BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
PSVEHV040 |
Geplaatst op dinsdag 22 november 2011 17:36 |
||||
Beste Mensen, Football is for you and me. Not for fucking industry clap your hands and raise your voice. Lighttown Madness make some noise!!!! |
||||
fl0ff13 |
Geplaatst op dinsdag 22 november 2011 18:40 |
||||
En als je ze in je DVD stopt, heb je wel subs? Of kan je aanzetten met de ondertitel knop? Laat ondertitels vrij, doneer hier! |
||||
Flyboy20 |
Geplaatst op dinsdag 22 november 2011 18:55 |
||||
In VLC mediaspeler is dat onder de Tab "Video", kies dan ondertitelingsspoor> en vink de track aan. |
||||
RievandeBuggys |
Geplaatst op dinsdag 22 november 2011 20:18 |
||||
Quote: Bij mijn weten kan je met "convertxtodvd" geen subs "inbakken" zoals je het noemt. Of hardcoded in het beeld opnemen. Je kan met "convertxtodvd" wel ondertitels mee opnemen, (als selecteerbare ondertitels), meerdere zelfs, als je verschillende talen wenst. Als je de juiste procedure gevolgd hebt bij het aanmaken van de DVD met "convertxtodvd", dan zal je de ondertitels moeten selecteren, met de ondertitelfunctie van je mediaspeler op je PC of de afstandsbediening van je Dvd-speler, als je hem daarop afspeelt. Als je geen ondertitels vindt, dan kan het zijn dat er iets is misgelopen bij het aanmaken van de DVD. Gewoonlijk neemt "convertxtodvd" het srt bestand automatisch mee, als je het videobestand opent met "convertxtodvd". Tenminste als video en srt bestand dezelfde naam hebben en in dezelfde map zitten Het komt er dus op aan, zoals in voorgaande reeds vermeld werd, de ondertitels "AAN" te zetten. Hoe je dat moet doen, hangt af van de mediaspeler die je gebruikt. Ik weet niet welke je gebruikt, maar probeer het anders eens met VLC-mediaplayer en volg de instructies van Flyboy20. |
||||
Eyeatch |
Geplaatst op dinsdag 22 november 2011 21:03 |
||||
hoi! |
||||
GetLittUp |
Geplaatst op dinsdag 22 november 2011 22:01 |
||||
Newscrew
Als je 'm met VLC Media Player afspeelt moet je op 'v' drukken, dan verander je het ondertitelspoor. Misschien werkt dat? Neem een kijkje op het nieuwe Seriesfeed. |
||||
PSVEHV040 |
Geplaatst op woensdag 23 november 2011 08:26 |
||||
Beste Mensen, Football is for you and me. Not for fucking industry clap your hands and raise your voice. Lighttown Madness make some noise!!!! |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|