BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Acemath |
Geplaatst op dinsdag 16 augustus 2011 09:30 |
||||
Dus ik heb seizoen gezien met Eccleston als The Doc, dus het seizoen waarin Tennant wordt geintroduceerd. Meestal wordt dat eccleston seizoen als torrent 2005 season1 genaamd. Maar als men op torrentsites gaat zoeken, dan heten alle seizoenen van de moderne Dr. Who 2005 season x, of Y of z,maar het is moeilijk om te zien welke afleveringen met Tennant zijn, en welke met andere "docs" zijn. Ik vind Tennant meesterlijk als the Doc. dus ik wil alle seizoenen zien waarin hij de hoofdrol speelt, zijn opvolgers interesseren me minder.Ik denk dat het de eerste aflevering met Tennant tne new doc heet? Maar tot en met welk seizoen is Tennant the Doc. ? Acemath wijzigde dit bericht op 16-08-2011 om 09:34, totaal 1 keer bewerkt |
||||
carne007 |
Geplaatst op dinsdag 16 augustus 2011 09:53 |
||||
de eerste afl van david tennant is the christmas invasion en de laatste is the end of time hier is een linkhttp://thepiratebay.org/torrent/5254365 |
||||
Acemath |
Geplaatst op dinsdag 16 augustus 2011 10:05 |
||||
Quote: Die link had ik ook al gevonden, jammer genoeg zijn er daar geen ondertitels hiervan te vinden. Toch niet op bierdopje. Maar toch bedankt. |
||||
Acemath |
Geplaatst op woensdag 17 augustus 2011 08:03 |
||||
Niemand die me kan helpen? Desnoods download ik alles vanaf seizoen 1(dus met Eccleston) tot en met einde seizoen 5. Welke toorent is dan het makkelijkste te gebruiken, als in: Subs zijn hier te vinden. Is er eigenlijk een mogelijkheid om zip files van de ondertitels hier te downloaden? Als je zo een serie volgt die meer als 100 afleveringen telt, en je moet iedere sub apart gaan downen |
||||
DarkForce |
Geplaatst op woensdag 17 augustus 2011 08:14 |
||||
Quote: Die mogelijkheid komt in v3.0 als het goed is. Daar wordt hard aan gewerkt. Over je vraag waar David Tennant in zit: Seizoen 2 t/m seizoen 4 (incl alle tussenliggende specials). Daar had je toch al antwoord op gehad?: Quote: "You just can\'t resist bringing up the fact that I once accidentally destroyed a couple of planets, can you?" |
||||
Acemath |
Geplaatst op woensdag 17 augustus 2011 08:32 |
||||
Ik weet dat ik daar antwoord op heb gekregen, ik heb daar ook op geantwoord dat het bijna onmogelijk is om van die link synchroon lopende subs van te vinden. Iedere file in die torrent heeft ofwel inderdaad een "uploader naam", zoals MM ofwel heet ie gewoon .avi of weer iets anders. Ergo: Geen subs te vinden |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|