BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
act_of_god |
Geplaatst op woensdag 02 juni 2010 10:26 |
||||
Nee, volgens mij speelt de alternatieve tijdlijn zich af nadat iedereen reeds dood is gegaan. De crash heeft overigens echt plaatsgevonden en ze hebben dit ook overleefd, pas later op het eiland en sommigen buiten het eiland zijn ze overleden. De alternatieve tijdlijn is dus een flashforward na de dood van alle personages. |
||||
Jelpot |
Geplaatst op woensdag 02 juni 2010 10:45 |
||||
de alternate endings waren ook een grap |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
faberinoranje |
Geplaatst op woensdag 02 juni 2010 11:09 |
||||
Ik ben redelijk tevreden met de afloop. Een spetterend einde werd verwacht, maar denk niet dat dat echt mogelijk was geweest en de intentie was van de schrijvers. Ik snap dat er een hoop onduidelijk blijft bij velen, maar ook ik heb mijn best gedaan om het een en ander op te sommen en moet zeggen dat ik dan met weinig tot geen vragen blijf zitten. Komt ie: faberinoranje wijzigde dit bericht op 02-06-2010 om 11:14, totaal 1 keer bewerkt |
||||
faberinoranje |
Geplaatst op woensdag 02 juni 2010 11:15 |
||||
Ik ben redelijk tevreden met de afloop. Een spetterend einde werd verwacht, maar denk niet dat dat echt mogelijk was geweest en de intentie was van de schrijvers. Ik snap dat er een hoop onduidelijk blijft bij velen, maar ook ik heb mijn best gedaan om het een en ander op te sommen en moet zeggen dat ik dan met weinig tot geen vragen blijf zitten. Komt ie: |
||||
faberinoranje |
Geplaatst op woensdag 02 juni 2010 11:35 |
||||
Kan een MOD mijn post van 13.15uur misschien weghalen, heb deze gewoon aangepast maar hij staat op een of andere manier nu dubbelgepost, 1 met en 1 zonder aanpassing......thnx |
||||
Revadebe |
Geplaatst op woensdag 02 juni 2010 14:02 |
||||
Ik moet zeggen dat ik het grotendeels met je eens ben. Dat Jack de nieuwe zwarte rook is, wordt wel naar verwezen, maar dat is natuurlijk wel voor eigen interpretatie vatbaar. |
||||
mona |
Geplaatst op woensdag 02 juni 2010 19:53 |
||||
Ik heb een andere mening....nadat jack het (een) vliegtuig vliegend heeft gezien en doodgaat zie je toch brokstukken van het (een) vliegtuig op het strand?? dus het vliegtuig met Kate, piloot enz enz is gewoon neergestort lijkt mij!!! |
||||
mona |
Geplaatst op woensdag 02 juni 2010 19:54 |
||||
tjakka |
||||
ProperChaos |
Geplaatst op woensdag 02 juni 2010 19:57 |
||||
Quote: Dat met die brokstukken heeft ABC zelf gedaan, en hebben de mensen achter Lost helemaal niet zo bedoeld. Het was gewoon als overgang bedoeld, en misschien als 'kijk eens waar het mee begon'. De makers hebben toegegeven dat het verder geen betekenis heeft. In de flashsideways zie je inderdaad het 'droomleven', of anders gezegd het 'vagevuur'. Helemaal vatbaar voor eigen interpretatie denk ik zo. |
||||
solu |
Geplaatst op woensdag 02 juni 2010 20:48 |
||||
Maar toen ze eerst van het eiland zijn gegaan is dus wel echt gebeurt? |
||||
ProperChaos |
Geplaatst op woensdag 02 juni 2010 20:53 |
||||
Quote: Ja, alles in de serie is echt gebeurd, behalve de flashsideways van seizoen 6. Alhoewel, dat ligt ook weer aan je definitie van 'echt gebeurd'. Het is gebeurd nadat ze allemaal dood zijn. En sommige zijn vroeg dood gegaan, sommige later. Maar er is in de sideways geen besef van tijd, dus zien ze elkaar allemaal. En ze kunnen inderdaad pas verder gaan als ze samen zijn. Ik weet niet of dat in verband staat met de samenkomst van de Oceanic Six. |
||||
faberinoranje |
Geplaatst op donderdag 03 juni 2010 09:37 |
||||
Quote: Lijkt me sterk dat Jack de nieuwe MIB/Zwarte Rook is. Het is niet zo dat er altijd een 'Kwaad' is geweest. Jacob had krachten van de licht bron gekregen die pósitief werkten omdat zijn doel positief was, nl het beschermen van deze bron en het eiland. Zijn broer kreeg ook krachten van de lichtbron toen hij hieraan werd blootgesteld, maar hij belandde daar door ruzie (=negatief) met zijn broer en had kwade intenties doordat hij van het eiland af wilde en dit niet mocht. Jack wilde niets liever dan het eiland in stand houden en had zich neergelegd bij het feit dat hij dan op het eiland zou moeten blijven of ervoor zou moeten sterven. Hij had dus in tegenstelling tot de MIB wél positieve bedoelingen mbt het eiland. Ik zie dus geen redenen waarom Jack ‘The Evil MIB’ zou moeten zijn geworden. Daarbij lijkt het me gezien het afsluiten van het verhaal van Lost ook logischer dat Jack sterft wanneer hij het vliegtuig ziet vliegen, omdat hij toch wel de hoofdpersoon en redder was in het verhaal van alle overlevenden. |
||||
mona |
Geplaatst op donderdag 03 juni 2010 15:46 |
||||
ik wil meer LOST !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
||||
gewonecolalight |
Geplaatst op vrijdag 04 juni 2010 15:20 |
||||
Ik heb 1 persoon gemist. Nl. de zoon van Michael (ben ff de naam kwijt). Het lijkt me dat ook hij een "soulmate" geworden is van de survivors. Of heeft ie daarvoor te kort in de serie gespeeld? |
||||
ProperChaos |
Geplaatst op vrijdag 04 juni 2010 15:57 |
||||
Quote: Walt. Hij was er waarschijnlijk niet omdat de acteur gewoon te oud is. Verklaring zou ook kunnen zijn dat Walt van het eiland is, en daar mensen heeft gevonden die belangrijker voor hem zijn dan de mensen die hij op het eiland heeft ontmoet. |
||||
Cylar |
Geplaatst op vrijdag 04 juni 2010 19:48 |
||||
Alleen dat gedoe van die 'aziatisch uitziende' persoon in dat kasteeltje had weinig betekenis. Ik zou bijna willen zeggen dat dat gedeelte volledig uit de lucht gegrepen is. Misschien dat het wel nodig was om iedereen op de vlucht te laten slaan, maar het was wel gewoon onnodig. |
||||
faberinoranje |
Geplaatst op zaterdag 05 juni 2010 07:41 |
||||
Of Walt is net als Aaron gewoon nog niet overleden en daarom niet in de kerk. Denk dat dat voor iedereen geld die niet in de kerk was...... |
||||
Regeer |
Geplaatst op zaterdag 05 juni 2010 08:24 |
||||
Daar heeft het niet mee te maken, volgens mij, want dan zouden de Lost-Survivors alsnog niet verder kunnen en het licht instappen, wat nu dus wel gebeurt, met andere woorden, iedereen van betekenis was aanwezig (eerder konden ze immers niet verder). |
||||
gewonecolalight |
Geplaatst op zaterdag 05 juni 2010 09:47 |
||||
Sorry... dubbele post... mag weg gewonecolalight wijzigde dit bericht op 05-06-2010 om 10:15, totaal 1 keer bewerkt |
||||
ProperChaos |
Geplaatst op zaterdag 05 juni 2010 11:15 |
||||
Quote: Dat is het niet. Zoals Christian zegt: er is geen tijd daar. Iedereen is op een apart tijdstip overleden, en ze zien elkaar daar gewoon weer nadat ze dood zijn. Daarom zegt Kate ook: "I've missed you", omdat zij in haar levende tijd Jack gemist heeft. |
||||
Kalton |
Geplaatst op zaterdag 05 juni 2010 19:15 |
||||
Ik heb in die kerk alleen Michael en Walt niet gezien |
||||
ProperChaos |
Geplaatst op zondag 06 juni 2010 09:06 |
||||
Er waren wel meer mensen niet. De mensen die wat kleinere rollen hadden waren er niet. Verklaring: die mensen hebben andere personen die belangrijk voor hen zijn geweest in hun leven. ProperChaos wijzigde dit bericht op 06-06-2010 om 09:07, totaal 1 keer bewerkt |
||||
Cylar |
Geplaatst op zondag 06 juni 2010 10:44 |
||||
Quote: Heb je een bron waarin dit is uitgelegd of is dit een eigen invulling? |
||||
Bertje |
Geplaatst op zondag 06 juni 2010 11:50 |
||||
dat wordt in de laatste aflevering verteld |
||||
MTHSMTHS |
Geplaatst op woensdag 23 juni 2010 13:26 |
||||
Quote: Zo zijn er voor mij wel nog dingen 'onnodig' ofwel heb ik de betekenis gemist. Zoals dat tijdreizen en sawyer die lafleur is... Dat vliegtuig dat op de oceaan werd gelegd om mensen te misleiden... Of gewoon algemeen: de bedoeling van widmore? Jacob die eerst niet kan sterven, wel dan smijten we maar eventjes in het vuur, jup nu is hij dood om dan op het einde er toch weer te staan voor jake, kate en sawyer Nee sorry ik vind het stom. Ze hebben uiteindelijk er een goed einde aan kunnen plakken, dat vind ik wel maar ze hebben zich vroeger zo in de nesten gewerkt om eigenlijk het foutloze toch wel zwaar te missen. Het kon een perfecte serie zijn geweest in 3-4 seizoenen maar geen 6. |
||||
|