BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
RievandeBuggys |
Geplaatst op donderdag 01 december 2011 17:38 |
||||
Als hobbyisten hier zij we gewoon van met videobestanden om te gaan. |
||||
Mick |
Geplaatst op donderdag 01 december 2011 18:03 |
||||
Newscrew
Bij de eerste zin raak je me al kwijt, geen flauw idee van wat daar staat. |
||||
DragonChief |
Geplaatst op donderdag 01 december 2011 18:33 |
||||
Nope, geen ervaring met dergelijke toestellen. Maar ik moet zeggen dat het idee van Samsung (om op deze manier de opnames te beveiligen) wel slim/grappig is. Strippers do nothing for me…but I will take a free breakfast buffet anytime, anyplace. |
||||
fl0ff13 |
Geplaatst op donderdag 01 december 2011 18:49 |
||||
Hoi Henry, Laat ondertitels vrij, doneer hier! |
||||
RievandeBuggys |
Geplaatst op donderdag 01 december 2011 19:05 |
||||
Quote: Geen idee, DragonChief. Ik bezit het toestel niet en heb er geen enkele ervaring mee. Maar het leek me wel aantrekkelijk, op het eerste zicht. Ik bezit nog geen BluRay speler en mijn satelliet ontvanger kan geen High-Definition ontvangen, daar had ik ook al eens overwogen om die te vervangen. Daarom leek mij deze Hybride (kruising, voor de slechte verstaanders), een goede oplossing. Ook de optie van het opnemen via de satelliet-tuner leek me natuurlijk aantrekkelijk. Er bestaat overigens ook een Samsung-BD-D6900, zonder de "S". Die zou ipv een satelliet-tuner een tuner voor aardse Tv signalen DVB-t en DVB-c hebben. De enige (oppervlakkige)informatie die ik in dit verband heb is uit een reactie ergens in een Duits forum. Maar na dit gelezen te hebben, zet het wel een domper op mijn enthousiasme. RievandeBuggys wijzigde dit bericht op 01-12-2011 om 21:02, totaal 1 keer bewerkt |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
RievandeBuggys |
Geplaatst op donderdag 01 december 2011 19:17 |
||||
Quote: Klopt hoor Rino. Ik vraag me eigenlijk ook af waarom ik een BluRay wil. LOL. Wellicht omdat ik er nog geen heb (is dat het klein kind in me). LOL. Ik heb een redelijke collectie dvd's en kan me niet meer herinneren wanneer ik er laatst nog eens één gespeeld heb. Ik ben te verwend door de mogelijkheden van de WD-Live mediaspeler. De satelliet onvanger gebruik ik wel regelmatig, vandaar dat de combinatie van beide me aantrekkelijk leek. Ik probeer voorzichtig te zijn, want zoals je zegt, je koopt iets en morgen blijkt dat je (gisteren) te vroeg gekocht hebt. |
||||
Seba28 |
Geplaatst op donderdag 01 december 2011 19:28 |
||||
Quote: Ik vrees dat je dan echter nooit iets gaat kopen.. er is altijd wel iets nieuwer net op het moment dat je iets koopt.. (is mijn ervaring toch) |
||||
RievandeBuggys |
Geplaatst op donderdag 01 december 2011 19:44 |
||||
Quote: Net wat ik bedoel. Maar het toestel in kwestie zou me wel kunnen bekoren moest het mogelijk zijn de (via de sat-tuner) opgenomen videbestanden ook te kunnen gebruiken buiten het toestel zelf. Misschien was het te mooi om waar te zijn en moet ik voor een upgrade van mijn sat-ontvangst mogelijkheden (zoals Rino zegt) andere opties kiezen. |
||||
RievandeBuggys |
Geplaatst op donderdag 01 december 2011 21:45 |
||||
Dit is de reactie van de Duitstalige gebruiker in verband met het formaat van de opgenomen bestanden. |
||||
|