BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||||||||||||||
Auteur | Bericht | ||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Donovanray |
Geplaatst op dinsdag 19 november 2013 17:45 |
||||||||||||||||
Beste bierdoppers, Valar Morghulis... Valar Dohaeris... |
||||||||||||||||
fietser11 |
Geplaatst op woensdag 20 november 2013 04:42 |
||||||||||||||||
het zie er goed uit Erwin,ga zo voort. |
||||||||||||||||
gezo2500 |
Geplaatst op woensdag 20 november 2013 05:39 |
||||||||||||||||
Not bad. Not bad at all. (wie zei dat ook alweer |
||||||||||||||||
quetsbeek |
Geplaatst op woensdag 20 november 2013 05:39 |
||||||||||||||||
ziet er goed uit. We komen wel vooruit al is het langzaam. |
||||||||||||||||
Gibbs |
Geplaatst op woensdag 20 november 2013 08:24 |
||||||||||||||||
Ziet er idd goed uit. De lay-out mag van mij wel iets compacter. Ik draag een bril en zonder dat ding zie ik niet veel, maar als de site in beeld komt, kan ik het zonder bril bijna lezen. I am not much for words. Most things are better left unsaid - Gibbs |
||||||||||||||||
CharmedBoy |
Geplaatst op woensdag 20 november 2013 08:34 |
||||||||||||||||
Quote: Notting Hill Pretty Woman Er zijn meerdere films waar deze zin in voorkomt. |
||||||||||||||||
Advertentie | |||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
Eyeatch |
Geplaatst op woensdag 20 november 2013 08:40 |
||||||||||||||||
Leuk! Ziet er goed uit! Zo'n site is een goede aanvulling op het huidige aanbod. |
||||||||||||||||
wijnglas |
Geplaatst op woensdag 20 november 2013 08:45 |
||||||||||||||||
Mijn complimenten, ziet er goed uit. |
||||||||||||||||
Evermind |
Geplaatst op woensdag 20 november 2013 09:18 |
||||||||||||||||
Wauw, looking good the Evermind that knows no season and withers not |
||||||||||||||||
Raven92 |
Geplaatst op woensdag 20 november 2013 09:55 |
||||||||||||||||
Newscrew
Ziet er inderdaad goed uit heeft wel een beetje weg van TVline, heel mooi gedaan . |
||||||||||||||||
NathalieM |
Geplaatst op woensdag 20 november 2013 10:04 |
||||||||||||||||
Ik vind het op zich wel een leuk idee, maar ik weet niet of je qua nieuwtjes en spoilers kan opboksen tegen grotere sites zoals SpoilerTV. Dan ga je ook moeten zorgen dat je nog net dat ietsje extra aanbiedt of een aantal unieke rubrieken hebt die je ergens anders niet vindt (of rubrieken die andere sites hebben maar eigenlijk beter kunnen). |
||||||||||||||||
RainbowSword |
Geplaatst op woensdag 20 november 2013 10:09 |
||||||||||||||||
Nog een bron waar je info vandaan kunt halen voor jouw website: http://www.comingsoon.net/tv/ RainbowSword wijzigde dit bericht op 20-11-2013 om 10:10, totaal 1 keer bewerkt Nieuws over series lezen? http://www.seriesfeed.com/ |
||||||||||||||||
lisets |
Geplaatst op woensdag 20 november 2013 10:44 |
||||||||||||||||
nice, ziet er goed uit. Hoop voor je dat het goed gaat lopen en dat je tegen de andere sites goed kunt opboksen! |
||||||||||||||||
dollepret |
Geplaatst op woensdag 20 november 2013 12:13 |
||||||||||||||||
Ziet er goed uit! |
||||||||||||||||
fl0ff13 |
Geplaatst op woensdag 20 november 2013 12:27 |
||||||||||||||||
Het ziet er goed uit, maar misschien een dom vraagje: Quote: Ik geloof dat je een hele grote aanwinst bij het nieuwsteam zou zijn en dan hoeven wij ook niet naar een andere site om onze nieuws te zoeken. Just my two cents Laat ondertitels vrij, doneer hier! |
||||||||||||||||
remcotwente |
Geplaatst op woensdag 20 november 2013 12:28 |
||||||||||||||||
Ziet er goed uit! |
||||||||||||||||
Deleted_201312221446 |
Geplaatst op woensdag 20 november 2013 12:39 |
||||||||||||||||
@Rino dat zou de max's zijn, hier vanuit Bierdopje. Deleted_201312221446 wijzigde dit bericht op 20-11-2013 om 12:41, totaal 1 keer bewerkt |
||||||||||||||||
Deleted_ |
Geplaatst op woensdag 20 november 2013 12:45 |
||||||||||||||||
Mooi gedaan. Alleen heel veel scrollen... |
||||||||||||||||
bellavito |
Geplaatst op woensdag 20 november 2013 17:50 |
||||||||||||||||
Ziet er goed uit! |
||||||||||||||||
watermen1969 |
Geplaatst op woensdag 20 november 2013 18:21 |
||||||||||||||||
Nou er is een soortgelijke site: https://www.mijnserie.nl watermen1969 wijzigde dit bericht op 20-11-2013 om 18:22, totaal 2 keer bewerkt |
||||||||||||||||
masterbreel |
Geplaatst op woensdag 20 november 2013 18:50 |
||||||||||||||||
Newscrew
Quote: Dit zou brillant zijn! Edit: Wel een beetje jammer dat er een bronverwijzingen bijzitten voor nu masterbreel wijzigde dit bericht op 20-11-2013 om 18:51, totaal 1 keer bewerkt |
||||||||||||||||
MrCastle |
Geplaatst op woensdag 20 november 2013 19:00 |
||||||||||||||||
Newscrew
Het ziet er redelijk leuk uit allemaal. Er zijn wat dingetjes die wel beter kunnen, maar niet slecht. |
||||||||||||||||
Raven92 |
Geplaatst op woensdag 20 november 2013 19:14 |
||||||||||||||||
Newscrew
Ik kon niet zien of je ook een reactiesysteem had op je site, maar mocht dat er niet bij zitten; is wel een leuke optie. Zelfde geld voor een forum, om een leuke community op te zetten. Mocht je veel vaste bezoekers hebben, hebben ze denk ik ook wel meer nodig dan alleen een site met nieuws... |
||||||||||||||||
Donovanray |
Geplaatst op woensdag 20 november 2013 19:28 |
||||||||||||||||
Quote: Bedoel je de titels? Die kunnen inderdaad iets kleiner. Ik probeerde alles zo duidelijk mogelijk te maken. Quote: Ik kan eventueel de banner weghalen waardoor de nieuwsberichten direct onder het menu komen te staan en daar door minder hoeft te scrollen. Klopt dat ik onderin tabs heb. Dit komt omdat daar boven de 5 recente berichten staan van zowel nieuws, reviews, trailers, columns als specials. In de tabs krijg je de 3 laatste artikelen te zien van de desbetreffende categorie. Hierdoor kan je snel de laatste artikelen per categorie zien. Maar die kan eventueel ook weg aangezien je via het menu ook naar de desbetreffende categorie kunt gaan. Alle berichten hebben tags mee gekregen waardoor je door de zoekfunctie alle berichten van een bepaalde serie kan opzoeken. Kan eventueel kijken of ik de tags me kan posten met het artikel waardoor je er op kan klikken en automatisch alle berichten krijg met de zelfde tag. Quote: Met Spoiler Daily bedoel ik eigenlijk dat er wel dagelijks spoilers te vinden zijn. Het kan inderdaad goed zijn dat je bepaalde series nog niet helemaal heb gekeken of nog helemaal niet. Dan ga je waarschijnlijk tegen spoilers aan lopen in de artikelen. Dit wordt natuurlijk van te voren gemeld zodat je weet wat je wel en niet veilig kan lezen. Met een spoiler allert over een bepaalde aflevering of seizoen. Dan kan je zelf bepalen of je verder wilt lezen. Goedpunt over de reviews. Ik had voor de vorm even een aantal reviews van ign geleend en die gebruiken de naam van de aflevering. Bedankt voor de tip. Ik weet niet of er ook reviews komen per aflevering. Hier zit namelijk veel werk in en het ligt er een beetje aan of er animo is om hier wat mee te gaan doen. Maar reviews over nieuwe series en complete seizoenen staan zowiezo in de planning. Ben zelf ook een poll-fan dus dat gaat helemaal goed komen. Quote: Dat is inderdaad een beetje mijn bedoeling, maar dan Nederlands. Ik zie dat je hier op Bierdopje nieuwsberichten post. Misschien leuk om samen te werken? Quote: De nieuws zal ongeveer het zelfde zijn. Behalve dan dat dit in het Nederlands is. Ik wil ook artikelen maken met niet alleen nieuws maar wat meer ingaan op bepaalde dingen met columns en specials. Hoe ik dit precies ga invullen weet ik nog niet. Ik ben van plan boven aan het bericht een waarschuwingsbox te plaatsen die aangeeft of er spoilers in het bericht staan en waarover de spoiler gaat. Dus over welke aflevering de spoiler gaat of over welk seizoen de spoiler gaat. Quote: De site kon ik al, maar bedankt voor het mee denken. Quote: Ik heb het hier boven al een keer beschreven maar type het met alle liefde nog een keer. Alle bericht hebben een aantal tags aan zich gekoppeld waardoor je op serie of zender kan zoeken. Spoilers worden met een waarschuwingsbox bovenin het artikel gemeld. Als het een artikel betreft over casting dan zal dit duidelijk in de titel komen te staan. Ik zal ook dingen als: casting en renewal aan de de tags toevoegen waardoor je daar ook op kunt zoeken. Quote: Ik zou heel graag met Bierdopje willen samenwerken omtrent nieuws en artikelen. Ik heb deze site gemaakt omdat ik hier iets meer mee kan dan met wat er nu mogelijk is op Bierdopje. Het zou geweldig zijn als ik de nieuwsberichten van Spoiler Daily kan koppellen aan Bierdopje V3 zodat hier ook altijd alle nieuws en leuke artikelen netjes op de site staan. Ik sta hier helemaal open voor. Ik heb een tijdje terug op het forum een toppic aangemaakt met daarin alle trailers van alle nieuwe series die dit seizoen begonnen. Ik kwam er achter dat ik dit soort dingen mis (zeker in Nederland). En dat ik dit op zich zelf graag doe om andere mensen te helpen met het zoeken naar nieuwe series, en hun op de hoogte te houden over hun favoriete series. Maar nogmaals ik sta helemaal open om hier met Bierdopje mee samen te werken. Quote: Ja ik ben helemaal voor. Even kijken hoe en wat. Quote: Ja die vond ik niet helemaal geweldig en niet helemaal het idee wat ik er voor ogen voor had. Quote: een of geen? Ja laat maar even weten wat jullie er van vinden en hoe jullie er over denken. Quote: Name it! Ik heb de site in een dag gemaakt en daarnaast wat uren er in zitten om de "demo" artikelen er in te zetten. Dus er kan nog genoeg aangepast en verbeterd worden. Quote: Ja ik gebruik Disqus op de site aangezien je dan niet speciaal op de site hoeft aan te melden. Disqus wordt op veel sites gebruikt, zeker in Amerika. Forum wil ik zelf niet aan beginnen omdat ik dit forum (bierdopje) daar al de beste plek voor vindt. Ik kan wel een link in de menu plaatsen naar het forum van bierdopje. fietser11, gezo2500, quetsbeek, Gibbs, Eyeatch, wijnglas, Evermind, Raven92, NathalieM, lisets, dollepret, Rino, remcotwente, minouhse en bellavito bedankt voor de reacties en de complimenten Valar Morghulis... Valar Dohaeris... |
||||||||||||||||
masterbreel |
Geplaatst op woensdag 20 november 2013 19:36 |
||||||||||||||||
Newscrew
Donovan ik juich je initiatief zeker toe. Er is meer plek voor nieuws, iets wat hier op bierdopje (nog) niet helemaal lekker geregeld is! Ik zou dus ook graag helpen! |
||||||||||||||||
|