lib.control.EpisodeFileControl.processWithSubtitles(EpisodeFileControl.java:57)
at lib.control.EpisodeFileControl.processWithSubtitles(EpisodeFileControl.java:1)
------- |
Quote:
Staat hij niet in je mapping?
Volgens de berichten zou de zoek functie inderdaad moeten werken echter krijg ik af en toe ook fout meldingen? misschien nog niet volledig functionerend?
TunefulDJMike wijzigde dit bericht op 30-11--0001 om 00:00, totaal 2 keer bewerkt
Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie
|
|
|
zullen nog wel een paar naweenen zijn van t onderhoud
en nee desp. hw heeft nooit in de online mapping gestaan
mbt de mp4 fouten (daar ik een paar posts gezien heb met mp4 file names die niet gevonden worden) daarvoor moet je bij Lodder zijn
|
|
Advertentie |
|
|
|
|
|
|
Ik krijg weer een fout bij the lying game
Alle andere series werken wel...
Treating As Episode: H:\Robin\multimedia\films\-- Te Verplaatsen --\The.Lying.Game.S02E03.HDTV.x264-ASAP.mp4
Error processing file -------
java.lang.NullPointerException
at lib.XML.XMLHelper.getStringTagRawValue(XMLHelper.java:43)
at lib.XML.XMLHelper.getStringTagValue(XMLHelper.java:3
at lib.api.bierdopje.JBierdopjeApi.parseShowNode(JBierdopjeApi.java:227)
at lib.api.bierdopje.JBierdopjeApi.GetShowById(JBierdopjeApi.java:194)
at lib.JBierSubAdapter.searchShow(JBierSubAdapter.java:127)
at lib.JBierSubAdapter.searchShow(JBierSubAdapter.java:119)
at lib.control.EpisodeFileControl.process(EpisodeFileControl.java:33)
-------
|
|
|
Nu ik dit weekend nog eens tijd had om mijn serie management te doen, ben ik nog eens aan de slag gegaan met JBierSubDownloader. Ik heb daarbij de versie op mijn NAS geupgrade naar de laatste nieuwe.
Ik krijg echter een fout als ik de mapping wil updaten met volgend commando:
Code (php):
1 |
java -jar JBierSubDownloader.jar --updatefromonlinemapping
|
De fout die ik krijg is de volgende:
Code (php):
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Error: ------- java.awt.HeadlessException at java.awt.GraphicsEnvironment.checkHeadless(GraphicsEnvironment.java:207) at java.awt.Window.<init>(Window.java:535) at java.awt.Frame.<init>(Frame.java:420) at java.awt.Frame.<init>(Frame.java:385) at javax.swing.JFrame.<init>(JFrame.java:180) at MainWindow.<init>(MainWindow.java:116) at App$1.run(App.java:27) at java.awt.event.InvocationEvent.dispatch(InvocationEvent.java:251) at java.awt.EventQueue.dispatchEventImpl(EventQueue.java:711) at java.awt.EventQueue.access$000(EventQueue.java:104) at java.awt.EventQueue$3.run(EventQueue.java:672) at java.awt.EventQueue$3.run(EventQueue.java:670) at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method) at java.security.ProtectionDomain$1.doIntersectionPrivilege(ProtectionDomain.java:76) at java.awt.EventQueue.dispatchEvent(EventQueue.java:681) at java.awt.EventDispatchThread.pumpOneEventForFilters(EventDispatchThread.java:244) at java.awt.EventDispatchThread.pumpEventsForFilter(EventDispatchThread.java:163) at java.awt.EventDispatchThread.pumpEventsForHierarchy(EventDispatchThread.java:151) at java.awt.EventDispatchThread.pumpEvents(EventDispatchThread.java:147) at java.awt.EventDispatchThread.pumpEvents(EventDispatchThread.java:139) at java.awt.EventDispatchThread.run(EventDispatchThread.java:97) -------
|
Heel vreemd want ik als het in een Windows cmd prompt doe, dan gaat het zonder problemen.
Heeft iemand enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn? Is er een andere manier om de mappings up to date te houden in een headless omgeving?
Alvast bedankt voor jullie hulp
Leegaert wijzigde dit bericht op 26-01-2013 om 23:04, totaal 2 keer bewerkt
|
|
|
--deleted--
FEER5698 wijzigde dit bericht op 27-01-2013 om 09:31, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
--nogui moet er nog bijkomen in de parameters
Quote:
Leegaert schreef op zondag 27 januari 2013 @ 00:03:
Nu ik dit weekend nog eens tijd had om mijn serie management te doen, ben ik nog eens aan de slag gegaan met JBierSubDownloader. Ik heb daarbij de versie op mijn NAS geupgrade naar de laatste nieuwe.
Ik krijg echter een fout als ik de mapping wil updaten met volgend commando:
Code (php):
1 |
java -jar JBierSubDownloader.jar --updatefromonlinemapping
|
De fout die ik krijg is de volgende:
Code (php):
Error: ------- java.awt.HeadlessException at java.awt.GraphicsEnvironment.checkHeadless(GraphicsEnvironment.java:207) at java.awt.Window.<init>(Window.java:535) at java.awt.Frame.<init>(Frame.java:420) at java.awt.Frame.<init>(Frame.java:385) at javax.swing.JFrame.<init>(JFrame.java:180) at MainWindow.<init>(MainWindow.java:116) at App$1.run(App.java:27) at java.awt.event.InvocationEvent.dispatch(InvocationEvent.java:251) at java.awt.EventQueue.dispatchEventImpl(EventQueue.java:711) at java.awt.EventQueue.access$000(EventQueue.java:104) at java.awt.EventQueue$3.run(EventQueue.java:672) at java.awt.EventQueue$3.run(EventQueue.java:670) at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method) at java.security.ProtectionDomain$1.doIntersectionPrivilege(ProtectionDomain.java:76) at java.awt.EventQueue.dispatchEvent(EventQueue.java:681) at java.awt.EventDispatchThread.pumpOneEventForFilters(EventDispatchThread.java:244) at java.awt.EventDispatchThread.pumpEventsForFilter(EventDispatchThread.java:163) at java.awt.EventDispatchThread.pumpEventsForHierarchy(EventDispatchThread.java:151) at java.awt.EventDispatchThread.pumpEvents(EventDispatchThread.java:147) at java.awt.EventDispatchThread.pumpEvents(EventDispatchThread.java:139) at java.awt.EventDispatchThread.run(EventDispatchThread.java:97) -------
|
Heel vreemd want ik als het in een Windows cmd prompt doe, dan gaat het zonder problemen.
Heeft iemand enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn? Is er een andere manier om de mappings up to date te houden in een headless omgeving?
Alvast bedankt voor jullie hulp |
|
|
|
Dankjewel @lodder, die had ik inderdaad over het hoofd gezien
|
|
|
Ik heb nog steeds volgende fout bij het auto renamen van NCIS Los Angeles. Nu doet hij dit ook bij Spartacus waar geen rare teken of extra puntjes inzitten. bijgevoegd Pastebin
Het is blijkbaar enkel bij die series. De andere hernoemt het programma zonder issues... Kan je mij eventueel zeggen wat er hier fout loopt of is dit een bugje?
|
|
|
STOP! Stom van me.. enkel de optie ongeldige karakters.. stond nog niet aan.. Ik had dit aangezet maar heb dan hergeïnstalleerd en niet meer aan gedacht..
MEA CULPA...
|
|
|
@lodder, ik heb meteen nog een vraagje.
Bij de aflevering van Californication zijn twee ondertitels met exact dezelfde naam en JBSD weet niet welke hij moet kiezen. Wat kan ik hieraan doen? Welke parameters neemt het selection argument?
Code (php):
1 2 3 4 5 6 7 8 |
--- LAST RUN ON: Mon Jan 28 18:45:01 CET 2013 Treating As Episode: /share/MD0_DATA/Download/series/The.Mentalist.S05E13.720p.HDTV.X264-DIMENSION.mkv Treating As Episode: /share/MD0_DATA/Download/series/Californication.S06E03.720p.HDTV.x264-IMMERSE.mkv Moving/Renaming The Mentalist S05E13 The Red Barn.mkv to folder /share/MD0_DATA/Series/The Mentalist , this might take a while... Downloaded sub for episode: The.Mentalist.S05E13.720p.HDTV.X264-DIMENSION.mkv using these subs: The.Mentalist.S05E13.REPACK.720p.HDTV.x264-DIMENSION Multiple subs detected for: Californication.S06E03.720p.HDTV.x264-IMMERSE.mkv Unhandleable for CMD! switch to GUI or use '--selection' as switch in de CMD No subs found for: Californication.S06E03.720p.HDTV.x264-IMMERSE.mkv ---------------------------------
|
Code (php):
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
--- LAST RUN ON: Mon Jan 28 19:38:17 CET 2013
Treating As Episode: /share/MD0_DATA/Download/series/Californication.S06E03.720p.HDTV.x264-IMMERSE.mkv (0)Californication.S06E03.720p.HDTV.x264-IMMERSE (Source: BIERDOPJE) (1)Californication.S06E03.720p.HDTV.x264-IMMERSE (Source: BIERDOPJE) Error: executeArgs: search------- java.lang.NullPointerException at lib.Actions.getSelectedInCMD(Actions.java:104) at lib.Actions.determineWhatSubtitleDownload(Actions.java:72) at CommandLine.download(CommandLine.java:137) at CommandLine.executeArgs(CommandLine.java:182) at App.main(App.java:36) at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke0(Native Method) at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(NativeMethodAccessorImpl.java:57) at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(DelegatingMethodAccessorImpl.java:43) at java.lang.reflect.Method.invoke(Method.java:601) at org.eclipse.jdt.internal.jarinjarloader.JarRsrcLoader.main(JarRsrcLoader.java:58) -------
|
Is het eventueel mogelijk om een argument te voorzien zodat hij in zo'n geval gewoon de meest recente sub neemt?
Leegaert wijzigde dit bericht op 28-01-2013 om 18:48, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
Weer hetzelfde probleem, het is altijd met The Lying Game, kan iemand mij hiermee helpen?
Code (php):
Treating As Episode: H:\Robin\multimedia\films\-- Te Verplaatsen --\The.Lying.Game.S02E05.HDTV.x264-2HD.mp4
Error processing file ------- java.lang.NullPointerException at lib.XML.XMLHelper.getStringTagRawValue(XMLHelper.java:43) at lib.XML.XMLHelper.getStringTagValue(XMLHelper.java:38) at lib.api.bierdopje.JBierdopjeApi.parseShowNode(JBierdopjeApi.java:227) at lib.api.bierdopje.JBierdopjeApi.GetShowById(JBierdopjeApi.java:194) at lib.JBierSubAdapter.searchShow(JBierSubAdapter.java:127) at lib.JBierSubAdapter.searchShow(JBierSubAdapter.java:119) at lib.control.EpisodeFileControl.process(EpisodeFileControl.java:33) at lib.control.EpisodeFileControl.processWithSubtitles(EpisodeFileControl.java:57) at lib.control.EpisodeFileControl.processWithSubtitles(EpisodeFileControl.java:1) at lib.control.VideoFileFactory.get(VideoFileFactory.java:30) at gui.workers.SearchFileWorker.doInBackground(SearchFileWorker.java:62) at gui.workers.SearchFileWorker.doInBackground(SearchFileWorker.java:1) at javax.swing.SwingWorker$1.call(Unknown Source) at java.util.concurrent.FutureTask$Sync.innerRun(Unknown Source) at java.util.concurrent.FutureTask.run(Unknown Source) at javax.swing.SwingWorker.run(Unknown Source) at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor.runWorker(Unknown Source) at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(Unknown Source) at java.lang.Thread.run(Unknown Source) -------
|
|
|
|
Quote:
Leegaert schreef op maandag 28 januari 2013 @ 19:46:
@lodder, ik heb meteen nog een vraagje.
Bij de aflevering van Californication zijn twee ondertitels met exact dezelfde naam en JBSD weet niet welke hij moet kiezen. Wat kan ik hieraan doen? Welke parameters neemt het selection argument?
Code (php):
1 2 3 4 5 6 7 8 |
--- LAST RUN ON: Mon Jan 28 18:45:01 CET 2013 Treating As Episode: /share/MD0_DATA/Download/series/The.Mentalist.S05E13.720p.HDTV.X264-DIMENSION.mkv Treating As Episode: /share/MD0_DATA/Download/series/Californication.S06E03.720p.HDTV.x264-IMMERSE.mkv Moving/Renaming The Mentalist S05E13 The Red Barn.mkv to folder /share/MD0_DATA/Series/The Mentalist , this might take a while... Downloaded sub for episode: The.Mentalist.S05E13.720p.HDTV.X264-DIMENSION.mkv using these subs: The.Mentalist.S05E13.REPACK.720p.HDTV.x264-DIMENSION Multiple subs detected for: Californication.S06E03.720p.HDTV.x264-IMMERSE.mkv Unhandleable for CMD! switch to GUI or use '--selection' as switch in de CMD No subs found for: Californication.S06E03.720p.HDTV.x264-IMMERSE.mkv ---------------------------------
|
Code (php):
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
--- LAST RUN ON: Mon Jan 28 19:38:17 CET 2013 Treating As Episode: /share/MD0_DATA/Download/series/Californication.S06E03.720p.HDTV.x264-IMMERSE.mkv (0)Californication.S06E03.720p.HDTV.x264-IMMERSE (Source: BIERDOPJE) (1)Californication.S06E03.720p.HDTV.x264-IMMERSE (Source: BIERDOPJE) Error: executeArgs: search------- java.lang.NullPointerException at lib.Actions.getSelectedInCMD(Actions.java:104) at lib.Actions.determineWhatSubtitleDownload(Actions.java:72) at CommandLine.download(CommandLine.java:137) at CommandLine.executeArgs(CommandLine.java:182) at App.main(App.java:36) at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke0(Native Method) at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(NativeMethodAccessorImpl.java:57) at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(DelegatingMethodAccessorImpl.java:43) at java.lang.reflect.Method.invoke(Method.java:601) at org.eclipse.jdt.internal.jarinjarloader.JarRsrcLoader.main(JarRsrcLoader.java:58) -------
|
Is het eventueel mogelijk om een argument te voorzien zodat hij in zo'n geval gewoon de meest recente sub neemt? |
De meeste recente sub kan ik niet enkel met --selection kan je kiezen welke sub je wenst en een nummer in te geven
|
|
|
Quote:
akrisha001 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 19:30:
Weer hetzelfde probleem, het is altijd met The Lying Game, kan iemand mij hiermee helpen?
Code (php):
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Treating As Episode: H:\Robin\multimedia\films\-- Te Verplaatsen --\The.Lying.Game.S02E05.HDTV.x264-2HD.mp4 Error processing file ------- java.lang.NullPointerException at lib.XML.XMLHelper.getStringTagRawValue(XMLHelper.java:43) at lib.XML.XMLHelper.getStringTagValue(XMLHelper.java:38) at lib.api.bierdopje.JBierdopjeApi.parseShowNode(JBierdopjeApi.java:227) at lib.api.bierdopje.JBierdopjeApi.GetShowById(JBierdopjeApi.java:194) at lib.JBierSubAdapter.searchShow(JBierSubAdapter.java:127) at lib.JBierSubAdapter.searchShow(JBierSubAdapter.java:119) at lib.control.EpisodeFileControl.process(EpisodeFileControl.java:33) at lib.control.EpisodeFileControl.processWithSubtitles(EpisodeFileControl.java:57) at lib.control.EpisodeFileControl.processWithSubtitles(EpisodeFileControl.java:1) at lib.control.VideoFileFactory.get(VideoFileFactory.java:30) at gui.workers.SearchFileWorker.doInBackground(SearchFileWorker.java:62) at gui.workers.SearchFileWorker.doInBackground(SearchFileWorker.java:1) at javax.swing.SwingWorker$1.call(Unknown Source) at java.util.concurrent.FutureTask$Sync.innerRun(Unknown Source) at java.util.concurrent.FutureTask.run(Unknown Source) at javax.swing.SwingWorker.run(Unknown Source) at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor.runWorker(Unknown Source) at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(Unknown Source) at java.lang.Thread.run(Unknown Source) -------
|
|
Dit is een probleem zou het mogelijk zijn een rerun te doen met debug log aan en dit op pastebin te plaatsen? Ik zal dit moeten onderzoeken...
|
|
|
Ik ben aan het kijken om de tool nog iets te verbeteren als jullie feature requests/bug fixes wensen te zien laat maar weten!
Het kan hier worden aan toegevoegd: http://code.google.com/p/jbiersubdownloader/issues/list
lodder wijzigde dit bericht op 06-02-2013 om 20:09, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
Laat ik beginnen met te zeggen dat mijn probleem niet veroorzaakt wordt door de sub downloader maar door kaspersky. Maar aangezien ik denk dat ik hier de meeste respons zal krijgen, toch maar een poging wagen.
Tot voor kort een zeer tevreden gebruiker van de jsubdownloader.
Onlangs heb ik echter windows 8 i.c.m. kaspersky internet security 2013 geïnstalleerd en krijg met geen mogelijkheid de tool meer aan de praat.
Nu weet ik dat e.e.a. ligt aan de instellingen van kaspersky (want als ik deze uitschakel werkt alles perfect), maar ik kan meer niet erachter komen wat ik in kaspersky moet instellen om wel alles aan de praat te krijgen zonder alle deuren weer helemaal open te zetten.
Heeft misschien iemand de settings die ik in kaspersky moet ingeven om toch naar volle tevredenheid gebruik te kunnen maken van de subdownloader?
Als ik het programma opstart en de logging op info heb staan, wordt er onder andere het volgende weergegeven:
java.net.ConnectException: connect: Address is invalid on local machine, or port is not valid on remote machine
|
|
|
Quote:
ppanther schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 16:35:
Laat ik beginnen met te zeggen dat mijn probleem niet veroorzaakt wordt door de sub downloader maar door kaspersky. Maar aangezien ik denk dat ik hier de meeste respons zal krijgen, toch maar een poging wagen.
Tot voor kort een zeer tevreden gebruiker van de jsubdownloader.
Onlangs heb ik echter windows 8 i.c.m. kaspersky internet security 2013 geïnstalleerd en krijg met geen mogelijkheid de tool meer aan de praat.
Nu weet ik dat e.e.a. ligt aan de instellingen van kaspersky (want als ik deze uitschakel werkt alles perfect), maar ik kan meer niet erachter komen wat ik in kaspersky moet instellen om wel alles aan de praat te krijgen zonder alle deuren weer helemaal open te zetten.
Heeft misschien iemand de settings die ik in kaspersky moet ingeven om toch naar volle tevredenheid gebruik te kunnen maken van de subdownloader?
Als ik het programma opstart en de logging op info heb staan, wordt er onder andere het volgende weergegeven:
java.net.ConnectException: connect: Address is invalid on local machine, or port is not valid on remote machine |
Je moet java volledige toegang geven tot het internet. Standaard word dat in kaspersky geblokkeerd
Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie
|
|
|
Quote:
lodder schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 20:53:
Quote:
akrisha001 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 19:30:
Code (php):
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Treating As Episode: H:\Robin\multimedia\films\-- Te Verplaatsen --\The.Lying.Game.S02E05.HDTV.x264-2HD.mp4 Error processing file ------- java.lang.NullPointerException at lib.XML.XMLHelper.getStringTagRawValue(XMLHelper.java:43) at lib.XML.XMLHelper.getStringTagValue(XMLHelper.java:38) at lib.api.bierdopje.JBierdopjeApi.parseShowNode(JBierdopjeApi.java:227) at lib.api.bierdopje.JBierdopjeApi.GetShowById(JBierdopjeApi.java:194) at lib.JBierSubAdapter.searchShow(JBierSubAdapter.java:127) at lib.JBierSubAdapter.searchShow(JBierSubAdapter.java:119) at lib.control.EpisodeFileControl.process(EpisodeFileControl.java:33) at lib.control.EpisodeFileControl.processWithSubtitles(EpisodeFileControl.java:57) at lib.control.EpisodeFileControl.processWithSubtitles(EpisodeFileControl.java:1) at lib.control.VideoFileFactory.get(VideoFileFactory.java:30) at gui.workers.SearchFileWorker.doInBackground(SearchFileWorker.java:62) at gui.workers.SearchFileWorker.doInBackground(SearchFileWorker.java:1) at javax.swing.SwingWorker$1.call(Unknown Source) at java.util.concurrent.FutureTask$Sync.innerRun(Unknown Source) at java.util.concurrent.FutureTask.run(Unknown Source) at javax.swing.SwingWorker.run(Unknown Source) at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor.runWorker(Unknown Source) at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(Unknown Source) at java.lang.Thread.run(Unknown Source) -------
|
|
Dit is een probleem zou het mogelijk zijn een rerun te doen met debug log aan en dit op pastebin te plaatsen? Ik zal dit moeten onderzoeken... |
Laat maar, het was mijn fout, ik had hem in de mapping gezet, maar blijkbaar heb ik het tvdb id genomen ipv bierdopje id
Toch bedankt, want zonder het op DEBUG te zetten was ik er niet opgekomen
|
|
|
Quote:
Je moet java volledige toegang geven tot het internet. Standaard word dat in kaspersky geblokkeerd |
Java compleet toegang geven tot internet lijkt mij toch wel erg drastisch. Wil best de deur open zetten voor één programma, maar niet voor alles. Desnoods maar even altijd voor 1 minuut de beveiliging uitschakelen, maar om nu alles voor java vrij te geven.... Misschien toch maar eens een call inleggen bij kaspersky of dit niet anders kan.
In ieder geval bedankt voor de reactie.
|
|
|
Zelf ook gedaan ik heb er echter geen reactie op mogen ontvangen
|
|
|
|
Je hebt geen rechten om een reactie te plaatsen of het topic is gesloten
|
|