BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Stevo |
Geplaatst op vrijdag 20 december 2013 12:41 |
||||
Deze serie zit gewoon geniaal in elkaar! Zeker één vd beste series die momenteel op broadcast televisie wordt uitgezonden.. Als je het niet begrijp/snap is de serie gewoon niet voor jouw! Zowel naar Elias en Root kijk ik graag.. Deze show is echt bad-ass! Vincit omnia veritas! |
||||
Fielliep |
Geplaatst op vrijdag 20 december 2013 15:15 |
||||
Zeker weten! Alleen nu even wennen aan de nieuwe verhaallijnen met vooral die activisten/terroristen en 'control'. Nog steeds zonde dat Carter er niet meer is. |
||||
Aerius |
Geplaatst op zondag 29 december 2013 22:20 |
||||
Af en toe is de verhaallijn wel even snel schakelen van wat er nou precies gebeurt. Maar in grote lijnen valt het echt wel te volgen. Ik heb er geen problemen mee. En wat hier voor ook aan werd gegeven het blijkt steeds beter te worden |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
Guybrush |
Geplaatst op donderdag 20 maart 2014 22:50 |
||||
Elke week weer een plezier om te kijken. Een van m'n all time favorites toch wel ondertussen! |
||||
masterbreel |
Geplaatst op vrijdag 21 maart 2014 08:10 |
||||
Newscrew
Ik vind het wel jammer dat er nu al (sz3) zo weinig is overgebleven van sz1. Ze beschermen amper meer iemand, die later dan om een reden belangrijk blijkt. Ze zijn nu toch bezig met de wereld te redden. Zie naar mijn idee ook John te weinig. Vooral Shaw/Root nu. Vervolgens zie je dat de makers/schrijvers het scherm toch eigenlijk te vol vinden met Reese, Shaw en Root waardoor elke aflevering wel een karakter 'kwijt' is. |
||||
|