BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
chillywitch |
Geplaatst op vrijdag 15 november 2013 15:21 |
||||
Quote: Ben het met je eens Gibbs... Ik weet dat als een WIP vrij staat ieder het recht heeft om die te pakken maar als je ziet dat iemand al met een serie begonnen is, lijkt het me niet meer dan fatsoenlijk om even met de desbetreffende vertaler te overleggen of hij/zij de serie verder doet. Zomaar ergens inspringen ( en dan de serie niet afmaken ) is in mijn ogen 'not done'. Vandaar ook mijn eerdere topic, elders in dit forum. Zonde van deze serie, baal er enorm van. Helaas gaan wij van QoQ niet de gaatjes stoppen dus ik hoop echt dat er iemand komt met hart voor de serie en hem daadwerkelijk afmaakt voor de vele fans. Ook het 'pilotje hoppen' en dan een serie niet afmaken vind ik persoonlijk 'not done'. Wie A zegt, zegt ook B ... Uitzondering op de regel blijft dan ziekte of je privé leven waardoor iets niet meer te realiseren is. Sorry.. dat waren mijn 2 cents. Witchy. We are all angels with only one wing, we need to embrace one another to fly... |
||||
Gibbs |
Geplaatst op vrijdag 15 november 2013 16:42 |
||||
je hebt helemaal gelijk, vraag me af of de aflevering er wel komt. I am not much for words. Most things are better left unsaid - Gibbs |
||||
Blondie72 |
Geplaatst op vrijdag 15 november 2013 17:02 |
||||
En de WIP is er weer af |
||||
Gibbs |
Geplaatst op vrijdag 15 november 2013 17:36 |
||||
Dat is snel. Misschien dat @jazzy_me 'm nu toch weer op wil pakken. I am not much for words. Most things are better left unsaid - Gibbs |
||||
Jazzy_me |
Geplaatst op vrijdag 15 november 2013 21:57 |
||||
Kreeg een PM dat de wip er weer af was gehaald. Maak je geen zorgen, ik pak het wel weer op. |
||||
wormpje |
Geplaatst op donderdag 19 december 2013 23:39 |
||||
HELP.. ik kan nergens vertaling vinden van ep.10 |
||||
lazylimbo |
Geplaatst op vrijdag 20 december 2013 00:58 |
||||
Quote: Wormpje, dit is niet meer de plek om deze vragen te stellen......ik dacht dat dat inmiddels wel duidelijk was....toch? |
||||
hendriks |
Geplaatst op vrijdag 20 december 2013 01:58 |
||||
ja maar series zoals deze zijn nergens anders meer te vinden is het niet mogelijk om vertalers anders zoadat hun werk nog kan worden gewaardeerd een prive site te maken anders net zoals betaal sites voor filsms endegelijk want dit is gewoon klote de series komen ook niet in de winkel vaak want nederland loopt me alles achter op dat gebied alleen met betalen niet voor flauwekul hoop ook dat de handtekeing aktie helt tegen die schapenneukers want wees eerlijk zo ziet die eruit haha |
||||
Stevo |
Geplaatst op vrijdag 20 december 2013 09:36 |
||||
@hendriks: Zou je even een spellingscontrole en interpunctie willen gebruiken voor je stukje? Dan begrijpen mensen misschien wat je wilt zeggen Vincit omnia veritas! |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|