Forum > Off-Topic > Het EK..
|
|
Pagina 2 van de 3
|
|
Auteur |
Bericht |
Newscrew
|
Er was onderzoek gedaan en het bleek dat elke WK finalist 2 jaar na het verliezen van de finale het op het EK ineens heel slecht deed.
Er in de eerste ronde uitliggen of zich zelfs niet eens kwalificeren voor het EK.
Misschien leid Nederland hier ook aan...
|
|
|
Quote:
Tom schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 14:20:
Quote:
#####################################################################
########################################################### EK 2012 #
# GROEP B ###########################################################
######## WEDSTRIJD ####### UITSLAG ############ PUNTEN ##############
# NEDERLAND - DENEMARKEN : 0 - 1 # NEDERLAND : 0 | DENEMARKEN : 3 #
# DUITSLAND - PORTUGAL : 1 - 0 # DUITSLAND : 3 | PORTUGAL : 0 #
# DENEMARKEN - PORTUGAL : 2 - 3 # DENEMARKEN : 0 | PORTUGAL : 3 #
# NEDERLAND - DUITSLAND : 1 - 2 # NEDERLAND : 0 | DUITSLAND : 3 #
# PORTUGAL - NEDERLAND : ? - ? # PORTUGAL : ? | NEDERLAND : ? #
# DENEMARKEN - DUITSLAND : ? - ? # DENEMARKEN : ? | DUITSLAND : ? #
######## TOTAAL GOALS TEGEN ################ TOTAAL PUNTEN ##########
########## NEDERLAND : 3 ################## NEDERLAND : 0 ##########
########## DENEMARKEN : 3 ################## DENEMARKEN: 3 ##########
########## DUITSLAND : 1 ################## DUITSLAND : 6 ##########
########## PORTUGAL : 3 ################## PORTUGAL : 3 ##########
########### TOTAAL GOALS ################ GELIJKSTELLING GOALS ######
########## NEDERLAND : 1 ################# NEDERLAND : -2 #########
########## DENEMARKEN : 3 ################# DENEMARKEN : 0 #########
########## DUITSLAND : 3 ################# DUITSLAND : 2 #########
########## PORTUGAL : 3 ################# PORTUGAL : 0 #########
##################################################################### |
Nederland moet 3 goals maken tegen Portugal om op 1 gelijkstelling goal te komen en dus op 3 punten. Portugal mag dus niet scoren.
Ook moet Duitsland van Denemarken winnen en daarbij mag Denemarken ook niet scoren.
Wel een erg kleine kans hoor.. Maar goed, aangezien Duitsland een sterk team heeft is de kans wel wat groter dat Denemarken niet scoort.
Het ligt er eerder aan hoe Nederland tegen Portugal gaat spelen. |
Als Duitsland van Denemarken wint maakt niet uit met hoeveel en Nederland wint met 2 goals van Portugal zijn ze door. Beetje beter informeren voordat je wat zegt!
Football is for you and me. Not for fucking industry clap your hands and raise your voice. Lighttown Madness make some noise!!!!
|
|
|
Quote:
Xrizek schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 14:23:
Er was onderzoek gedaan en het bleek dat elke WK finalist 2 jaar na het verliezen van de finale het op het EK ineens heel slecht deed.
Er in de eerste ronde uitliggen of zich zelfs niet eens kwalificeren voor het EK.
Misschien leid Nederland hier ook aan... |
Ik vind die statistieken vaak onzin. Spanje wint ook het EK en daarna WK. Het is gewoon geluk hebben welke poule en hoe je speelt. Het is wel raar dat dat zovaak voor komt
Football is for you and me. Not for fucking industry clap your hands and raise your voice. Lighttown Madness make some noise!!!!
|
|
|
Quote:
PSVEHV040 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 14:15:
Quote:
Waar heb jij je glazenbol gekocht? Het boeit wel ik denk dat 75% van Nederland er wel wat om geeft zeker om het Nationale elftal. Dat jij er niks omgeeft boeit me niet maar geef dan niet zo'n stomme reactie? |
Ik heb er gewoon weinig vertrouwen in, maar ik hoop zeker wel dat Nederland zich kwalificeert.
SeriesFreak wijzigde dit bericht op 14-06-2012 om 12:30, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
Quote:
PSVEHV040 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 14:25:
Quote:
Nederland moet 3 goals maken tegen Portugal om op 1 gelijkstelling goal te komen en dus op 3 punten. Portugal mag dus niet scoren.
Ook moet Duitsland van Denemarken winnen en daarbij mag Denemarken ook niet scoren.
Wel een erg kleine kans hoor.. Maar goed, aangezien Duitsland een sterk team heeft is de kans wel wat groter dat Denemarken niet scoort.
Als Duitsland van Denemarken wint maakt niet uit met hoeveel en Nederland wint met 2 goals van Portugal zijn ze door. Beetje beter informeren voordat je wat zegt! |
Als Nederland wint met 2 goals, staan ze toch ook op 0 punten. Dat betekent toch dat ze naar het totaal goals kijken, wat dan ook 3 zal zijn?
Dat laatste wat ik heb dik gedrukt in de quote slaat natuurlijk helemaal nergens op. Hoe oud ben je -.- Je praat tegen iedereen alsof je de koningin der voetbal bent
Tom wijzigde dit bericht op 14-06-2012 om 12:39, totaal 3 keer bewerkt
Refresh your Bierdopje experience with Material Design! http://www.bierdopje.com/forum/algemeen-developers/topic/19669--Thema--Bierdopje-meets-Material-Design
|
|
|
Quote:
Tom schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 14:37:
Quote:
Quote:
Als Duitsland van Denemarken wint maakt niet uit met hoeveel en Nederland wint met 2 goals van Portugal zijn ze door. Beetje beter informeren voordat je wat zegt! |
Als Nederland wint met 2 goals, staan ze toch ook op 0 punten. Dat betekent toch dat ze naar het totaal goals kijken, wat dan ook 3 zal zijn?
Dat laatste wat ik heb dik gedrukt in de quote slaat natuurlijk helemaal nergens op. Hoe oud ben je -.- |
Dan gaat het om onderlinge resultaten! Als je naar teletekst gaat zie je al meteen een artikel staan daar staat alles in uitgelegd en ook op diverse sites!. En ik ben 18. Het is gewoon waar controleer het eerst zoals hierhttp://teletekst.nos.nl/ en dan pagina 802. En dat denk ik helemaal niet maar ik ga geen dingen zeggen die niet waar zijn jij wel!
PSVEHV040 wijzigde dit bericht op 14-06-2012 om 12:46, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
Quote:
PSVEHV040 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 14:39:
Quote:
Quote:
Quote:
Dat laatste wat ik heb dik gedrukt in de quote slaat natuurlijk helemaal nergens op. Hoe oud ben je -.- |
Dan gaat het om onderlinge resultaten! Als je naar teletekst gaat zie je al meteen een artikel staan daar staat alles in uitgelegd en ook op diverse sites!. En ik ben 18. Het is gewoon waar controleer het eerst zoals hierhttp://teletekst.nos.nl/ en dan pagina 802 |
Net gekeken op pagina 802 en je hebt gelijk. Gister legde een maat het allemaal uit en hij had het wel over onderlinge resultaten, maar hij vertelde niet dat de wedstrijden tegen Duitsland niet mee telden. Iets minder aanvallend typen mag ook wel hoor.
Refresh your Bierdopje experience with Material Design! http://www.bierdopje.com/forum/algemeen-developers/topic/19669--Thema--Bierdopje-meets-Material-Design
|
|
|
Quote:
Tom schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 14:45:
Quote:
PSVEHV040 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 14:39:
Quote:
Quote:
Quote:
Dan gaat het om onderlinge resultaten! Als je naar teletekst gaat zie je al meteen een artikel staan daar staat alles in uitgelegd en ook op diverse sites!. En ik ben 18. Het is gewoon waar controleer het eerst zoals hierhttp://teletekst.nos.nl/ en dan pagina 802 |
Net gekeken op pagina 802 en je hebt gelijk. Gister legde een maat het allemaal uit en hij had het wel over onderlinge resultaten, maar hij vertelde niet dat de wedstrijden tegen Duitsland niet mee telden. Iets minder aanvallend typen mag ook wel hoor. |
Daarom zeg ik toch ook controleer eerst even je berichten! En ik zie er wijnig aanvallends richting jou heen hoor?
|
|
|
Houd de boel rustig
SirThanxalot wijzigde dit bericht op 14-06-2012 om 12:50, totaal 1 keer bewerkt
This is the way. Step inside..... Atrocity exhibition.
|
|
Advertentie |
|
|
|
|
|
Newscrew
|
Tom, Nederland hoeft maar twee keer te scoren
Onderlinge resultaten gaan vóór totaal aantal goals.
Neem een kijkje op het nieuwe Seriesfeed.
|
|
|
Jullie zijn nu net zo irritant als Jan van Halst, alleen de (betrouwbare) Piero ontbreekt. Dream013 zegt het niet voor niets:
Quote:
dream013 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 00:45:
[...]
ik hoop dat er deze keer wel met respect wordt omgegaan met een ieders zijn mening, want er is al eerder z'n topic geopend over vb en die werd snel gesloten omdat het meer schelden werd dan discussie
laten we dat nu proberen te vermijden. |
|
|
|
Het is zo dat Nederland minimaal moet winnen met 2 doelpunten verschil vanwege het volgende:
Als Nederland - Portugal 1-0 zou zijn staan zowel portugal als nederland, qua doelsaldo, op -1. Aangezien Denemarken moet verliezen zullen die dan ook minimaal op -1 staan (staan nu nog op 0).
Als Nederland met 2-0 wint en Denemarken minimaal verliest (met 1-0 dus), staat Nederland op 0. Portugal en Denemarken staan dan op respectievelijk -2 en -1.
Ik geloof er niet meer in maar hoop des te meer!
"You just can\'t resist bringing up the fact that I once accidentally destroyed a couple of planets, can you?"
|
|
|
Op teletekst staat nu een artikel waarin een bepaalde hoogleraar sport of iets heeft uitgerekend dat Nederland zo'n 12 tot 13% kans heeft om door te gaan naar de kwartfinale. Het is dus een zeer kleine kans en eigenlijk verdienen ze het ook niet, maar ik hoop het van harte!
|
|
|
Quote:
ChrisGJ schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 17:02:
Op teletekst staat nu een artikel waarin een bepaalde hoogleraar sport of iets heeft uitgerekend dat Nederland zo'n 12 tot 13% kans heeft om door te gaan naar de kwartfinale. Het is dus een zeer kleine kans en eigenlijk verdienen ze het ook niet, maar ik hoop het van harte! |
Ik las het ook ja. Tja dat is een kleine kans maarja wonderen bestaan hopelijk bestaan ze ook voor ons elftal Wie had ooit gedacht dat griekenland het ek zou gaan winnen? Die kans was ook 5% of minder
|
|
|
Hebben jullie ook zo genoten van de 45.01ste minuut. Vanaf dat moment was ik er klaar mee.
C1000
|
|
|
Heb volgende gehoord: Vriendin Van Persie gestopt met anti-conceptiepil. Van Persie krijgt 'm er toch niet in.
|
|
|
Haha... Toch heeft hij er eentje van de 100 kansen in gekregen.
maar, die kans is 1 op 100
It's Simple. We Kill The Batman.
|
|
|
|
|
|
We worden kampioen!!!!!!
|
|
|
we hebben nog kans om naar de kwart-finale te gaan.
nou en? na 2 wedstrijden verschrikkelijk gespeeld en verloren te hebben hoeft het voor mij niet meer.
mochten we doorgaan naar de kwartfinale, denk je toch echt niet dat we naar de finale doorsjezen en "lachend kampioen" worden?
over twee jaar ben ik weer enthousiast en heb ik hoop maar voor nu hoef ik er niks meer over te horen.
|
|
|
Quote:
BosmaniaK schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 01:02:
we hebben nog kans om naar de kwart-finale te gaan.
nou en? na 2 wedstrijden verschrikkelijk gespeeld en verloren te hebben hoeft het voor mij niet meer.
mochten we doorgaan naar de kwartfinale, denk je toch echt niet dat we naar de finale doorsjezen en "lachend kampioen" worden?
over twee jaar ben ik weer enthousiast en heb ik hoop maar voor nu hoef ik er niks meer over te horen. |
Succes supporter?
|
|
Newscrew
|
Bah ! 1-1 alweer... Bah!
|
|
|
Quote:
Het is eerder: gelukkig NOG maar 1-1
|
|
Newscrew
|
Oh-oh, oh-oh-oh.
Neem een kijkje op het nieuwe Seriesfeed.
|
|
|
Dat was het weer hoor Leuke drie wedstrijden... not.
Hier had meer in moeten zitten, maar met een koppige van Marwijk en een team dat elke bal weggeeft aan de tegenstander is het ook moeilijk om te winnen.
It's Simple. We Kill The Batman.
|
|
|
|
Je hebt geen rechten om een reactie te plaatsen of het topic is gesloten
|
|