BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Mathias9 |
Geplaatst op zaterdag 11 december 2010 15:11 |
||||
Ik ben op zoek naar ondertiteling voor ncis seizoen 2. |
||||
Deleted_22122012 |
Geplaatst op zaterdag 11 december 2010 16:24 |
||||
|||||
lastboyscout |
Geplaatst op maandag 03 januari 2011 00:20 |
||||
Van de enige beschikbare versie ben ik een resync aan het maken; want de bestaande lopen niet goed ivm de aftiteling die in mijn versie wel aanwezig is. Tevens nogal wat typo's/caps gefixed (ivm de gebruikte tools die nog wel eens wat steekjes laten vallen); je vind ze in de betreffende secties. Van De volgende seizoenen komen indien nodig ook nog extra versies van |
||||
avanoers |
Geplaatst op maandag 03 januari 2011 02:32 |
||||
Hallo Lastboyscout, avanoers wijzigde dit bericht op 03-01-2011 om 02:32, totaal 1 keer bewerkt Verslaafd aan WEB DL/BluRay versies. Heb nu al ruim 26 TB. |
||||
lastboyscout |
Geplaatst op maandag 10 januari 2011 22:21 |
||||
Poehee, heb helaas de logfiles niet meer; aan S02 was nogal moeilijk te komen. Weinig torrents te vinden en nog minder seeders. 't waren in ieder geval geen EzTv torrents... |
||||
kevinosz |
Geplaatst op zaterdag 18 juni 2011 16:00 |
||||
Ik heb de afleveringen van ... HDTV -LOL van de tpb, vast wel bekend denk ik. Alleen kan geen ondertitelingen vinden die hieronder passen, zelfs niet hier op bierdopje. Op het begin lopen ze gelijk maar naarmate de aflevering vordert worden de verschillen steeds groter... |
||||
RievandeBuggys |
Geplaatst op vrijdag 30 december 2011 00:41 |
||||
Veel vraag ernaar zal er waarschijnlijk niet meer zijn, maar er blijken af en toe toch nog mensen naar op zoek. |
||||
masterbreel |
Geplaatst op vrijdag 30 december 2011 05:18 |
||||
Newscrew
wow, wat een werk! Bedankt! |
||||
coenveld |
Geplaatst op vrijdag 30 december 2011 10:39 |
||||
Volgens mij stammen die subs nog van de tijd van het oude bierdopje. Zijn toen geript door schruers en gesynced door mij. |
||||
Caroltje |
Geplaatst op maandag 09 januari 2012 09:00 |
||||
Ha Henri, ten eerste hartelijk dank voor je subs! Had al een bedankje achtergelaten bij de subs. Ik ben er erg blij mee! |
||||
RievandeBuggys |
Geplaatst op maandag 09 januari 2012 14:15 |
||||
Quote: Dag Caroltje, graag gedaan hoor. Wat betreft die verkeerde post. Ik vermoed dat je het hebt over de LOL versies die ik gesynct heb. Ik zal het eens checken, maar ik denk niet dat ik het verkeerd gepost heb hoor, het is volgens mij een bug van bierdopje. Want toen ik aflevering 4 postte had ik aflevering 12 nog niet gesynct. Het is niet de eerste keer dat zoiets zich voordoet. Je wordt soms, als je op een ondertitel klikt, doorverwezen en komt bij een andere (vaak van dezelfde reeks) terecht. Ik heb ooit al eens een wijziging moeten aanbrengen, ik weet niet meer welk seizoen, op vraag van een gebruiker. Het ging hem over een aflevering van begin oktober, die ik ook begin oktober had gepost, dat kon je zien aan de datum. Maar je kwam uit bij een ondertitel van een aflevering die ergens eind november pas was uitgezonden en waarvoor ik dus begin oktober uiteraard nog geen vertaling kon gemaakt hebben. Daarom ben ik vrijwel zeker dat dit ergens een bugje van Bierdopje is. Maar goed, ik zal het eens nakijken en eventueel opnieuw uploaden. Bedankt in elk geval om het te melden. Groeten, en nog veel kijplezier. Henri. |
||||
RievandeBuggys |
Geplaatst op maandag 09 januari 2012 14:32 |
||||
Het moet inderdaad een bug zijn van Bierdopje, want ik kon zelfs de ondertitel "NCIS.S02E04.HDTV.XviD-LOL.srt" niet eens meer downloaden. |
||||
Caroltje |
Geplaatst op maandag 09 januari 2012 16:00 |
||||
Fijn, dank je! ik had ze allemaal binnengehaald en met het kijken van de vierde zag ik het. Het is nu iig. opgelost! |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|