BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Deleted_ |
Geplaatst op zondag 28 april 2013 16:55 |
||||
Dit is de titel van een boekje van Bartho Kriek. |
||||
Tommert38 |
Geplaatst op zondag 28 april 2013 17:02 |
||||
Hoeveel commissie krijg je ? |
||||
Deleted_201312231841 |
Geplaatst op zondag 28 april 2013 19:23 |
||||
Boekje ga ik niet bestellen (al klinkt het wel interessant), maar er staan een aantal dingen op de site waar ik mogelijk mijn voordeel uit kan halen. Thanks voor de link, minouhse. I'm away talking to the television only because the fridge is mad at me. |
||||
DragonChief |
Geplaatst op dinsdag 30 april 2013 16:57 |
||||
Quote: Mee eens. Over sommige verbeteringen van hem zit ik alsnog te twijfelen, bijv; Crime.inc - RTL Crime Eventually, martial law was declared and the National Guard moved into the area. ‘De krijgswet werd afgekondigd en de nationale garde kwam.’ De noodtoestand werd afgekondigd en het leger werd ingezet. National Guard is ook weer niet echt 'het leger' maar reservestrijdkrachten (reservisten). Bij een film zal het niet echt uitmaken, maar RTL crime zend volgens mij reality series uit en dan valt het (in principe) beter te begrijpen indien je weet over welke troepen het gaat. Maar dat is slechts mijn mening. Strippers do nothing for me…but I will take a free breakfast buffet anytime, anyplace. |
||||
Desiree |
Geplaatst op dinsdag 30 april 2013 17:58 |
||||
Wat vind je ervan dat hij person of interest vertaalt als verdachte? Klopt niet, maar weet zelf geen betere vertaling dan iemand in het vizier hebben |
||||
Kiry |
Geplaatst op dinsdag 30 april 2013 19:01 |
||||
Zoals RenHoek al zei: op de site zelf staan ook interessante dingen. You may think you're some kind of God to these people, but I think we both know what you really are. - What's that? Some kind of criminal? Worse. A Politician. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|