BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
avanoers |
Geplaatst op woensdag 18 januari 2012 20:08 |
||||
Hallo, Verslaafd aan WEB DL/BluRay versies. Heb nu al ruim 26 TB. |
||||
RievandeBuggys |
Geplaatst op woensdag 18 januari 2012 21:14 |
||||
Quote: Dit is een bug bij Bierdopje. Onlangs deed zich bij NCIS hetzelfde voor met een ondertitel die ik geüpload had. Een gebruiker meldde dit in het NCIS forum. Daar het een ondertitel betrof die ik geüpload had, heb ik eenvoudigweg de sub opnieuw geüpload en de vorige upload verwijderd, waardoor het probleem opgelost was. Neem eens contact op met de uploader of plaats eens een bericht in het forum van de serie zelf. De uploader kan namelijk ten allen tijde zijn eigen upload verwijderen. Hij is dus de uitgelezen persoon om dit recht te zetten. |
||||
GetLittUp |
Geplaatst op woensdag 18 januari 2012 21:50 |
||||
Newscrew
Als je erop klikt, en hij begint te downloaden moet je gewoon eventjes vijf minuutjes wachten, dan haalt ie 'm alsnog binnen, bij mij in ieder geval wel. Neem een kijkje op het nieuwe Seriesfeed. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
Dream |
Geplaatst op woensdag 18 januari 2012 22:10 |
||||
klopt, bij mij duurde het ook een minuut of vijf maar het lukte wel |
||||
avanoers |
Geplaatst op donderdag 19 januari 2012 00:59 |
||||
Na een uur haalde hij een sub binnen alleen hellaas niet de goede. Misschien dat de poster hem nog heeft. Zal hem een DM sturen. Verslaafd aan WEB DL/BluRay versies. Heb nu al ruim 26 TB. |
||||
RievandeBuggys |
Geplaatst op donderdag 19 januari 2012 12:47 |
||||
Quote: Dat is namelijk de BUG, de gebruiker bij NCIS kreeg ook steeds de verkeerde ondertitel, hoewel ik zeker de juiste had geupload. Toen ik het ging checken kreeg ik hem niet gedownload. Ik geef toe, ik heb geen vijf minuten gewacht. Maar heb dus die gebugde ondertitel verwijderd en de upload opnieuw uitgevoerd. Probleem verholpen. Dat het een BUG is, daar ben ik van overtuigd, want het is niet de eerste keer dat ik dit tegenkom. Ooit hetzelfde probleem gehad, ook met een ondertitel van NCIS. Een gebruiker wou een ondertitel downloaden van een sub die begin oktober gepost werd. Maar kreeg steeds een ondertitel van eind november. De postdatum was wel degelijk begin oktober, hoe kon ik begin oktober een sub uploaden van een aflevering die eind november pas uitgezonden en vertaald zou worden? Dan moet ik wel Superman zijn. Nee, ik had wel degelijk de juiste sub geüpload, maar door een bug in het systeem komt de gebruiker soms bij een verkeerde sub uit. Bijkomende rariteit van de bug is, dat die sub zich dan nog zeer traag laat downloaden. Het is blijkbaar een te zeldzame bug om de beheerders te alarmeren, maar volgens mij klopt er toch één en ander niet. In elk geval, de uploader van de sub kan de gebugde upload verwijderen en de upload opnieuw doen, wat het euvel verhelpt. Een andere gebruiker die de juiste sub in bezit heeft kan die eventueel ook als V2 uploaden, maar die kan uiteraard de oorspronkelijke gebugde upload niet verwijderen. Wat van de oorspronkelijke uploader de uitgelezen persoon maakt om het probleem op te lossen. RievandeBuggys wijzigde dit bericht op 19-01-2012 om 12:48, totaal 1 keer bewerkt |
||||
Sam |
Geplaatst op donderdag 19 januari 2012 13:35 |
||||
Banned
IEMAND GEBRUIKT MIJN OTH SUBS 53 vertalingen: One Tree Hill: 16 | Teen Wolf: 16 | Lights Out: 10 | Suits: 4 | 90210: 2 | The Newsroom: 2 | Gossip Girl: 1 | Glee: 1 | Zen: 1 | Scandal: 1. |
||||
avanoers |
Geplaatst op donderdag 19 januari 2012 15:58 |
||||
Klopt Sam, zou je de gevraagde aflevering nog een keer willen plaatsen als je hem nog op je computer hebt staan. Verslaafd aan WEB DL/BluRay versies. Heb nu al ruim 26 TB. |
||||
|