BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
hvdvelden64 |
Geplaatst op zondag 25 september 2011 09:32 |
||||
idee van de serie is aardig, ik vond het acteerwerk iets minder. |
||||
adri |
Geplaatst op zondag 25 september 2011 13:18 |
||||
Lijkt een beetje op Burn Notice. Al bij al vind ik het nog wel een goede serie. Of ik verder kijk, hangt af van de volgende afleveringen als deze ongeveer zoals de pilot zijn dan blijf ik alvast kijken. |
||||
dreamer4065 |
Geplaatst op zondag 25 september 2011 15:06 |
||||
stukje gekeken, ik wacht tot de 2e aflevering om ze achter elkaar te zien. |
||||
Gaby |
Geplaatst op maandag 26 september 2011 13:19 |
||||
Ik vond het interessant. Hopelijk is het een blijvertje want het kon me zeker wel boeien |
||||
Saphor |
Geplaatst op maandag 26 september 2011 13:26 |
||||
Hmm.. ik ben denk ik wat minder optimistisch. Ik vind de gedachte achter de serie goed, maar ik was niet erg onder de indruk van de pilot zelf en ik vraag me eerlijk gezegd toch een beetje af hoe ze dit verder willen ontwikkelen. Begrijp me niet verkeerd, de actiescenes waren zeer goed en het heeft zeker potentie, maar ik mis net dat beetje extra wat mij er toe moet verleiden om verder te blijven kijken en het ging inderdaad iets te snel en makkelijk. Ik vraag me af of er een rode draad zal zijn - ik ga er vanuit van wel - en in hoeverre deze prominent aanwezig zal zijn in het verhaal. Ik ga in ieder geval de komende twee afleveringen kijken alvorens ik besluit of ik de serie blijf volgen of niet. |
||||
DarkForce |
Geplaatst op maandag 26 september 2011 14:46 |
||||
Ik kreeg een beetje een Early Edition meets Human Target gevoel bij deze pilot. Al met al wel vermakelijk. "You just can\'t resist bringing up the fact that I once accidentally destroyed a couple of planets, can you?" |
||||
Mick |
Geplaatst op vrijdag 30 september 2011 07:27 |
||||
Newscrew
Inderdaad even de tweede en derde afleveringen afwachten, vaak na 2 of 3 heb ik pas echt iets van 'Ja, dit wordt hem 100%!'. dus even wachten. |
||||
Paul1701 |
Geplaatst op vrijdag 30 september 2011 07:35 |
||||
De eerste aflevering kon me al boeien. Nu nog even afwachten voor de volgende. |
||||
Waarez |
Geplaatst op maandag 03 oktober 2011 21:41 |
||||
Wat vonden we dan van de 2e aflevering? Komt het verhaal goed? |
||||
leopeper |
Geplaatst op maandag 03 oktober 2011 21:42 |
||||
Ze moeten wel de grote verhaallijn niet vergeten bij deze serie, dan kan het een hele goede worden! Die gast uit Lost kan zo goed acteren , de andere hoofdpersoon vind ik wat minder, maar vooralsnog een vermakelijke serie! |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
centurion |
Geplaatst op dinsdag 04 oktober 2011 20:09 |
||||
Hmmm, als ik het goed begrijp probeert de serie het idee te verkopen dat het goed is om iedereen in de gaten te houden, want dan kun je een 'terroristische aanslag' voorkomen als 9/11? Iedereen weet toch allang dat de Amerikaanse regering daar zelf achter zat? Dat is zelfs bewezen door de wetenschappers! Vreemd dat de machine uit de serie dit niet aangeeft! Jammer, ik had meer verwacht van J.J. Abrams en Jonathan Nolan. centurion wijzigde dit bericht op 04-10-2011 om 20:12, totaal 3 keer bewerkt |
||||
Smiley |
Geplaatst op dinsdag 04 oktober 2011 20:12 |
||||
Ik vind hem echt goed Genoeg gezegd :p Voor mij moet een serie vermakelijk zijn en niet té doordacht of té moeilijk. Een blijvertje voor mij. |
||||
masterbreel |
Geplaatst op dinsdag 04 oktober 2011 20:46 |
||||
Newscrew
Quote: Dat slaat ten eerste nergens op, maar daar gaat de serie niet op. Je kunt Ãets voorkomen met dit apparaat, (kleine) problemen, die 'gewone' mensen aangaan. Alles erom heen maakt het voor mij leuk. Je weet wel wie ermee te maken heeft (1 naam), maar het hoe, wat, waar en wanneer is nog onduidelijk |
||||
centurion |
Geplaatst op dinsdag 04 oktober 2011 21:55 |
||||
Quote: Hoezo, dat slaat nergens op? Het apparaat in de serie is gemaakt om aanslagen te voorkomen van terroristen, maar kan niet aantonen dat regerings functionarissen van de VS zelf achter de aanslagen op 9/11 zitten. De serie is nu (2011) in productie gegaan, lang nadat Deense wetenschappers in 2009 keihard bewijs hebben aangeleverd dat de aanslagen gecreëerd zijn m.b.v. nanotechnologische termite springstoffen, zeer high tech spul dat uitsluitend in hoge militaire kringen bekend is. Moslims die uitsluitend met stanley messen vliegtuigen kapen kunnen de WTC torens niet hebben omgegooid. Dat is onmogelijk. De torens waren bestand tegen de crashes. Thans zijn er 1600 ingenieurs en architecten die hebben erkend dat de aanslagen op 9/11 een bewuste 'demolition' waren en onmogelijk een aanslag kan zijn. De serie propagandeerd dat het goed is om alle burgers (in de VS) in de gaten te houden middels camera's op straat en afluister aparatuur zonder toestemming, om op die manier opnieuw 'terroristische aanslagen' te voorkomen. Dat wordt letterlijk zo gesteld in de serie. Heb je de video wel bekeken waar ik naar link? De 'Patriot Act' en de 'Homeland Security Act' zijn rechtstreekse gevolgen van 9/11 en beperken thans alle rechten van de burgers in de VS als vastgesteld in de grondwet (je kunt nu bv. gewoon mensen oppakken zonder bewijs of hun huis doorzoeken als je denkt dat het een 'terrorist' is). Misschien moet je George Orwell's boek '1984' eens lezen. Naast dit alles blijft het natuurlijk vreemd dat een computer aangeeft waar een moord gepleegd gaat worden en dat dit kan worden voorkomen door... nog meer moorden te plegen?! Had de computer dit dan niet voorzien dan, dat de geheim agent oók weer meerdere moorden gaat plegen (ook op politie agenten, waarvan niet officieel bekend is dat ze corrupt zijn) om zijn functie uit te kunnen oefenen? Geeft de computer wellicht in een volgende aflevering aan dat hij zichzelf moet vermoorden om een aanslag te voorkomen? centurion wijzigde dit bericht op 04-10-2011 om 22:11, totaal 14 keer bewerkt |
||||
Stevo |
Geplaatst op dinsdag 04 oktober 2011 22:06 |
||||
Quote:Haha FREAK! Dit is niet het forum om je complottheorieën of die van andere aan de man te brengen Ik zou zeggen geniet gewoon van deze mooie show en doe niet zo moeilijk! Schrijf je ook zulke boekdelen over scifi shows? Daar gebeuren helemaal dingen die je niet kunt bewijzen. Ik zou zeggen: 'Lean back, relax and enjoy the ride'. Vincit omnia veritas! |
||||
centurion |
Geplaatst op dinsdag 04 oktober 2011 22:18 |
||||
Quote: Ik heb gewoon erg uitgekeken naar de nieuwe serie van J.J. Abrams en vindt het jammer dat hij na 'Lost' met een erg maatschappelijk getinte serie komt waarvan ik weet dat het wel heel veel los maak in de VS maar zorg dan dat je je feiten op een rijtje hebt. centurion wijzigde dit bericht op 04-10-2011 om 22:21, totaal 3 keer bewerkt |
||||
GVC |
Geplaatst op donderdag 13 oktober 2011 20:55 |
||||
goeie serie , prettige actie , niet te veel nadenken dus . voor mij voor 90% zeker een blijvertje . Hopelijk wordt hij niet afgekraakt zoals zoveel series nu (te weinig kijkers zoals bvb the gates enz.) |
||||
cruise |
Geplaatst op zaterdag 15 oktober 2011 15:56 |
||||
Ik vind het wel leuk, maar mijn god, wat is die Jim Caviezel een houten klaas zeg. Nog erger dan Ben Affleck en Keanu Reeves bij mekaar... |
||||
Leegaert |
Geplaatst op zaterdag 15 oktober 2011 17:36 |
||||
Ik vind de serie er niet beter op worden. De pilot was op zich wel tof maar er mag wel eens wat gaan gebeuren want dit wordt behoorlijk eentonig! |
||||
Deleted_201312231841 |
Geplaatst op zaterdag 22 oktober 2011 23:52 |
||||
Aflevering 4 was heerlijk vond ik (vooral laatste twee minuten ongeveer). Te gek! I'm away talking to the television only because the fridge is mad at me. |
||||
kenwel |
Geplaatst op zondag 23 oktober 2011 05:53 |
||||
Ik weet het ook niet met deze serie, best leuk maar toch niet spannend genoeg. Na vier afleveringen blijf ik kijken of het toch beter wordt dan de pilotaflevering. |
||||
Xtreme |
Geplaatst op zondag 23 oktober 2011 13:14 |
||||
Aflevering 5 is ijzersterk! |
||||
Stevo |
Geplaatst op dinsdag 25 oktober 2011 21:35 |
||||
Quote:Moet ik nog kijken, maar we krijgen sowieso een volledig seizoen BRON Vincit omnia veritas! |
||||
masterkira |
Geplaatst op zaterdag 29 oktober 2011 21:00 |
||||
Elke serie heeft een eige karakter en die is net een beetje vreemd. alleen dat acteer werk moet een beetje gedurfter worden. er lijkt dat er alleen maar Michael Emerson zijn best doet. het is wel een stukje serieuzer dan meest andere series |
||||
Hilbomb |
Geplaatst op dinsdag 01 november 2011 20:54 |
||||
Ik vind het echt een top serie maar kheb een vraagje Spoiler!op het einde van aflevering 4 zit hij toch daar met die man in die haar huis en dan geef hij hem de keuze laten leven of hem doodschieten.. wat doet hij dan uiteindelijk of heb ik het gewoon niet goed begrepen?? want in episode 5 zeggen ze er zo niks over...
|
||||
|