BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
jaco |
Geplaatst op vrijdag 17 mei 2013 15:45 |
||||
Ik kijk mijn series voornamelijk met engelse subs die ik hier en op addic7ed ophaal. Meestal krijg ik dan dezelfde subs, maar soms valt me op dat hoewel de tekst en de credits hetzelfde zijn, de timings afwijken. Maar die timing wijkt dan maar weer slechts 1 duizendste (!) af. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
jaco |
Geplaatst op vrijdag 17 mei 2013 15:55 |
||||
Mmmmm, even verder dan mijn neus kijken.... Ik vergeleek "The.Big.Bang.Theory.S06E24.720p.HDTV.x264-DIMENSION" van bierdopje met "The Big Bang Theory - 06x24 - The Bon Voyage Reaction.LOL.English.C.orig.Addic7ed.com" van addic7ed. Die zijn hetzelfde, maar dan 1 duizendste verschil in de timing, wel consequent voor elke regel. De versie "The.Big.Bang.Theory.S06E24.HDTV.x264-LOL" van hier is dan wel weer hetzelfde. |
||||
nightfalls |
Geplaatst op vrijdag 17 mei 2013 16:32 |
||||
Waarschijnlijk is er 1 duizendste verschil in het videobeeld... The world we know is gone, but keeping our humanity? That's a choice. *Walking Dead* |
||||
fl0ff13 |
Geplaatst op vrijdag 17 mei 2013 17:15 |
||||
Waarom maken we ons druk om één-duizendste van een seconde? Laat ondertitels vrij, doneer hier! |
||||
jaco |
Geplaatst op vrijdag 17 mei 2013 17:48 |
||||
Quote: Ik wist dat een dergelijke reactie zou komen, bedankt voor de inkopper Maar ik schreef al in mijn originele bericht: Quote: Deze vraag gaat natuurlijk ook nergens over, maar ben inderdaad een mierenn**ker die wil weten waardoor dit soort dingen kan |
||||
overlord331 |
Geplaatst op vrijdag 17 mei 2013 19:57 |
||||
Ik heb hetzelfde probleem, alleen gaat het bij mij niet om duizendsten, maar echt wel merkbare verschillen.(seconden) Hoewel de subs en vid file bij elkaar passen (vlc speelt ze perfect af) speelt mijn mediaplayer (Iomega Screenplay director) die af met verspringende subs (vooral afg en lol versies). En als ik de subs inbak met bierdopje tool, wil hij die file niet herkennen (ongeldige container)..... Everybody Lies |
||||
Deleted_ |
Geplaatst op vrijdag 17 mei 2013 20:23 |
||||
Quote: Dat klinkt toch wel verdacht veel als codec problemen. Als een sub goed is, is die goed. Kijk anders maar eens op de pc of de sub sync loopt, en vergelijk dat met je mediaspeler. Als honderden mensen die sub in sync af kunnen spelen, en jij niet zit er softwarematig of hardwarematig iets niet helemaal goed. Dit is ook een van de redenen dat ik anderhalf jaar geleden ben afgestapt van het gebruik van een mediaspeler, en een compacte, stille HTPC heb gebouwd. Dan ben ik zelf verantwoordelijk voor codecs en dergelijke, en niet afhankelijk van een paar ontwikkelaars die het leuker vinden om nieuwe apparaten en functies te ontwikkelen in plaats van de ondersteuning op oudere apparaten te verbeteren. To translate, one must have a style of his own, for the translation will have no rhythm or nuance, which come from the process of artistically thinking through and molding the sentences; they cannot b |
||||
fl0ff13 |
Geplaatst op vrijdag 17 mei 2013 20:25 |
||||
Quote:Als je een srt "even" opent in een (door amateurs gemaakt) vertaal programma om een controle uit te voeren, dan kun je dit soort dingen verwachten. @overlord331 loop de instellingen eens na van je mediaspeler. Waarschijnlijk staat er een instelling verkeerd of reset hem eens naar de standaard instellingen. Laat ondertitels vrij, doneer hier! |
||||
overlord331 |
Geplaatst op dinsdag 21 mei 2013 19:19 |
||||
@ S1l3nc0r Ja ben echt al aan het zoeken geweest naar online updates voor dat toestel, maar altijd de boodschap : geen nieuwe updates etc... Dus een dure grap die niet eens degelijk werkt... Everybody Lies |
||||
MaNieAk |
Geplaatst op dinsdag 21 mei 2013 19:23 |
||||
Dit is iets wat je kan instellen in subedit : de minimale tijd tussen de ondertitels om overlapping te voorkomen |
||||
|