BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Cryptologist |
Geplaatst op zaterdag 11 september 2010 22:03 |
||||
Hey, ik hoopte dat iemand mij hier wel zou kunnen helpen aangezien ik nogal een leek ben wat betreft computerdingen Nu wat is mijn probleem: Ik heb mijn harde schijf laten vallen en hij is nu half kapot, nu heb ik een nieuwe harde schijf gaan kopen om men bestanden over te zetten vooraleer ze niet meer te redden zijn maar bij sommige bestanden bij het kopiëren krijg ik een foutmelding met 'cyclische redundantiefout'. Is hier nog iets aan te doen of kan ik ze maar gewoon wegsmijten? Het zou wel leuk zijn moest er een oplossing voor zijn |
||||
henk005 |
Geplaatst op zaterdag 11 september 2010 22:28 |
||||
weg gooien weig kans om hem nog te maken |
||||
FastPinguin |
Geplaatst op zaterdag 11 september 2010 22:51 |
||||
Die fout geeft aan dat er zo veel 1tjes en 0tje beschadigt zijn dat hij er niks meer van kan bakken om er een werkend bestand van te maken. Er bestaan inderdaad wel wat progjes voor die meestal best bruikbaar zijn voor plaatjes en videobestanden, omdat als daar wat bytes verkeerd terug geplaatst worden alleen wat verkeerd gekleurde blokjes oplevert door je plaatje/video. Bij echte bestanden, zoals games heb je niks meer eraan, omdat die 100% goed moeten zijn. |
||||
Barry |
Geplaatst op zaterdag 11 september 2010 23:03 |
||||
Quote: Ik wilde de naam ook net gaan noemen. Ik heb weleens wat teruggehaald met getdataback. Ik zou het gewoon proberen, mits er wat opstaat dat je nog kan gebruiken. je moet alleen wel even opletten welke versie je neemt. Ntfs voor NTFS partitise en FAT voor FAT partities. Ter info, ik kreeg bij het starten altijd wel een error van iets niet laden, maar kon daarna wel de files terughalen. |
||||
Cryptologist |
Geplaatst op zondag 12 september 2010 00:00 |
||||
Bedankt! Zal dat even uittesten want het lijkt erop dat toch de helft van men series beschadigd is dus hoop ik er toch nog wat van te recupereren Zal het morgen uitproberen en weten te zeggen of het gewerkt heeft |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
Seba28 |
Geplaatst op zondag 12 september 2010 04:28 |
||||
Misschien is dit wel iets voor je.. LINK Seba28 wijzigde dit bericht op 12-09-2010 om 04:28, totaal 1 keer bewerkt |
||||
djredmar |
Geplaatst op zondag 12 september 2010 09:20 |
||||
probeer onder linux de drive eens te kopieren naar een andere drive. |
||||
Cryptologist |
Geplaatst op zondag 12 september 2010 12:18 |
||||
@Seba28: bedankt voor de link, maar de data is toch niet zo belangrijk dat ik er 30 euro wil voor betalen maar zal de link toch bewaren voor de toekomst |
||||
|