BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Ortwin |
Geplaatst op dinsdag 07 september 2010 16:10 |
||||
Hoi mensen,ik ben zoals sommigen misschien wel weten, The Glades aan het vertalen; ik ben ongeveer halfweg deel 5, en toen ik via Windows Media Player nog eens een check wou doen, kreeg WMP het filmbestand niet meer open. Ik dacht dat ik een fout met de tijden had gemaakt in de subs, en heb tevergeefs gecontroleerd. Toen ik helemaal niet vond waar het probleem lag, heb ik nogmaals de Engelse sub gedownload -opnieuw gemaakt dat .avi en .srt dezelfde naam hadden- en wou ik desnoods helemaal opnieuw beginnen. WMP krijgt nog steeds het filmbestand niet open (scherm blijft zwart) |
||||
Sypher |
Geplaatst op dinsdag 07 september 2010 16:58 |
||||
Management
Dit topic kan je beter elders neer zetten. Anderen kunnen hier namelijk niet posten, aangezien dit puur voor administratieve zaken is. |
||||
Speedywilly |
Geplaatst op dinsdag 07 september 2010 18:00 |
||||
Heb wel eens hetzelfde gehad, dat een film zonder srt wel op de WMP werkte, maar met srt niet meer. Toch even op een cd-rw gezet en geprobeerd in de divx player en daar werkte hij gewoon met de ondertitels. |
||||
FastPinguin |
Geplaatst op dinsdag 07 september 2010 18:20 |
||||
Gewoon even laden in een vertaalprogramma bijvoorbeeld Submagic en dan opslaan. Dit zorgt ervoor dat hij opgeslagen wordt met de juiste sub richtlijnen. |
||||
Stevo |
Geplaatst op dinsdag 07 september 2010 18:23 |
||||
Een tip voor je vertalingen Ortwin.. Haal alle mmmm-mhmmm, oe ah, oh en alle soort gelijke dingen eruit, want af en toe hoor je het ze amper zeggen maar vertaal jij het wel Kijkt een beetje storend... enkel opbouwende kritiek! Vincit omnia veritas! |
||||
Ortwin |
Geplaatst op woensdag 08 september 2010 18:58 |
||||
Okee, bedankt allen. Probeer ik. |
||||
Deleted_ |
Geplaatst op woensdag 08 september 2010 21:05 |
||||
Hi Ortwin, |
||||
Advertentie | |||||