BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
tonlapien |
Geplaatst op vrijdag 14 oktober 2011 06:57 |
||||
Als vaste vertaler van de serie Renegade upload ik mijn vertalingen exclusief voor bierdopje.com. Iets wat ook wordt vermeld tijdens de aftiteling van elke aflevering. |
||||
VIIOFIX |
Geplaatst op vrijdag 14 oktober 2011 07:09 |
||||
tonlapien, iedereen die jouw sub download heeft de srt in zijn bezit. |
||||
romike |
Geplaatst op vrijdag 14 oktober 2011 07:10 |
||||
Is dit niet gewoon hoe internet werkt?! Wij maken volgens mij ook subtitles voor dingen die eigenlijk "exclusief" ergens anders voor bedoelt zijn? |
||||
VIIOFIX |
Geplaatst op vrijdag 14 oktober 2011 07:17 |
||||
Daar komt nog bij dat wij de subs maken voor de mensen die ze "nodig" hebben....je wilt tenslotte toch dat zoveel mogelijk mensen gebruik maken van je sub, noem het een bepaalde soort trots, beter als een verspreiding via diverse sites kun je dan toch niet wensen? |
||||
tonlapien |
Geplaatst op vrijdag 14 oktober 2011 07:42 |
||||
Quote: Klopt VIIOFIX. Daar heb je helemaal gelijk in. Dom van mij natuurlijk, maar met de mogelijkheid dat gebruikers de srt bestanden op hun beurt weer elders kunnen plaatsen (ondaks het feit dat diezelfde srt bestanden 'exclusief' voor bierdopje zijn geplaatst), dat realiseerde ik me niet ten tijde van de plaatsing van mijn bericht. Nogmaals, je hebt helemaal gelijk. Dom van mij natuurlijk. Wat mij betreft kan op deze discussie dan ook een slot, want mijn vraag is met het antwoord meer dan voldoende beantwoord. Bedankt voor jullie reactie(s) |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|