Forum > Developers > JBierSubDownloader V4.0
|
|
Pagina 35 van de 44
|
|
Auteur |
Bericht |
|
OK, heb JAVA ook direct van de website gehaald. De laatste versie werkt nu ook hier
|
|
|
gewoon naar de java website gaan en de laatste versie downloaden voor je platform en installeren. Zo moeilijk is dat niet
Minix U9h - CoreElec with plexconnect
|
|
|
knip: dubbele post
Speijk wijzigde dit bericht op 31-12-2013 om 16:24, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
Voor de zoekenden: http://java.com/nl/download/mac_download.jsp?locale=nl
Speijk wijzigde dit bericht op 31-12-2013 om 17:49, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
sinds kort krijg ik de volgende error. nieuwe java heb ik geinstalleerd
Error: API OPENSUBTITLES INIT: java.io.IOException: Server returned HTTP response code: 503 for URL:http://api.opensubtitles.org/xml-rpc
Treating As Episode: N:\Series\A Kijken\White Collar\White.Collar.S05E09.HDTV.x264-KILLERS.mp4
Error: Premature end of file.
Error processing file -------
lib.exception.VideoControlException: Season 5 Episode [9]not found, check file: White.Collar.S05E09.HDTV.x264-KILLERS.mp4
at lib.control.EpisodeFileControl.process(EpisodeFileControl.java:45)
at lib.control.EpisodeFileControl.processWithSubtitles(EpisodeFileControl.java:74)
at lib.control.EpisodeFileControl.processWithSubtitles(EpisodeFileControl.java:1)
at lib.control.VideoFileFactory.get(VideoFileFactory.java:30)
at gui.workers.SearchFileWorker.doInBackground(SearchFileWorker.java:62)
at gui.workers.SearchFileWorker.doInBackground(SearchFileWorker.java:1)
at javax.swing.SwingWorker$1.call(Unknown Source)
at java.util.concurrent.FutureTask.run(Unknown Source)
at javax.swing.SwingWorker.run(Unknown Source)
at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor.runWorker(Unknown Source)
at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(Unknown Source)
at java.lang.Thread.run(Unknown Source)
-------
|
|
|
Eventueel eens je cache wissen! en dan nog eens een run doen...
Quote:
Everaers schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 19:58:
sinds kort krijg ik de volgende error. nieuwe java heb ik geinstalleerd
Error: API OPENSUBTITLES INIT: java.io.IOException: Server returned HTTP response code: 503 for URL:http://api.opensubtitles.org/xml-rpc
Treating As Episode: N:\Series\A Kijken\White Collar\White.Collar.S05E09.HDTV.x264-KILLERS.mp4
Error: Premature end of file.
Error processing file -------
lib.exception.VideoControlException: Season 5 Episode [9]not found, check file: White.Collar.S05E09.HDTV.x264-KILLERS.mp4
at lib.control.EpisodeFileControl.process(EpisodeFileControl.java:45)
at lib.control.EpisodeFileControl.processWithSubtitles(EpisodeFileControl.java:74)
at lib.control.EpisodeFileControl.processWithSubtitles(EpisodeFileControl.java:1)
at lib.control.VideoFileFactory.get(VideoFileFactory.java:30)
at gui.workers.SearchFileWorker.doInBackground(SearchFileWorker.java:62)
at gui.workers.SearchFileWorker.doInBackground(SearchFileWorker.java:1)
at javax.swing.SwingWorker$1.call(Unknown Source)
at java.util.concurrent.FutureTask.run(Unknown Source)
at javax.swing.SwingWorker.run(Unknown Source)
at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor.runWorker(Unknown Source)
at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(Unknown Source)
at java.lang.Thread.run(Unknown Source)
------- |
|
|
|
@lodder:
Volgens mij zit er nog een klein schoonheidsfoutje bij "Bewerken" > "Films Hernoemen" > Bestanden Hernoemen > Taal in de bestandanaam van de ondertitel plaatsen.
Die vakjes zijn nu niet invulbaar (in tegenstelling tot de vakjes bij hernoemen van series, waar ik 'nl' en 'en' heb ingevuld). Hierdoor worden de NL ondertitels hernoemd naar *.nld.srt en dat slikt mijn mediacenter niet.
Zou je de interface van hernoemen van films identiek kunnen maken aan die van series? Zodat ik zelf kan bepalen welke toevoegingen aan de extensie worden geplakt?
|
|
|
Fixed!
Quote:
wimpel schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 08:13:
@lodder:
Volgens mij zit er nog een klein schoonheidsfoutje bij "Bewerken" > "Films Hernoemen" > Bestanden Hernoemen > Taal in de bestandanaam van de ondertitel plaatsen.
Die vakjes zijn nu niet invulbaar (in tegenstelling tot de vakjes bij hernoemen van series, waar ik 'nl' en 'en' heb ingevuld). Hierdoor worden de NL ondertitels hernoemd naar *.nld.srt en dat slikt mijn mediacenter niet.
Zou je de interface van hernoemen van films identiek kunnen maken aan die van series? Zodat ik zelf kan bepalen welke toevoegingen aan de extensie worden geplakt? |
|
|
Advertentie |
|
|
|
|
|
|
TOP!
Quote:
lodder schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 08:40:
Fixed!
Quote:
wimpel schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 08:13:
@lodder:
Zou je de interface van hernoemen van films identiek kunnen maken aan die van series? Zodat ik zelf kan bepalen welke toevoegingen aan de extensie worden geplakt? |
|
|
|
|
tnx, leuk programma erg blij mee.
|
|
|
Hoi allemaal!
Recent een cmd gemaakt om automatisch naar subs te zoeken. de volgende regel heb ik in een cmd gezet:
java -jar "E:\subdownloader.jar" --nogui --folder Y:\Video\Series --recursive --language nl
Echter resulteert dit in slechts 3 subtitles waar ik er ongeveer 20 terugkrijg (op 10 afleveringen) als ik het programma laat draaien met de hand. Hoe kan ik dit verbeteren dat hij dezelfde download met een cmd file?
|
|
|
Helden!
|
|
|
@lodder: hoe maak je die cache dan leeg?
|
|
|
windows 7: C:\Users\naamvanjeaccount
en daar de folder .JBierSubDownloader deleten
Minix U9h - CoreElec with plexconnect
|
|
|
Quote:
wouterverd schreef op zondag 05 januari 2014 @ 15:24:
Hoi allemaal!
Recent een cmd gemaakt om automatisch naar subs te zoeken. de volgende regel heb ik in een cmd gezet:
java -jar "E:\subdownloader.jar" --nogui --folder Y:\Video\Series --recursive --language nl
Echter resulteert dit in slechts 3 subtitles waar ik er ongeveer 20 terugkrijg (op 10 afleveringen) als ik het programma laat draaien met de hand. Hoe kan ik dit verbeteren dat hij dezelfde download met een cmd file? |
als je binnen de tool debug info hebt aanstaan en je zet achter je command line nog > logging.txt kan je daar in kijken of er wat is. misschien vind de tool wel 2 hits en zal je binnen de tool kunnen kiezen maar de command line kan dan geen keuze maken. zoek na het draaien in de log naar --selection
mocht dit het geval zijn dan kan je dit misschien oplossen door in voorkeuren naar een automatisch volgorde welke versies te downloaden
|
|
|
Ik ben een zeer tevreden gebruiker van dit geweldige tool.
Echter de laatste tijd wil hij niet meer draaien op mijn QNAP NAS (Linux based).
Ik krijg de volgende melding:
Exception in thread "main" java.lang.ExceptionInInitializerError
at java.lang.Class.forName0(Native Method)
at java.lang.Class.forName(Class.java:270)
at org.eclipse.jdt.internal.jarinjarloader.JarRsrcLoader.main(JarRsrcLoader.java:56)
Caused by: java.lang.ArrayIndexOutOfBoundsException: 2
at settings.SettingsControl.loadMappingBierdopjeScene(SettingsControl.java:461)
at settings.SettingsControl.load(SettingsControl.java:352)
at settings.SettingsControl.<init>SettingsControl.java:30)
at App.<clinit>App.java:11)
... 3 more
Ik heb inmiddels de cache leeg gegooid.
Ik heb de JAVA bijgewerkt naar de laatste versie.
Maar geen succes
Heeft iemand een idee wat de oorzaak is?
En nog beter hoe ik hem weer kan laten werken?
|
|
|
Quote:
Hoi allemaal!
Echter resulteert dit in slechts 3 subtitles waar ik er ongeveer 20 terugkrijg (op 10 afleveringen) als ik het programma laat draaien met de hand. Hoe kan ik dit verbeteren dat hij dezelfde download met een cmd file? |
Ik ben erachter dat dit komt doordat er soms meerdere ondertitels zijn en de cmd daar geen raad mee weet. Is er een parameter die er voor kan zorgen dat hij alle subs download?
|
|
|
Quote:
wouterverd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 08:30:
Quote:
Hoi allemaal!
Ik ben erachter dat dit komt doordat er soms meerdere ondertitels zijn en de cmd daar geen raad mee weet. Is er een parameter die er voor kan zorgen dat hij alle subs download? |
--selection is de paramater die je nodig hebt
|
|
|
Er zit een probleem in je settings! Wat je kan doen is kijken waar je settings staan bvb bij windows is dat in je register of bij linux is het .java/.prefs en als je geen andere java app gebruikt bij linux mag je de map .prefs weg doen.
Quote:
Petervb schreef op zondag 05 januari 2014 @ 23:25:
Ik ben een zeer tevreden gebruiker van dit geweldige tool.
Echter de laatste tijd wil hij niet meer draaien op mijn QNAP NAS (Linux based).
Ik krijg de volgende melding:
Exception in thread "main" java.lang.ExceptionInInitializerError
at java.lang.Class.forName0(Native Method)
at java.lang.Class.forName(Class.java:270)
at org.eclipse.jdt.internal.jarinjarloader.JarRsrcLoader.main(JarRsrcLoader.java:56)
Caused by: java.lang.ArrayIndexOutOfBoundsException: 2
at settings.SettingsControl.loadMappingBierdopjeScene(SettingsControl.java:461)
at settings.SettingsControl.load(SettingsControl.java:352)
at settings.SettingsControl.<init>SettingsControl.java:30)
at App.<clinit>App.java:11)
... 3 more
Ik heb inmiddels de cache leeg gegooid.
Ik heb de JAVA bijgewerkt naar de laatste versie.
Maar geen succes
Heeft iemand een idee wat de oorzaak is?
En nog beter hoe ik hem weer kan laten werken? |
|
|
|
Quote:
lodder schreef op maandag 06 januari 2014 @ 09:09:
Quote:
wouterverd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 08:30:
Quote:
Hoi allemaal!
Ik ben erachter dat dit komt doordat er soms meerdere ondertitels zijn en de cmd daar geen raad mee weet. Is er een parameter die er voor kan zorgen dat hij alle subs download? |
--selection is de paramater die je nodig hebt |
--selection werkt wel, maar dan moet ik zelf iets invullen. Ik hoopte het juist geautomatiseerd te krijgen met een cmd file.
Zojuist --downloadall geprobeerd maar dan geeft hij het commentaar dat cmd files dat niet aankunnen :S Is daar een oplossing voor?
|
|
|
ja er is een oplossing er is een auto download selectie mogelijkheid in de config settings
|
|
|
Dus dan in combinatie met --selection en de config settings in de GUI kan je ze allemaal laten downloaden?
|
|
|
Quote:
Dan heb je --selection niet nodig enkel de config settings!
|
|
|
Welke settings moet ik aanpassen dan? Gebruik maken van automatische download selectie regels en deze dan verder leeg laten om ze allemaal te pakken?
Alvast mijn dank!
|
|
|
Quote:
Inderdaad dat klopt
|
|
|
|
Je hebt geen rechten om een reactie te plaatsen of het topic is gesloten
|