BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
||||||
Auteur | Bericht | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Seba28 |
Geplaatst op dinsdag 20 september 2011 13:11 |
|||||
Ik dacht.. ik vraag het even snel hier.. er zitten hier al van designers en ontwikkelaars misschien hebben zij een kort en eenvoudig antwoord. Code (php): Dit is de code van menu.shtml: Code (php): Wat ik zou willen bekomen is als ze op knop projecten druk dat hij enkel de div menu een ander ssi inlaad. Maw gewoon een ander menu laat zien ipv de nu geladen menu. Dit uiteraard is ook een SSI file genaamd submenu.shtml. Dus ipv van menu.shtml moet hij dan submenu.shtml laten zien. Ik weet dat de vele ontwikkelaars onder jullie waarschijnlijk gaan zeggen AMATEUR.. maar ik doe mijn best om te leren... Seba28 wijzigde dit bericht op 20-09-2011 om 13:14, totaal 1 keer bewerkt |
|||||
styxxy |
Geplaatst op dinsdag 20 september 2011 13:23 |
|||||
Je zult AJAX (JavaScript) hiervoor moeten gebruiken (ophalen van submenu.html) en die inhoud dan op de juiste plaats zetten (m.b.v. JavaScript). |
|||||
Roel |
Geplaatst op dinsdag 20 september 2011 14:21 |
|||||
Waarschijnlijk loont het zich om eens te kijken naar de JQuery library. Roel wijzigde dit bericht op 20-09-2011 om 14:23, totaal 1 keer bewerkt |
|||||
Advertentie | ||||||
|
||||||
Seba28 |
Geplaatst op zaterdag 24 september 2011 14:26 |
|||||
Ben middels begonnen met Jquery en dit lukt aardig. Ik heb echter nog een probleemke dat ik niet echt uit kom. Ik kan dus intussen al probleemloos ervoor zorgen dat als je op het ene klikt de menu uitschuift en op de andere deze dicht schuift. Hoe kan ik er echter voor zorgen gezien iedere button verwijst naar een nieuwe html pagina dat hij weet als de volgende pagina is geladen dat ik op de voorgaande button had gedrukt en dus de menu eigenlijk moet dichtschuiven of open geschoven moet blijven.. Is moeilijk te beschrijven. Code (php): Maar ik wil dus als ze op ruw klikken (dat een submenu is) dat hij verspringt naar de ruwbouw.html (en dus terug menu laad) weet dat ruwbouw werd aangetikt en dus het menu moet opengeschoven moet blijven.. pff.. is hier een makkelijke manier voor? Nogmaals.. ik heb net Jquery leren kennen en het is mijn eerste site.. |
|||||
Roel |
Geplaatst op dinsdag 27 september 2011 19:49 |
|||||
Als je deze wil onthouden zul je het ergens moeten wegschrijven. bijv: Code (php): Weet niet precies welke kant je uit wil, maar je snapt de opzet? Roel wijzigde dit bericht op 27-09-2011 om 19:50, totaal 1 keer bewerkt |
|||||
|