BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
vakkiee |
Geplaatst op maandag 24 mei 2010 09:55 |
||||
Kleine poll. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
DarkForce |
Geplaatst op maandag 24 mei 2010 10:08 |
||||
Dit topic heeft nagenoeg dezelfde inhoud dus ga daar verder zou ik zeggen : "You just can\'t resist bringing up the fact that I once accidentally destroyed a couple of planets, can you?" |
||||
Inodder |
Geplaatst op dinsdag 25 mei 2010 22:46 |
||||
Quote: Niet zo slim om naar een topic te verwijzen dat spoilers bevat terwijl hier juist gevraagd word wie hen nog niet gezien heeft. en daar hier wel rekening mee gehouden wordt TS had het dan wel al gezien maar op deze manier stuur je ook (minder oplettende) onwetenden door Inodder wijzigde dit bericht op 25-05-2010 om 22:49, totaal 1 keer bewerkt |
||||
DarkForce |
Geplaatst op dinsdag 25 mei 2010 23:25 |
||||
Quote: De TS vraagt toch zelf wat mensen ervan vonden? Je kan natuurlijk gewoon goed of slecht zeggen, maar al wil je je mening ondersteunen met redenen kom je al gauw met spoilers lijkt mij. Aangezien in het topic wat ik aangaf ook al over het einde van lost gesproken wordt leek mij dit topic een beetje dubbelop Maar ik kan het mishebben natuurlijk, en in dat geval moet men vooral dit topic gebruiken hoe het bedoeld is! "You just can\'t resist bringing up the fact that I once accidentally destroyed a couple of planets, can you?" |
||||
|