Forum > Off-Topic > nieuwe desktop
|
|
Pagina 1 van de 2
|
|
Auteur |
Bericht |
Global Moderator
|
Even een vraagje: bij de aldi is deze pc te koop vanaf zaterdag. Ik gebruik al jaren medion en heb hier goede ervaringen mee maar is 899 euro een goede prijs voor wat er geboden word?
Intelligent & Snel
Intel® Core™ i5-760 processor
(2,80 GHz, 8 MB Intel® Smart Cache, Intel® Turbo-Boost-Technology)
â–ª Besturingssysteem
Authentieke Windows® 7 Home Premium
Windows® 7 vereenvoudigt en versnelt de dingen, die je iedere dag doet.
â–ª Graphics
ATI Radeon™ HD 5670 videokaart DirectX® 11 met 512 MB DDR5 geheugen, DVI-I, HDMI- (ondersteunt HDCP) en D-Sub VGA aansluiting.
â–ª NIEUW! Solid State Drive
40 GB SSD (Solid State Drive) - Betrouwbare en snelle opslag. Stille werking, ca. 3x sneller booten en veel betere systeemprestaties voor uw pc.
â–ª Harde schijf
2 TB (2.000 G S-ATA harde schijf,
voor meer dan 400.000 muziektitels of foto‘s.
â–ª Werkgeheugen
4 GB DDR3 SDRAM
â–ª 8 kanaals High Definition Audio
Sluit uw 8-kanaals surround-installatie aan en geniet van films, muziekbestanden of games met een adembenemend geluid.
â–ª Brander voor meerdere formaten
ondersteunt alle gangbare DVD/CD-normen, incl. Dual Layer DVD-R en DVD+R.
â–ª eSATA
De high performance-oplossing voor betrouwbare gegevensoverdracht.
USB 3.0-aansluiting
Gegevens nu veel sneller overzetten -
met de nieuwste interfacetechnologie USB 3.0.
â–ª Snel WLAN
Snel Wireless LAN IEEE 802.11 n-standaard technologie.
â–ª Gigabit LAN
Netwerkcontroller Gigabit LAN (10/100/1000 Mbit/s.)
aldi
carpe diem
|
|
Banned
|
Hier kan je een beetje kijken wat de ranking is van je PC:
Voor de videokaarten:http://videocardbenchmark.net
Voor de processoren:http://cpubenchmark.net
Voor de prijs is het een goede PC, maar of hij echt lang mee gaat.... Je kan beter een videokaart halen van GeForce, een GTX4xx (de xx mag je zelf uitkiezen. de 5xx serie is natuurlijk beter, maar wel prijzig.)
Er staat niet bij hoeveel RPM je HDD is, dus daar kan ik niet over oordelen. 2TB is een hoop, maar of het ook snel laadt.. :-/
Je hebt geen Blu-Ray ondersteuning, dus als je je echt bezig houdt met rippen en branden etc. ga je het hiermee ook niet lang volhouden (je kan het altijd uitbreiden, maar dat kost je weer 100 euries).
1gbit lan verbinding is erg handig voor het streamen.
Je hebt 7.1 audio ondersteuning dus dat is ook weer een pluspunt.
De 4gb van je interne geheugen (DDR3) kan later iets te weinig worden. Maar dat het DDR3 is, is mooi want dat is nu wel het ''nieuwe''.'
Over het algemeen is de PC goed als je hem niet voor het gamen wilt gaan gebruiken. Dan moet je een nieuwe CPU en videokaart aanschaffen, wat over het algemeen de duurdere onderdelen van je PC zijn.
Voor normaal gebruik (geen High Res. films, Games en andere grote belastingen voor de CPU) is dit over het algemeen een goede PC.
Hopelijk kan je hier wat mee.
53 vertalingen: One Tree Hill: 16 | Teen Wolf: 16 | Lights Out: 10 | Suits: 4 | 90210: 2 | The Newsroom: 2 | Gossip Girl: 1 | Glee: 1 | Zen: 1 | Scandal: 1.
|
|
|
@babel55
Er zit een SSD in dus als je daar je programmas op draait en de HDD gebruikt voor storage maakt de snelheid niet superveel uit. De vraag is natuurlijk wel een beetje wat voor SSD erin zit want de topline is heel snel maar ook erg duur(relatief gezien). En de budget versies zijn wel goedkoper maar ongeveer net zo snel als een HDD.
Daarnaast zou ik zeker voor een ATI gaan. De prijs/kwaliteit is veel beter en de ati kaarten verbruiken over t algemeen veel minder stroom (maar dat hoef je natuurlijk niet interessant te vinden).
Verder kan je met dit systeem wel veel, maar is het idd geen top game-machine. Ook HD films enzo afspelen is geen probleem.
Ook leuk trouwens dat er USB3 op zit. Hoewel dat nu nog niet zoveel gerbuikt wordt is dat wel de toekomst.
"You just can\'t resist bringing up the fact that I once accidentally destroyed a couple of planets, can you?"
|
|
|
Leuk systeempje hoor. Ik werk zelf al jaren in een computerwinkel en als de aldi om de hoek een PC in de aanbieding heeft daalt onze PC verkoop licht.
Meestal zijn de PCs van de Aldi qua prijzen redelijk markt conform.
SSD is super, echte prestatie booster. Voor opslag maakt voor mij de RPM van de schijf nooit echt uit, de grootte is belangrijker, met 2TB zit ik weer een maandje of anderhalf goed Mijn 1TB disks hier draaien allemaal op 5400 rpm. K heb juist de 7200 rpm dingen eruit gegooid omdat ze meer herrie maakten.
HD films zal ie prima trekken. Op deze CPU kun je nu nog wel alle games draaien, op de videokaart wordt dat wat lastiger.
Verder zei babel55 ook al dat het jammer is dat er geen bluray drive in zit. (wat zijn eigen commentaar weer tegenspreekt omdat ie zegt dat het systeem niet geschikt voor HD films is (HD content moet ie moeiteloos afspelen hoor, no worries))
De 7.1 ondersteuning is leuk, maar in mijn ogen is de ondersteuning voor SPDIF belangrijker. Aangezien geluidskwaliteit een stuk beter is als je de Dolby/DTS decodering door je receiver laat doen. De SPDIF is gelukkig wel aanwezig (optische aansluiting)
4GB werkgeheugen is nu inderdaad nog genoeg. En het is de komende jaren nog goed verkrijgbaar zou je het ooit uit willen breiden.
|
|
|
Even rekenen:
Intel® Core™ i5-760: € 173,95
Windows® 7 Home Premium: € 86,98
ATI Radeon™ HD 5670:€ 68,-
40 GB SSD: € 88,35
2 TB S-ATA harde schijf: € 71,40
4 GB DDR3 SDRAM: € 43,92
DVD brander: € 17,27
Kast: ~ €60
Moederbord met genoemde specs (Zotac H55ITX-C-E): € 120,60
Totaal: 730,47
Let op: Ik weet niet de exacte merken van de hardware. Waarschijnlijk zit er een heel ander moederbord in, maar die specs die jij opnoem kan voor bovenstaand bedrag ex eventuele verzendkosten. Natuurlijk zijn er ook andere zaken wat de prijs van die aldi pc omhoog schroeft, zoals manuren om dat ding in elkaar te schroeven.
Als ik het zo bekijk is het ongeveer een redelijke prijs. Had misschien nog 100 a 50 euro goedkoper gemogen, maar denk wel goede deal voor kant en klare PC .
|
|
Banned
|
De usb3 optie wordt nu al redelijk veel gebruikt bij een externe HDD. Zelf had ik diezelfde videokaart en uit ervaring man ik zeggen dat de videokaart niet elke high res film aan kan. Zijn wel grotere bestanden (25gb). Zelf een gtx aangeschaft en nu doet ie het prima. Ik bedoepde met de 2tb ook opslag. Bij grote bestanden zoals high res films kan dat nog wel eens een poos duren.
Je moet de keuze gewoon op je doelstellingen bepalen. Wil je dat ie lang meekan, of ben je een softere gebruiker.
53 vertalingen: One Tree Hill: 16 | Teen Wolf: 16 | Lights Out: 10 | Suits: 4 | 90210: 2 | The Newsroom: 2 | Gossip Girl: 1 | Glee: 1 | Zen: 1 | Scandal: 1.
|
|
Global Moderator
|
bedankt voor alle opmerkingen. Ik had er bij moeten vermelden maar gamen doe ik niet. Het gaat mij om het afspelen van films, mkv's, videobewerking en fotoverwerkingsprogramma's (oa lightroom, photoshop ed). Als ik het goed begrepen hebt zal dit geen probleem zijn. @Fastpinquin een bouwpakket lijkt me niks aangezien ik er te weinig verstand van heb. Een externe harde schijf wilde ik er ook bij kopen. Deze schuif je gewoon bovenin de desktop en werkt met usb 3. Op den duur wil ik er ook mee gaan streamen.
Bedankt @Spook87. Ik heb al jaren een medion en deze bevalt prima. Het mooie is ook dat er 3 jaar garantie op zit.
Waarschijnlijk ga ik deze zaterdag maar kopen.
carpe diem
|
|
|
Hmm.. ik heb altijd problemen met zaken te kopen die niet in een 'zaak' thuis horen. Aldi is een supermarkt en daar horen levensmiddelen in. Vooraleer de helft zijn gal nu uitspuwt over hoe ouderwets dit is en dat al lang niet meer zo is blijf ik er nog altijd van overtuigd dat een computer uit een computerwinkel moet komen en een tv uit een Tv-Hifi shop. De markt gaat ten onder aan overconsumptie en goedkoper en nog goedkoperderderder..
En wie denkt dat dit enkel goed is voor de klant kan niet verkeerderderder zijn. Ikzelf merk genoeg aan het materiaal die ik moet kopen.. als vb. HD's. Vroeger 20 HD's kopen. Misschien 1 stuk. Nu 20 HDs kopen.. Als het goed gaat 15 goeie. Kwaliteit is belachelijk aan het worden. Nog niet zo lang geleden.. 5 laptops besteld. 3 DEFECT uit de doos. De consument schreeuwt achter goedkoper en de leverancier volgt. Met alle gevolgen. Zie printers.. tegenwoordig koop je beter een nieuwe printer met vullingen dan nieuwe vullingen kopen.. Als we zo verder doen zie ik de toekomst niet echt positief in. Ik ben zeker geen doemdenker maar de mens denkt tegenwoordig niet verder dan zijn eigen portefeuille wat ook belangrijk is. Maar soms moet men net iets verder denken.. Overigens denk ik ook als je vragen of problemen hebt dat je dit in het voorbeeld van Aldi ook niet met stellen aan de winkeljuffrouw. Dit terwijl iemand met kennis van zaken je wel kan helpen. Dit dan louter voor mijn eigen branche.
Seba28 wijzigde dit bericht op 13-12-2010 om 19:43, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
Dit lijkt me ook een leuk systeem kijk maar eens mee
misschien heb je geen monitor en enz nodig. beetje hulp met het in elkaar
zetten moet te vinden zijn op Bierdopje
Geen monitor dan deze SSD 120GB derde generatie Intel hier
Kant en klaar systeem met SSD hier
Pinda wijzigde dit bericht op 13-12-2010 om 21:54, totaal 2 keer bewerkt
|
|
|
Seba heeft wel een punt.
Brood koop je bij de bakker, en niet bij een slager.
Schoenmaker, blijf bij je leest zou ik zeggen.
|
|
Gebruiker
|
Ik heb nooit problemen met deze machines. Gewoon kopen
|
|
Advertentie |
|
|
|
|
|
|
@Seba28: Ergens vindt ik wel dat je gelijk hebt. Een gezegde luidt: "Schoenmaker blijf bij je leest". Voor advies over hardware moet je ook absoluut niet naar een MediaMarkt, Aldi of Expert gaan.
Echter het totaal pakket dat hier wordt geboden is niet verkeerd. Als je het advies elders kunt krijgen, liefst daar waar er geen winst te behalen valt, dan kun je het product gerust kopen als het advies zo luidt.
Zelfs op me eigen werk doe ik zo nu en dan navraag bij collega's alvorens zelf iets te kopen. En indien prijstechnisch interessant dan koop ik het nog online ook. (Ondanks dat ik alles tegen de inkoop prijs kan kopen)
Edit: Ik heb 10 jaar geleden o.i.d. ook een Medion PC gekocht (Pentium 3, 667MHz) welke het nooit heeft begeven. Pas nadat ik een andere PC kreeg heb ik hem weggedaan. (naar een nichtje welke hem nog tot op de dag van vandaag gebruikt )
Spook87 wijzigde dit bericht op 13-12-2010 om 22:03, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
Pas op.. ik zeg niet dat die machines slecht zijn.. absoluut niet.. al moet je altijd opletten want er is altijd wel iets speciaals aan...
Als vb. Aldi desktop van 1/2 jaar geleden was een fantastisch machien voor die prijs. Nadeel: Maakte behoorlijk wat lawaai. Dus veel klanten bij ons binnen voor deze stiller te maken. Conclusie: Op maat gemaakte cooler met bevestiging onderaan. DUS: Enkel de duurdere coolers zijn te monteren op deze manier en gans de pc (lees:moederbord etc.) moest er uit voor montage. WAT uiteraard in vrije hoge kosten oploopt. Ander vb. Printers. Let er maar eens op als in de detailhandel zoals wij een HP 2020 te koop is dan gaan zij kort daar op een HP 2022 verkopen. Meestal een 20 Ã 30 euro goedkoper. Printers lijke krak hetzelfde maar de vullingen die er in zitten bij deze van Aldi zit bv. maar 3ml inkt in en in diegene die wij verkopen 6ml. Doch kosten de vullingen hetzelfde.
De meeste mensen uiteraard gaan zo diep niet in op een product. Noemt het van mij maar beroepsmisvorming Maar toch.. Ik let mede mijn job hier wel op. En er is altijd iets.. geloof me..
Ik benadruk nogmaals dat die PC's niet slecht zijn.. al wenste ik dat ipv van een Aldi Medion contact zou opnemen met computerhandelaars en deze via deze kanalen zou verkopen. Dat zou in principe aan dezelfde prijs kunnen maar dan zou er technische ondersteuning achter staan van de detailhandel.
Enfin er zijn veel pro's maar in mijn ogen ook wel contra's. Dit neemt niet weg dat als er eens een koopje is je deze niet moet nemen. We leven nu éénmaal in een economische crisis (nog steeds ja) en dus moeten we grijpen als we eens iets moois kunnen grijpen. Dus ja.. doen zou ik zeggen..
In mijn ogen gaan we toch naar een situatie evolueren dat kleinere shops niet meer gaan bestaan. te zeggen.. niet voor verkoop.. enkel nog voor consult. Materiaal zal gekocht worden bij groothandel/supermarkt/whatever en zal door de consult geïnstalleerd worden en ondersteund. Daar stevenen we recht op af momenteel.
Seba28 wijzigde dit bericht op 13-12-2010 om 22:20, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
Quote:
Dan had je waarschijnlijk je codecs niet op orde. Deze kaart kan het makkelijk aan, en mindere kaarten ook.
|
|
|
Leuk systeem. Noteer de specs en ga eens langs bij lokale computerwinkels om te vergelijken en eventueel te onderhandelen...
@babel55 Ik speel zelfs remuxed 1080 Blue-rays af met mijn oud 4650 kaartje op mijn lcd tv.
|
|
Banned
|
Quote:
Nee alle codecs waren in orde. Waarom hij het niet deed is voor mij ook nog raar, maar ik heb iig een nieuwe.
De normale +-8gb encodes speelde ie goed af, maar als je meer richting dvxa en framestormer releases gaat, ging ie bij mij al wat stotteren.
|
|
Global Moderator
|
@Seba28 ik ben het helemaal met je eens om bij een vakhandel te kopen. Dit doe ik eigenlijk met alles (witgoed, tv en hifi) maar ik ben al een tijdje op zoek naar een goede pc en de vakhandel is vele malen duurder. Gisteren kreeg ik nog een folder binnen van Dynabyte en daarin kon ik ook niets vergelijksbaar vinden voor 900 euro. Ook de service van Medion is perfect, ik had idd ook een luidruchtige pc en dezelfde week werd het euvel opgelost. De marges van pc's zijn gewoon ontzettend hoog bij de vakhandel. Als ik hetzelfde kan vinden bij een vakhandel zou ik hier zeker voor gaan (ook als het 100 E meer is) maar ik kan het niet vinden.
carpe diem
|
|
Banned
|
Quote:
pascool schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 11:51:
@Seba28 ik ben het helemaal met je eens om bij een vakhandel te kopen. Dit doe ik eigenlijk met alles (witgoed, tv en hifi) maar ik ben al een tijdje op zoek naar een goede pc en de vakhandel is vele malen duurder. Gisteren kreeg ik nog een folder binnen van Dynabyte en daarin kon ik ook niets vergelijksbaar vinden voor 900 euro. Ook de service van Medion is perfect, ik had idd ook een luidruchtige pc en dezelfde week werd het euvel opgelost. De marges van pc's zijn gewoon ontzettend hoog bij de vakhandel. Als ik hetzelfde kan vinden bij een vakhandel zou ik hier zeker voor gaan (ook als het 100 E meer is) maar ik kan het niet vinden. |
Dan kijk je echt verkeerd. Ik heb een PC gekocht voor 999 euro met 2tb hdd, een i7 860 en een gt230 als videokaart. ook blu ray spelertje erin, usb3.
Je moet een HP kopen, ik heb een elite 220 dacht ik, weet niet zeker.
Ik zou je sowieso aanraden om je pc op een webshop te kopen, dat is echt veel goedkoper. Kieskeurig geeft ratings voor die sites, dus zo kan je ze altijd checken.
|
|
|
@Pascool
Ik ben de eerste om toe te geven dat detailhandel meestal niet aan de prijzen kan dat merk pc's leveren. Dit is ook logisch gezien HP, Medion, Dell, etc.. uiteraard per duizenden en zelfs honderdduizenden werkt en wij in principe per stuk. Maar zoals babel55 zegt volgen wij wel de meeste merken en verkopen we die ook aan de huidige webprijzen. Deze systemen zijn zeker zo krachtig zoals boven beschreven en dragen ong. dezelfde prijs. Je moet zeker eens kijken naar andere merken zoals HP. Die kan je bij de detailhandel wel zeker vinden en voor een goede prijs.
Dit neemt niet weg dat die Medion nu wel qua prijs en aanbod een excellent toestel lijkt. Het blijft alleen jammer dat dit in een Aldi verkocht wordt.
|
|
Gebruiker
|
Quote:
Sorry?
|
|
|
Je kan ook ff bij de Gamma kijken, dat zeg ik
Daar hebben ze nu pc's en laptops voor de helft!!
Deze desktop hebben ze nu voor 350 euries....
Quote:
MEDION® AKOYA® E4324 D
▪ Authentieke Windows® 7 Home Premium
Windows® 7 vereenvoudigt en versnelt de dingen die u elke dag doet.
â–ª Processor
Intel® Pentium® Processor E5400
(2,7 GHz, 2MB L2 Cache, 800 MHz FS
â–ª Grafische weergaves
NVIDIA® GeForce® G310 DirectX®10 met 512 MB
â–ª Netwerk Controller Gigabit LAN (10/100/1000 Mbit/s.)
â–ª Werkgeheugen
4 GB DDR2 werkgeheugen1
â–ª Alles aansluiten
zoals een digitale camera, harde schijf, beeldscherm, printer, microfoon en ander apparatuur
â–ª Ruime opslagcapaciteit op harde schijf
1000 GB harde schijf voor meer dan 200.000 muzieknummers of fotos2
â–ª Inclusief toetsenbord en muis
â–ª Sla alles op
Met de geïntegreerde multi-standaard DVD/CD-brander3
â–ª 8 kanaals High Definition Audio
Sluit uw 8-kanaals surround-installatie aan en geniet van films,
muziekbestanden of games met een adembenemend geluid.4
51 cm/20" LCD Monitor
MEDION® AKOYA® E54005
Zichtbare beeldschermdiagonaal 51 cm/20"
Schermverhouding 16
Maximale resolutie 1600 x 900 pixels
Standaard reactietijd = 5 ms
Standaard contrastverhouding = 1.000:1
Dynamisch contrast = 60.000:1
Standaard helderheid = 250 cd/m2
Standaard zichthoek (CR>10) 160°/ 160° H/V
2 geïntegreerde luidsprekers
Meertalig OSD (On Screen Display)
AC 100-240V~, 50/60 Hz
Voldoet aan de richtlijn voor Energy Star 5.0
Canon PIXMA MP270 printer
Betaalbaar en gebruiksvriendelijk: printen, kopiëren en scannen.
Standaard uitgevoerd met PictBridge.
De PIXMA MP270 is een compacte, betaalbare en gebruiksvriendelijke
All-in-One. Voor snel printen van documenten en maak via PictBridge
fotolabkwaliteit prints vanaf een camera of mobiele telefoon met camera.
Kenmerken
Printen, kopiëren en scannen: fotolabkwaliteit en –
productiviteit voor thuis
Canon ondersteunt de ISO norm voor realistische printsnelheden,
document ESAT snelheid 8,4 ipm in zwart/wit, 4,8 ipm in kleur
4800x1200 dpimet 2 pl inktdruppels & fotolabkwaliteit:
10x15 cm fotoprint zonder witrand in ca. 45 sec.
Easy-WebPrint EX voor makkelijk selecteren, combineren,
bewerken en printen van webpagina’s
Auto Photo Fix II voor optimale fotocorrectie bij printen
1200 dpi scanner met Auto Scan mode
Via PictBridge direct printen vanaf uw camera
Handig, zelfopenende opvanglade
ChromaLife100+ voor fraaie fotoprints die
langer mooi blijven
Intel, het Intel-logo, Intel Pentium en Intel Pentium Inside zijn handelsmerken van Intel Corporation in de USA en andere landen. www.intel.com/go/rating / 1 Bij computers met 4 GB werkgeheugen is niet alle geheugen beschikbaar voor het besturingssysteem en de toepassingen. Het bruikbare geheugen kan wisselen en is afhankelijk van de systeemconfiguratie. / 2 Bij 4 MB per titel of bij 4MB per foto. / 3 Het is alleen toegestaan kopieën te maken van materiaal waarvan u het copyright bezit resp. waarvan u van de bezitter van het copyright toestemming hebt een kopie te maken. Als u niet de bezitter bent van het copyright of geen toestemming hebt van de eigenaar van het copyright om kopieën te maken, handelt u mogelijk in strijd met het copyright en kan de schade op u worden verhaald. / 4 Alleen in combinatie met een geschikt luidsprekersysteem (niet inbegrepen). |
Kan zijn dat het iets afwijkt want dit verhaal is van andere site..
Maar de specs van de desktop kloppen sowieso!
Vertalingen t/m 29-05 : Cougar Town: 27 | Accidentally on Purpose: 10 | Undercovers: 9 | Lost Girl: 6 | Flashpoint: 2
|
|
Banned
|
@Baretski
Deze PC voldoet totaal niet aan zijn eisen, de CPU is nog een oude intel (pentium) en de videokaart kan ook weinig aan. Ook is het DDR2, terwijl DDR3 bij een nieuwe PC eigenlijk wel een ''must'' is.
Deze moet je sowieso niet halen, dan heb je een slechtere dan die je nu gebruikt
|
|
|
ok haha
Heb er niet veel verstand van maar de prijs was wel interessant
en als ik mijn laptop upgrade van deze:
Acer Asprire 5612AWLMi
Intel Core Duo T2250 1.73GHz 533MHz FSB, 2MB L2 cache
GeForce Go 7300 Turbocache
160 GB HDD
2GB DDR2
802.11 a/b/g wireless LAN
naar een:
Medion
Intel Core i3-330M (2,13 GHz, 3MB intel smart cache, Intel Hyper Threading tech.
GeForce GT 330M DirectX 10 Graphics met 1024 MB geheugen
High Definition Audio met 2 luidsprekers en subwoofer Dolby Home Theater
500 GB S-ATA HDD
4 GB DDR3 SDRAM
Wireless LAN tot 300Mbit
Netwerk Controller Gigabit LAN
Gewoon voor huis-tuin-en-keuken-gebruik, geen gamer alleen programma's verder geen gekke dingen.. Die Medion kost 350 euries..
Is dat een goede upgrade voor normaal gebruik?
Vertalingen t/m 29-05 : Cougar Town: 27 | Accidentally on Purpose: 10 | Undercovers: 9 | Lost Girl: 6 | Flashpoint: 2
|
|
Banned
|
Zeker. Intel heeft sinds een poos een nieuwe serie processoren op de markt gebracht de I3, I5 en I7. Aangezien jij een I3 hebt, komt dat wel goed.
www.cpubenchmark.net en www.videocardbenchmark.net
Je kan op deze site (abstract) je processoren en videokaarten vergelijken. Door tests uit te voeren heeft de site een bepaalde waarde aan de processor of videokaart gegeven.
Maar voor normaal gebruik is een i3 wel goed. ook DDR3 en 500gb lijkt me voor een ''normale'' gebruiker zat (extern kan altijd nog).
|
|
Banned
|
Alles even voor je op een rijtje:
Oude CPU score:
Intel Core Duo T2250 @ 1.73GHz heeft een rating van: 787
Nieuwe CPU score:
Intel Core i3 330M @ 2.13GHz heeft een rating van: 1957
Oude videokaart
GeForce Go 7300 met een rating van: 69
Nieuwe videokaart
GeForce GT 330M met een rating van: 485
Let wel op, dit is allemaal niet exact, maar ongeveer.
|
|
|
|
Je hebt geen rechten om een reactie te plaatsen of het topic is gesloten
|
|