BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Freshti |
Geplaatst op dinsdag 11 juni 2013 18:45 |
||||
Ik las ergens anders, IMDb board volgens mij, dat het om de actrice ging die Ros speelde. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
bobbee |
Geplaatst op zondag 16 juni 2013 13:02 |
||||
Quote: Nee, het is Ros niet. En het is de ook niet de reden van wat gesuggereerd wordt. Ros komt in de boeken (nog) niet voor, maar zal er volgens de schrijver in het volgende boek ingeschreven worden als cameo. Lees hier meer over de opmerkingen over bloot.http://www.themarysue.com/game-of-thrones-no-nudity/ |
||||
Evermind |
Geplaatst op zondag 16 juni 2013 19:00 |
||||
Quote: Waar dan? Ik heb van de week seizoen 2 herbekeken en kan me niet herinneren haar naakt in beeld te zien, siezoen één enkel die scene met Jamie op Winterfell. En daarbij --> spoiler over boek vier (zal seizoen 5/6 worden?) Spoiler!loopt ze een soort van boetetocht, helemaal naakt door de stad, terwijl ze uitgejouwt/nageroepen/bespuugd/getrapt wordt. Hiervoor zal ze dus nog behoorlijk uit de kleren moeten
the Evermind that knows no season and withers not |
||||
bobbee |
Geplaatst op dinsdag 02 juli 2013 12:43 |
||||
Quote: Zij wilde inderdaad niet naakt in beeld en had daar een reden voor, ze was zwanger toen de opnamen begonnen. Toch gaat zij, volgens eigen zeggen, een keer compleet uit de kleren. |
||||
|