BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
sirmike |
Geplaatst op maandag 15 juni 2015 17:43 |
||||
Spoiler!
je zag toch duidelijk een pak sneeuw leggen aan de kant waar theo en sansa sprongen. Dan weet je dat de sneeuw ze opvangt en ze overleven het |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
kim-e |
Geplaatst op maandag 15 juni 2015 18:26 |
||||
Sansa en Theon Spoiler! leven waarschijnlijk nog wel. Ik dacht ook dat ze gestorven waren maar heb er met een paar over gesproken en zei denken dat ze door het 'water' zakken in de grachten rondom het kasteel. Dus sneeuw dat op ijs ligt.. En Sansa en Theon vallen door het ijs, het water in. Daarnaast denk ik dat Spoiler! Jon niet dood is. Was er zelf het hele seizoen bang voor.. gezien de vorige seizoenen. Spoiler!Maar Meleisandre kan 'reïncarneren', -wat ik was vergeten-, en zij brengt Jon waarschijnlijk weer tot leven volgend seizoen. Waarop ze samen Winterfell zullen innemen? Jon heeft in ieder geval een excuus om dan de Nightswatch te verlaten. Denk niet dat Jon er namelijk 'zo makkelijk' uitgeschreven wordt. Zijn rol is nog láng niet klaar!!
kim-e wijzigde dit bericht op 15-06-2015 om 18:27, totaal 2 keer bewerkt 'I'm like king Midas in reverse. Everything I touch turns to shit.' |
||||
Luka1977 |
Geplaatst op maandag 15 juni 2015 18:29 |
||||
Wat een teleurstelling... |
||||
sarahhime |
Geplaatst op maandag 15 juni 2015 18:36 |
||||
Quote: Om eerlijk te zijn is dat alles behalve waar, iedereen gaat juist zó makkelijk dood in die serie :') Spoiler!Wel denk ik dat Sansa en Theon inderdaad nog leven, meestal is er wel een heel drama voordat de seriepersonages daar echt dood zijn
sarahhime wijzigde dit bericht op 15-06-2015 om 18:38, totaal 1 keer bewerkt |
||||
eherni |
Geplaatst op maandag 15 juni 2015 18:42 |
||||
Spoiler!Als Sansa en Theon zelfmoord hadden willen plegen, dan waren ze wel naar beneden gesprongen op de binnenplaats. Het feit dat ze over de muur sprongen, maakt volgens mij wel duidelijk dat ze niet dood zijn.
|
||||
Ghostface |
Geplaatst op maandag 15 juni 2015 20:05 |
||||
Beetje anti-climax de finale.... Spoiler!Frankenstein king's Watch ? Missandre die ineens er tussenuit knijpt => zou ze inderdaad Jon weer opwekken ? Stannis nou wel of niet dood ? Maar toch blijf ik kijken.. gelukkig hebben we de comics nog |
||||
DerekShepherd |
Geplaatst op maandag 15 juni 2015 20:12 |
||||
Spoiler!Ik gok dat Stannis nog leeft, het werd niet in beeld gebracht. Brienne zal hem wel gespaard hebben. Gewoon een gevoel! @ kim-e Spoiler!Ja, ik dacht er nog even over na later + ik heb meningen gehoord van andere kijkers, en ik denk ook dat Melisandre Jon er bovenop zal helpen. Ze liet Stannis niet voor niets achter. Ik hoorde dat de 'visions' die zij zag voor Jon waren, en dat ze zich dat besefte toen Stannis al dat slechte nieuws hoorde. Geen idee of het waar is hoor.
DerekShepherd wijzigde dit bericht op 15-06-2015 om 20:13, totaal 1 keer bewerkt It's a beautiful day to save lives |
||||
Willem1977 |
Geplaatst op maandag 15 juni 2015 20:41 |
||||
Spoiler!Dat Olly op wraak uit was, dat bleek al een aantal afleveringen. Denk dat dit ook nog niet het einde van Jon Snow was/is. Dit is te makkelijk. Aan de andere kant Tywin werd vorig seizoen ook wel heel makkelijk 'van de pot gerukt'. Jammer dat we nu weer bijna een jaar moeten wachten tot het volgende seizoen. Toch hebben we er al 50 afleveringen opzitten. Tijd gaat dan ook nog wel weer snel. Al met al toch zeker weer genoten van dit seizoen, al was het misschien niet het beste wat ze gemaakt hebben. |
||||
blade1600 |
Geplaatst op maandag 15 juni 2015 21:24 |
||||
Quote: Called it Typisch GoT om Spoiler!John en Stannis zo'n onbevredigend einde te geven Maar aan de andere kant is het onverwachte ook juist zo goed aan de serie, niemand is echt veilig.
blade1600 wijzigde dit bericht op 15-06-2015 om 21:31, totaal 1 keer bewerkt |
||||
skeluh |
Geplaatst op maandag 15 juni 2015 22:21 |
||||
Ik vond dit seizoen echt goed met de 2 laatste eps als echte knallers. Hopenlijk zien we bepaalde karakters die dood gaan toch nog terug. |
||||
blade1600 |
Geplaatst op maandag 15 juni 2015 22:38 |
||||
Over het algemeen een goed seizoen dat even vertraagde halverwege. |
||||
fantagezicht |
Geplaatst op maandag 15 juni 2015 23:02 |
||||
Het seizoen is weer voorbij gevlogen maar wat een zwaar klote einde!! Spoiler!Jon Snow HELD, ik hoop toch stiekem dat die niet dood is op een of andere manier en dat die al die viezerikken van de nachtwacht terugpakt
Klasse Bal Henk ! |
||||
planckie |
Geplaatst op dinsdag 16 juni 2015 07:59 |
||||
Spoiler!Ik hoop dat Melisandre eindelijk eens iets goeds doet.
En die veldslag tussen Stannis en de Boltons viel zwaar tegen zeg. Een heel seizoen opbouwen naar dit & dan 2 minuutjes zien. Valar Morghulis |
||||
dennis_n |
Geplaatst op dinsdag 16 juni 2015 09:25 |
||||
Quote: Dat was mijn eerste gedachte ook. |
||||
arjope |
Geplaatst op dinsdag 16 juni 2015 09:36 |
||||
het einde stond nog wel in de boeken maar veel andere zaken weer niet. |
||||
Donovanray |
Geplaatst op dinsdag 16 juni 2015 09:47 |
||||
Quote: D&D dachten zelf dat ze 7 of 8 seizoenen nodig zouden hebben, HBO wil er 10. Dus die 8 worden het er sowieso wel. En als je kijk naar waar het verhaal nu is heb ik nog niet het idee dat ze al heel erg aan een endgame zijn begonnen. Als je het hele seizoen bekijkt toch een goed seizoen weer. Al hadden ze van mij het iets meer mogen uit smeren over de rest want zeker in de laatste aflevering zat wel erg veel. Valar Morghulis... Valar Dohaeris... |
||||
FrankenBender |
Geplaatst op dinsdag 16 juni 2015 11:10 |
||||
Al bij al toch het minste seizoen van GoT denk ik, de verhaallijnen lopen uiteraard door maar veel sidestories lijken maar half uitgewerkt of vlug vlug afgewerkt. Er zaten ook een pak meer clichés in dan normaal, iets waar je GoT normaal gezien helemaal niet van kan betichten. Het blijft echt een topserie, maar ik hoop dat volgend seizoen het niveau toch terug ietsjes naar boven wordt gekrikt. De scène met Cersei vond ik wel emotioneel sterk, benieuwd naar haar wraak volgend seizoen Ook de scène met Arya was wel geweldig hehe. Spoiler!Jon Snow zal verder vermoed ik inderdaad nog wel gereïncarneerd worden, hij is te belangrijk voor het verhaal. Ook is het super duidelijk dat Theon en Sansa nog leven, ze sprongen duidelijk niet om zelfmoord te plegen. De groep Dothraki? die rond Daenerys groepeerden, gaan haar volgens mij vereren omdat ze haar aanzien als een godin (vanwege de draak) en haar vervoegen in haar leger, just a thought
|
||||
sarahhime |
Geplaatst op dinsdag 16 juni 2015 11:36 |
||||
^ ja dat denk ik dus ook allemaal. |
||||
Giovannie |
Geplaatst op dinsdag 16 juni 2015 11:48 |
||||
Spoiler! Als ik het me nog goed herinner, had Eddard Stark in één van de allereerste afleveringen tegen Jon gezegd dat hij nog zou vertellen wie zijn moeder is. Nu weten we dat Eddard er niet meer is maar wie weet komt dit nog van te pas in het volgende seizoen..?
|
||||
DerekShepherd |
Geplaatst op dinsdag 16 juni 2015 12:22 |
||||
Spoiler!Ik las populaire theorieën dat Ned niet eens echt zijn vader is en dat het bekend wordt wie nu wel zijn echte ouders zijn, volgend seizoen. Geen idee of het waar is hoor.
It's a beautiful day to save lives |
||||
Stevo |
Geplaatst op dinsdag 16 juni 2015 16:42 |
||||
Hieronder mijn mening over de finale. Maar een paar kleine spoilers zijn te lezen.. maar ik zou evengoed eerst de finale bekijken! Stevo wijzigde dit bericht op 16-06-2015 om 16:52, totaal 2 keer bewerkt Vincit omnia veritas! |
||||
flex123 |
Geplaatst op dinsdag 16 juni 2015 16:52 |
||||
Helaas gebruikte lena heady een body double, wat een preuts wijf. |
||||
cherique |
Geplaatst op dinsdag 16 juni 2015 17:08 |
||||
Quote: Ligt niet alleen aan het preuts zijn maar komt ook omdat ze zwanger was tijdens de opname van die scene. |
||||
FrankenBender |
Geplaatst op dinsdag 16 juni 2015 18:05 |
||||
@Stevo: ik vind het net geen game of thrones style omdat veel ervan net heel opzichtig was: dat van de sandsnakes zag je al lang aankomen, bij de kus op de mond wist je al genoeg.. Ook Theon die plots terug "goed" wordt. Dat Olly de ondergang van John ging worden zag je ook al heel lang aankomen jammer genoeg. Net zoals je kan verwachten dat John snow wel zal gereïncarneerd worden door melissandra, de scene ervoor waar ze net aan de wall toekomt is volgens mij daarom net wat te duidelijk in beeld gebracht. Net daarom vind ik dit seizoen minder (pas op ik vind dit verder nog echt een zalige serie!), er sluipen wat teveel clichés en toevalligheden in die in mijn ogen net on-GoT zijn. |
||||
DerekShepherd |
Geplaatst op dinsdag 16 juni 2015 18:15 |
||||
^Precies, sommige dingen waren te voorspelbaar. It's a beautiful day to save lives |
||||
|