BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Gino |
Geplaatst op maandag 21 december 2009 11:53 |
||||
Microsoft ergert zich aan Belgische datalimieten... "Bovenstaande spelfouten zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer" |
||||
Dweez |
Geplaatst op maandag 21 december 2009 11:59 |
||||
Inderdaad, maar de 'man' erachter is Quickie, dus... |
||||
orentis |
Geplaatst op maandag 21 december 2009 14:32 |
||||
zal eens tijd worden dat ze dit gaan onderzoeken Somebody save me |
||||
DeXoN |
Geplaatst op maandag 21 december 2009 15:38 |
||||
Niemand krijgt hier toch hoop door mag ik hopen? |
||||
Pimmetje |
Geplaatst op maandag 21 december 2009 16:08 |
||||
Developer
Zonder hoop geen toekomst |
||||
Leegaert |
Geplaatst op maandag 21 december 2009 22:21 |
||||
DeXoN: Microsoft mag en kan ook alles |
||||
Nuttes |
Geplaatst op dinsdag 22 december 2009 07:39 |
||||
We kunnen alleen maar hopen... ik ben het strontzat om iedere maand die telemeter in de gaten te moeten houden, en me steeds tevreden te moeten stellen met de gewone divx... |
||||
Jelpot |
Geplaatst op dinsdag 22 december 2009 10:56 |
||||
Nuttes: Ik heb het al meerdere malen gezegd op het forum... In belgië zijn er ook enkele providers zonder datalimiet, de snelheid is niet bijster hoog (max 12 Mbit als ik me niet vergis) maar de prijs vind ik ook best wel meevallen al betalen de ouders dat http://www.scarlet.be/nl/onze-pakketten/scarlet-internet.php Nog geen 20€ voor het eerste jaar vind ik een mooie prijs, 30€ voor de volgende jaren gaat ook nog vind ik maar na dat 1e jaar kan je je contract al opzeggen en wie weet is er tegen dan alweer een beter aanbieding En ik dacht dat er nog een andere provider was waar je in België aan ongelimiteerd internet kon geraken. |
||||
styxxy |
Geplaatst op dinsdag 22 december 2009 11:18 |
||||
jelpot, het klopt dat er verschillende zijn met een ongelimiteerde datalimiet, echter is het wel zo dat (1) of ze hebben een "fair-use" policy (2) of ik kan ze niet krijgen (3) of ik zit zo ver van de centrale dat ik slechts 3.3 mbit snelheid krijg. En ik woon in de buurt van Antwerpen, echter net in het midden van twee centrales, waardoor ik nooit hoge snelheden krijg via ADSL. |
||||
vi0 |
Geplaatst op dinsdag 22 december 2009 14:19 |
||||
About fucking time dat ze er iets aan doen... ! |
||||
Jelpot |
Geplaatst op dinsdag 22 december 2009 16:06 |
||||
styxxy: Ja, het is inderdaad ADSL en wij lijden ook wat onder die beperkingen van het koper al valt het voor ons nog vrij goed mee(ze hebben de snelheid toch nog kunnen ophogen naar 9Mbit), dus voor ons vind ik het goed meevallen, ik had zoiets inderdaad wel al verwacht dat het niet voor iedereen nodig is om de 'hoge' snelheden te halen omdat je verder van de centrale zit, het wordt tijd dat ze dat glasvezel gedoe ook eens gaan invoeren En ja, ik zit inderdaad ook met een fair use policy(had hiervoor een limiet van 60Gb waar we ook erg voor moesten opletten dat we er niet over zaten) Nu hebben we toch al een aantal maanden ongeveer rond de 140Gb per maand, max 177Gb hebben we behaald denk ik & ik persoonlijk vind dat veel Echter hebben we volgens mij nog geen bericht gekregen dat we meer gebruiken dan de gemiddelde klant dus tot zover zit dat nog wel goed Is het trouwens niet zo dat er in Nederland ook altijd een Fair Use Policy hebben? |
||||
fl0ff13 |
Geplaatst op dinsdag 22 december 2009 16:38 |
||||
Ik zit bij xs4all en daar had men zo'n 10 jaar geleden nog een "fair use policy", maar ook die is daar (jaren geleden) al afgeschaft. En volgens mij bij heel veel andere providers ook. Laat ondertitels vrij, doneer hier! |
||||
powerlite |
Geplaatst op dinsdag 22 december 2009 17:53 |
||||
styxxy:hoe verder je van een centrale woont hoe meer kans dat je zeer snel VDSL2 krijgt. heb je de laatste tijd al eens gechecked bij belgacom ? |
||||
styxxy |
Geplaatst op dinsdag 22 december 2009 18:20 |
||||
powerlite: We hebben al een tijdje niet meer gezien, maar op zich hoeft dat ook niet meer. Qua snelheid ben ik tevreden, spijtig enkel van de limiet (vroeger had ik 100 GB, ouders hebben echter gedowngraded). De reden dat we niet overschakelen is (1) de last en (2) we zitten nu toch tamelijk goedkoop qua pakket (aangezien we een mooie "shake" hebben). |
||||
Seba28 |
Geplaatst op dinsdag 22 december 2009 18:25 |
||||
Ikzelf heb de duurste shake. 100GB Download waar ik meestal mee toekom.. Al moet ik wel zeggen dat ik de meeste zaken in Divx download.. Maar dis is niet het punt.. Wij, samen met Portugal zijn het enigste land waar nog limieten zijn. Daarbovenop is de prijs van een abo. tot 80% duurder met bv. Frankrijk. Al moet ik zeggen dat de snelheid van Telenet voor mij althans ongeëvenaard is. En binnenkort hoop k dat ze EuroDocsis 3 uitrollen.. Dan zou de sky the limit moeten zijn.. Maar ja.. Telenet kennende zal dit ook weer niet Gratis zijn en zal er een stevige prijs aan vast hangen.. Enkel de zon is voor niets.. (voorlopig) |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|