BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Barry |
Geplaatst op zondag 22 mei 2011 16:58 |
||||
Quote: Wel een leuke zinsopbouw. Net of je een link heb naar een heel goede virus welke makkelijk te installeren is |
||||
fl0ff13 |
Geplaatst op zondag 22 mei 2011 17:04 |
||||
Quote: Bedankt, zo was die niet bedoelt, maar ja... in de snelheid om iemand te helpen. Overigens kan HitmanPro zelf ook erg irri zijn Laat ondertitels vrij, doneer hier! |
||||
Seba28 |
Geplaatst op zondag 22 mei 2011 17:52 |
||||
Hey.. een gouden tip die mij dagelijk tientallen pc's van spyware helpt opruimen is combofix. Deze kan je eenvoudig downloaden van bleepingcomputer site. Dit is een dos tool. Werkt op alle windows versies. In Vista en Win7 wel even met rechter muis als admin uitvoeren. Bij vraag om recov console te installeren antwoord je nee. Hij zal ook beepjes geven ivm met antivirus maar doe dan verder. Het duurt even maar als er iets op staat die malafide is dan zal het er af zijn. Ik werk in IT support en gebruik dit dagelijks. Je moet overigens indien je het gebruikt ook wekelijks een nieuwe versie ophalen. |
||||
Leegaert |
Geplaatst op zondag 22 mei 2011 19:07 |
||||
Bedankt voor de (professionele) tip Seba28, zal ik in tijden van nood zeker eens kunnen gebruiken! |
||||
Seba28 |
Geplaatst op zondag 22 mei 2011 21:24 |
||||
Ik durf zelfs zeggen dat in 85% van de gevallen dit spyware verwijderd. Vooral die vervelende nep anti virussen of nep anti spyware programma's. |
||||
FastPinguin |
Geplaatst op zondag 22 mei 2011 21:35 |
||||
Wat een moeite voor een besmette computer. Image erover en klaar. |
||||
Leegaert |
Geplaatst op zondag 22 mei 2011 21:58 |
||||
Goh, als je het met Seba28's oplossing kunt doen lijkt me dit nog niet zoveel werk. Als je image niet up-to-date is kost het ook wel wat werk om al je software te gaan herinstalleren... en ik test al gauw eens wat nieuws dus er is een behoorlijke software-flow op mijn laptopke |
||||
FastPinguin |
Geplaatst op zondag 22 mei 2011 22:31 |
||||
Ik heb niet echt veel nieuwe dingen geïnstalleerd volgens mij. Als ik nu mijn image terug zou zetten kan ik gewoon verder met de dingen die ik altijd doe. Natuurlijk moet ik wel wat dingen updaten, zoals Firefox, Skype, MSN etc. en natuurlijk mijn favorieten en e-mail instellingen importeren. Niet al te veel werk en daarbij heb ik de zekerheid dat er helemaal geen troep is achtergebleven. |
||||
Leegaert |
Geplaatst op zondag 22 mei 2011 23:36 |
||||
Wacht maar tot je Visual Studio Ultimate 2010, SQL Server 2008, MySQL en heel wat andere rommel moet installeren |
||||
FastPinguin |
Geplaatst op maandag 23 mei 2011 10:39 |
||||
Daar heb ik een ander systeem voor ingericht. Tenminste voor mijn DHCP/DNS, webserver en MySQL. Visual Studio gebruik ik niet. Ik ben alleen goed met PHP en verder ben ik niet zo bezig met programmeren. |
||||
Leegaert |
Geplaatst op maandag 23 mei 2011 13:16 |
||||
Ik ben in het geheel niet graag bezig met programmeren, enkel COBOL doe ik graag en dat is zowat de dode taal onder de programeertalen... Maar die andere talen (Java en C#) leer ik nu ook maar het interesseert me niet echt. |
||||
Seba28 |
Geplaatst op woensdag 25 mei 2011 10:45 |
||||
Ja.. en backuppen.. we kunnen het niet genoeg zeggen aan onze klanten maar een goede backup laat veel zorgen verdwijnen. Een extern USB schijfje met bv. Cobian Backup (gratis alternatief maar net hetzelfde als Backup4All) verricht wonderen. Zo kan je je documenten, foto's, etc.. allemaal laten geautomatiseerd backuppen al dan niet gecomprimeerd, incrementeel of full. Allemaal mogelijk. Is maar tipje voor mensen die graag een goede gratis backup tool zoeken. Deze tools is uiteraard vooral voorparticulieren. Wie een goede synctool zoekt kan ik zeker alwaysync aanraden. Gebruik ik zelf al jaren om al mijn foto's etc.. naar externe (net) hd's te versluizen zonder veel problemen. Enfin, Iedereen gebruikt zijn computer wel op een eigenmanier. Zijn maar tipjes.. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|