BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
PhilSat |
Geplaatst op woensdag 27 november 2013 19:18 |
||||
Heel erg bedankt voor de afgelopen jaren en de vele ondertitels die ik mocht downloaden. Nogmaals hartelijk dank aan alle vertalers en hopelijk komen de benodigde .srt bestanden nu ergens anders weer bovendrijven. |
||||
jakke124 |
Geplaatst op woensdag 27 november 2013 19:20 |
||||
hartelijk dank voor al jullie werk en inzet van de afgelopen aren. dit was echt een super site ik vind dit gewoon klote dat ze zon acties ondernemen :s dit haalt niets uit hier kloten ze gewoon mensen mee denken ze nu echt omdat ze bierdopje neerhalen dat nu ineens iedereen naar de winkel gaat lopen om 20 euro per film te gaan betalen lol :s |
||||
DeCactus |
Geplaatst op woensdag 27 november 2013 19:23 |
||||
Bedankt voor alle moeite! Stekels van buiten maar zacht van binnen |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
schumike |
Geplaatst op woensdag 27 november 2013 19:23 |
||||
Brein en andere dergelijke organisaties zijn een bende randdebielen en hun kinderen of zij zelf downloaden zelf, hoe hypocriet kan je zijn. Denken die idioten nu echt ze het gaan tegen houden haha, nooit gaat dat lukken, nooit. Ze winnen eens een veldslag maar zullen nooit de oorlog winnen. schumike wijzigde dit bericht op 27-11-2013 om 19:25, totaal 1 keer bewerkt |
||||
dingetje |
Geplaatst op woensdag 27 november 2013 19:25 |
||||
is er geen mogelijkheid dat er voor de subs. word betaalt middels een soort abonnement en dat bierdopje een soort van copyright daar van betaalt of wil brein gewoon dit soort sites uit de lucht hebben om het downloaden tegen te gaan 't is maar een ideetje ik hoop wel dat er een oplossing komt als slecht horende is beter Engels leren ook geen optie een ieder geval bedankt voor jullie geweldige inzet |
||||
shovava |
Geplaatst op woensdag 27 november 2013 19:26 |
||||
24 uur geleden gestopt. 1250 reacties. allemaal 10 euro storten. en we kunnen procederen.misschien een idee?alle vertalers hebben hun eigen stempel en zijn zodanig auteurs.En de auteursrechten liggen dus bij de vertalers. Niks illegaals aan. Toeter |
||||
Skiloem |
Geplaatst op woensdag 27 november 2013 19:27 |
||||
Helden van Bierdopje! Bedankt voor alle tijd en energie die hier is ingestoken! Ik blijf dagelijks kijken voor m'n serie update en er is vast wel weer een andere plek om subs te downen. En anders gewoon lekker zonder subs kijken. Keep up the good work!! |
||||
jschutte |
||||
Bedankt voor alles! |
||||
r3p0 |
||||
hartelijk dank voor het hele BD team voor alle inzet van alle jaren. Opinions are like assholes..... Everybody has one ! |
||||
mayco1 |
Geplaatst op woensdag 27 november 2013 19:28 |
||||
man man man dit is balen...heel heel jammer. Maar idd bedankt voor alles, geweldige series gezien en kunnen aanbevelen dank zij jullie TOP |
||||
xstina2003 |
||||
owneeeeeee k*t brein |
||||
Freaky85 |
||||
Quote: Het is vooral een kwestie van geld en niet zozeer van regels en rechten. Er zijn echter grote Amerikaanse bedrijven die geld en of andere producten van waarden geven aan instanties zoals Brein om hun wil door te drukken ook al worden er geen wetten verbroken. Daarom weet Brein ook dat als ze wat dreigen of afpersen het merendeel gaat toegeven aan hun omdat zij niet over de financiële middelen beschikken om de wil van Brein aan te vechten. Zoals in de natuur de wet van de sterkste geld gaat het hier over de wet van de rijkste die geld. Jammer genoeg is het nu eenmaal zo en het zal er niet op verbeteren als iedereen massaal op die corrupte politieke partijen stemt die dit toelaten. Freaky85 wijzigde dit bericht op 27-11-2013 om 19:31, totaal 3 keer bewerkt |
||||
Skiloem |
||||
Quote: Die discussie is al vele malen gevoerd, maar een vertaling is nog steeds een "kopie" van het originele werk, dus als puntje bij paaltje komt, ga je dit geschil gewoon niet winnen (helaas). Of je moet compleet andere text gaan verzinnen, maar wie wil dan die sub nog bij de video bekijken |
||||
shovava |
Geplaatst op woensdag 27 november 2013 19:29 |
||||
Gewoon geen DVDrips meer plaatsen. Toeter |
||||
saske |
Geplaatst op woensdag 27 november 2013 19:30 |
||||
Sinds gisteren pas jullie site ontdekt...jammer dat jullie ermee moeten stoppen :-( |
||||
veaknople |
Geplaatst op woensdag 27 november 2013 19:31 |
||||
Bedankt bierdopje, en alle vertalers. Bedankt voor al die jaren dat ik van jullie heb mogen genieten, ik denk dat ik iedereen nog wel tegen zal komen, want een hobby kan je niet afpakken, en al was het alleen maar om een vinger op te steken tegen wat voor een stichting dan ook. veaknople wijzigde dit bericht op 27-11-2013 om 19:33, totaal 1 keer bewerkt |
||||
sjouwertje |
Geplaatst op woensdag 27 november 2013 19:34 |
||||
Als men zelfs een site met ondertitels als een illegale site wil aanduiden dan moet je het probleem niet zoeken bij het auteursrecht maar bij belangenorganisaties die (te) veel invloed hebben. Laten we hopen dat de Zweedse rechter wel tijdig zijn broek weet aan te trekken. Het zal overigens schelen als die rechter een slechthorende filmliefhebber is lijkt me.In ieder geval jongens ik genoten van jullie ondertitels. Bedankt voor alle subs. |
||||
Freaky85 |
Geplaatst op woensdag 27 november 2013 19:37 |
||||
Quote: Was ook nooit toegestaan en alle rips werden systematisch verwijderd, ik denk dat jij je vergist met ondertitel versies voor dvdrips en niet van dvdrips. Freaky85 wijzigde dit bericht op 27-11-2013 om 19:37, totaal 1 keer bewerkt |
||||
Shepard |
Geplaatst op woensdag 27 november 2013 19:38 |
||||
Hartelijk dank voor alle subs die we hebben mogen downloaden van jullie site. Vertaal werk was altijd uitstekend |
||||
loukseton |
Geplaatst op woensdag 27 november 2013 19:39 |
||||
Bedankt voor alle ondertitels van de afgelopen jaren, jammer dat brein vol idioten zit. |
||||
davedh |
Geplaatst op woensdag 27 november 2013 19:41 |
||||
Hartstikke bedankt voor alle ondertiteling die ik hier heb mogen downloaden! Voor alle series die ik volg was hier op een zeer makkelijke manier een ondertiteling te pakken. Dit omdat het op een hele nette en overzichtelijk manier geplaatst werd. Ik vind het erg jammer dat jullie gedwongen zijn om te stoppen. Ik vraag me ook af of het gesticht BREIN überhaupt wel zo ver mág gaan om het fabriceren en verspreiden van ondertiteling aan banden te leggen. Is dit eigenlijk wel illegaal? Ik denk van niet eigenlijk. |
||||
Disonare1 |
Geplaatst op woensdag 27 november 2013 19:42 |
||||
Veel dank voor het vele en mooie werk van de afgelopen jaren. Hopelijk breken er ooit betere tijden aan als mensen gaan beseffen dat die hele auteurswet in deze digitale tijd een achterhaald stuk wetgeving is dat het uiteindelijk toch gaat afleggen tegen de moderne techniek. Brein voert een achterhoede gevecht dat nu nog succes lijkt te hebben maar het is een schijnoverwinning. Nogmaals dank en tot in betere tijden. |
||||
mtyn |
Geplaatst op woensdag 27 november 2013 19:43 |
||||
Heel erg jammer, alle vertalers van mijn favoriete series enorm bedankt! |
||||
Vioolboeffie |
Geplaatst op woensdag 27 november 2013 19:46 |
||||
Wat ontzettend lullig. Ik zou ook wel willen bijdragen aan juridische kosten.wat jullie doen lijkt mij helemaal niet verkeerd. Alle mensen achter deze site en vertalers. Hartstikke bedankt! Ik kom altijd met veel plezier op deze site. |
||||
gummiebear |
Geplaatst op woensdag 27 november 2013 19:50 |
||||
Bizar dat een kladblok bestand met teksten aka regels er op, die door mensen belangeloos als hobby in elkaar worden gezet, op bierdopje worden geplaatst zodat wie dan ook maar wil zijn of haar werk wil controleren dat dit ook niet mag. gummiebear wijzigde dit bericht op 27-11-2013 om 19:54, totaal 1 keer bewerkt BoH_BoH |
||||
|