BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Seba28 |
Geplaatst op donderdag 05 april 2012 09:56 |
||||
Ik moet zeggen dat ik de eerste afleveringen ook zo een beetje 'slow & soft' vond. Andy kwam net dat beetje ruiger over. Maar zoals reeds meerdere keren vermeld hoe verder in het seizoen hoe meer hij als 'the spartacus' naar boven kwam. De finale was idd dan ook echt spannend. Ik kijk in ieder geval uit naar het volgend seizoen. Is er eigenlijk al hierover meer nieuws of ze deze al aan het filmen zijn en zo ja wanneer de volgende uitkomt? Zal vermoedleijk weer maar januari zijn zeker ? |
||||
Afghaantje |
Geplaatst op donderdag 05 april 2012 10:12 |
||||
Ik heb gelezen op hun website dat ze midden 2012 het volgende seizoen gaan filmen dus het gaat jammer genoeg wel een tijdje duren voordat er weer nieuwe afleveringen zijn. |
||||
Poldermuts |
Geplaatst op donderdag 05 april 2012 19:55 |
||||
Quote: Ojee, dan kun je inderdaad maar beter stoppen met kijken! Dit seizoen is precies zoals het moet zijn. Spartacus op en top. Ik geniet van het fantastische woordgebruik en de slowmotion tijdens gevechten! Die muziek, ten top! Daarnaast moet ik zeggen dat ik erg benieuwd ben naar het verhaal van Naevia. Zal wel liggen aan het feit dat ik een vrouw ben |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
GetLittUp |
Geplaatst op donderdag 05 april 2012 19:56 |
||||
Newscrew
@Jansje87 Gannicus joint Vengeance vanaf afl. 5. Neem een kijkje op het nieuwe Seriesfeed. |
||||
Poldermuts |
Geplaatst op donderdag 05 april 2012 20:06 |
||||
Quote: Dat weet ik Jesse, heb alles al afgekeken. Ik doelde meer op de rest van de serie |
||||
Komerad |
Geplaatst op dinsdag 01 mei 2012 18:24 |
||||
Fantastische reeks alleen vrees ik voor het volgend seizoen. Spoiler!Iedereen heeft immers zijn/haar wraak gehad. En dus moet er weer van 0 af aan begonnen worden. |
||||
Deleted_201312231841 |
Geplaatst op dinsdag 01 mei 2012 20:35 |
||||
Quote: Heb je de helft gemist misschien van de laatste afleveringen? Staat genoeg open nog... I'm away talking to the television only because the fridge is mad at me. |
||||
|