BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Asteria |
Geplaatst op dinsdag 26 juli 2011 19:31 |
||||
Ik ben zonet opnieuw begonnen om een beetje te vertalen. Mijn vorige poging heb ik gestaakt omdat SWS steeds opnieuw afsloot als ik een file wou openen. Dit maal sluit het programma niet af, maar blijft er een kader opduiken met Save As en in het kader allerlei formats... Het blijft steeds terugkeren, na elke regel die ik vertaal. Op het einde van de vertaling wou ik de Ned. versie opslaan en rarara dat bestand wordt niet erkend en ik krijg het niet meer open... Kan iemand mij helpen dit op te lossen? Of course women don't work as hard as men... We get it right the first time! |
||||
Deleted_ |
Geplaatst op dinsdag 26 juli 2011 19:41 |
||||
Ga naar Alt+S en controleer de instellingen. Staat misschien elke minuut opslaan ingesteld? |
||||
TinusTussengas |
Geplaatst op dinsdag 26 juli 2011 20:25 |
||||
Het eerste probleem dat je omschrijft heb ik laatst ook gehad en dit werd bij mij veroorzaakt doordat de sub en het videobestand dezelfde naam hadden. Toen ik er EN en NL achter zette was het opgelost. |
||||
Asteria |
Geplaatst op woensdag 27 juli 2011 09:44 |
||||
Quote: Wel, het eerste probleem is opgelost sinds ik het opnieuw heb geïnstaleerd, als het 1 keer voorvalt krijg ik niets meer open via SWS. Dus eigenlijk doe je dan hetzelfde als ik zonder de vertaalmodus vertalen? Ik had een origineel geopend in kladblok om te kunnen teruggrijpen naar de originele tekst als ik te snel gewist had. Quote: Inderdaad, standaard elke minuut opslaan, heb het nu op 30 min. gezet. .srt kon ik niet aanduiden bij formats, maar bij "File Types". Voorlopig werk ik deze vertaling zo af en hoop ik dat het daarna werkt. Ik heb het van april tot nu al 10 keer ofzo opnieuw geïnstaleerd, dus hoop ik dat ik het nu eerst kan aanpassen :-) Bedankt voor jullie hulp!! Of course women don't work as hard as men... We get it right the first time! |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
DutchWolf |
Geplaatst op woensdag 27 juli 2011 13:44 |
||||
Quote: SRT bestanden zijn SubRip Teksten dus als je die alleen aanvinkt, dan krijg je automatisch een SRT-file. Was ook mijn n00b-fout, hoor, maar heb het opslaan toch op 5 minuten staan anders ben ik soms te veel tekst kwijt bij een crash. En nog een tip: voor het afsluiten checken of je vertaal bestand wel inderdaad aangemaakt en op dat moment ook opgeslagen is, anders is je vertaal werk foetsie... En als je zinnen samengevoegd hebt, moet je ook je origineel opslaan, anders kun je problemen met de sync krijgen (heb ik ook al eens gehad). Succes maar weer.... Windows update: reboot; UNIX update: be ROOT ! :D |
||||
|