BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Regi |
Geplaatst op dinsdag 10 augustus 2010 08:08 |
||||
ik gebruik autogk maar heb volgend probleem.Audio en subs lopen synchroon maar audio loopt niet synchroon met video.na het rippen met dvddecryptor loopt audio en video wel degelijk synchroon.het probleem stelt zich pas na gebruik van autogk.kan er mij iemand zeggen wat het probleem zou kunnen zijn?.het probleem doet zich ook voor bij samenvoegen van avi met srt.avi zonder srt zijn audio en video synchroon,na gebruik van autogk is alles om zeep.misschien een alternatief programma om dvd om te zetten naar avi/divx/xvid met behoud van subs en 5.1 audio.heb al op verschillende forums raad gevraagd en voorlopig zonder resultaat.hoop dat er hier iemand is die mij kan helpen.bedankt. |
||||
Waltham |
Geplaatst op dinsdag 10 augustus 2010 09:06 |
||||
Tja, AutoGK heeft zo z'n beperkingen. Gebeurt mij ook wel eens dat audio en video niet synchroon lopen, maar dat valt achteraf wel te corrigeren met het onvolprezen VirtualDub programma. |
||||
Freaky85 |
Geplaatst op dinsdag 10 augustus 2010 09:22 |
||||
Er zijn tientallen programmas die je kan gebruiken om avi bestanden te maken, maar zoals Waltham al zij kan je uw film met VirtualDub corrigeren. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
Jelpot |
Geplaatst op dinsdag 10 augustus 2010 13:00 |
||||
Het progje van devixl kan ook gemakkelijk subs toevoegen aan je avi files, ik weet niet exact welke extensies jij hebt. |
||||
Storyteller |
Geplaatst op dinsdag 10 augustus 2010 13:15 |
||||
Quote: Yep, een supergoed programma. Absolute aanrader als je subs wil toevoegen aan een AVI ... Gaat snel, en vooral snel ... en zeer snel in vergelijking met de meeste andere methodes. Is nog niet 1 keer misgelopen. Erg jammer dat Devixl gestopt is bij RC1, al doet die eigenlijk al quasi alles wat je er van wil HEEL VEEL Vertalingen gedaan. Te veel om op te sommen :) |
||||
|