BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
shirow |
Geplaatst op zondag 09 november 2014 08:08 |
||||
Ik moet zeggen dat dit seizoen een stuk minder is. Penny irriteerd mij met dat ik heb ineens een carrière. 7 seizoenen werkt ze in de cheese factory en nu ineens lukt het haar om deze baan te krijgen. Gelukkig zijn sheldon en howard nog steeds leuk. |
||||
knoester |
Geplaatst op zondag 09 november 2014 09:58 |
||||
Newscrew
Slechtste seizoen by far! In de eerste paar seizoenen lag ik elke aflevering wel een paar keer dubbel van het lachen. De seizoenen daarna moest ik regelmatig grinniken. De laatste twee seizoenen, en dan met name dit seizoen, heeft de serie moeite om een glimlach op mijn gezicht te krijgen. Ook ik zal niet stoppen na acht seizoenen, maar echt met heel veel plezier kijk ik niet meer naar deze serie. |
||||
Willem1977 |
Geplaatst op zaterdag 07 maart 2015 18:58 |
||||
De laatste aflevering (17) was echt wel weer een heerlijke aflevering. Heb veel moeten lachen, al is dat wel moeilijker geworden dit seizoen. Hopelijk kunnen ze er nog een aantal mooie maken. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
PolloFiasco |
Geplaatst op zondag 08 maart 2015 07:18 |
||||
Een minder goede aflevering van TBBT is doorgaans nog stukken beter dan de beste afleveringen van de overige lopende comedies. Niet stoppen met deze topcomedy! |
||||
ktb22 |
Geplaatst op zondag 08 maart 2015 09:38 |
||||
blijft een heerlijke comedy, maar hoop echt op een mooie toekomst tussen Sheldon en Penny |
||||
eherni |
Geplaatst op vrijdag 01 mei 2015 06:44 |
||||
De serie gaat mijns inziens hard achteruit. Eerste vijf, zes seizoenen waren fantastisch. Klassiekers bijna.... daarna nog steeds goed, maar toch minder. Het huidige seizoen is eigenlijk niet meer grappig. Er zitten momenten in dat je moet glimlachen, maar nooit meer de schaterlach uit de eerste zes seizoenen. Je mist gewoon de briljante grappen en je zou zeggen dat die nog wel te verzinnen moeten zijn. Wesley Crusher (hoe heet-ie) is nooit van toegevoegde waarde, maar doet voor mijn gevoel nu vaker mee. Er is geen spanning meer tussen Leonard en Penny. Amy is wel nog steeds grappig en Sheldon heeft zijn momenten. Wolowitz is te braaf geworden, Koothrappali een beetje een parodie op zijn oorspronkelijke personage etc etc. Een slechte Big Bang is nog altijd beter dan vrijwel alle andere komische series, maar waar ik vroeger iedere aflevering meteen bekeek en mij er ook echt op kon verheugen, is dat nu toch wel anders. Ik kijk op Veronica (geloof ik?) nog regelmatig naar de oude afleveringen en daar moet ik nog altijd om lachen. eherni wijzigde dit bericht op 01-05-2015 om 06:45, totaal 1 keer bewerkt |
||||
Smiley |
Geplaatst op vrijdag 01 mei 2015 08:28 |
||||
Je hebt helemaal gelijk, Etherni |
||||
Razor88 |
Geplaatst op vrijdag 01 mei 2015 08:31 |
||||
Ben het grotendeels met je eens, maar ik vind Wil Wheaton's gastrol juist altijd erg grappig:p 'Fight the good with the bad and the bad with the worse' |
||||
Stevo |
Geplaatst op vrijdag 01 mei 2015 09:33 |
||||
Hopelijk gaat het niveau nog omhoog deze laatste paar afleveringen.. maar je kan toch niet verwachten dat mensen blijven kijken als je maar een handje vol goeie afleveringen per seizoen maakt, vooral nu mensen weten hoe overdreven veel de acteurs betaald krijgen per aflevering. Dan verwacht je gewoon meer.. de meeste afleveringen zijn tegenwoordig niet meer dan middelmatig! Vincit omnia veritas! |
||||
shirow |
Geplaatst op vrijdag 01 mei 2015 13:59 |
||||
Het lijkt wel sinds ze 1 miljoen per aflevering verdienen(niet allemaal) het ineens slechter wordt. Howard en Sheldon vind ik nog het leukst. |
||||
Willem1977 |
Geplaatst op vrijdag 01 mei 2015 21:46 |
||||
Ik vond de laatste twee juist erg grappig en had regelmatig de 'schaterlach', |
||||
arjope |
Geplaatst op zaterdag 02 mei 2015 09:21 |
||||
het is minder en minder geworden vindt ik.alsof er andere schrijvers de dienst uit maken. |
||||
Tom |
Geplaatst op zaterdag 02 mei 2015 20:32 |
||||
Oei. De 23e aflevering vind ik toch wel de slechtste aflevering ooit van The Big Bang Theory... Ik vond het een erg hoog Two and a Half Men gehalte hebben (Chuck Lorre, maar eerder nooit iets van gemerkt) en dat is zeer negatief in deze serie (gewoonweg omdat het er niet in past) (zie ook spoiler) Spoiler!De versus tussen de moeders van Sheldon en Leonard sloeg gewoon nergens op en daar draaide ongeveer de hele aflevering om. De speech die Leonard zou moeten geven en uiteindelijk ook gaf over Skype was totaal niet grappig. De drone had potentie, maar zeer slecht uitgevoerd. De grap over het geen broek aanhebben in de keuken was echt een Two and a Half Men dingetje, net als het schoonmaken/zingen in de keuken...
Tom wijzigde dit bericht op 02-05-2015 om 20:35, totaal 1 keer bewerkt Refresh your Bierdopje experience with Material Design! http://www.bierdopje.com/forum/algemeen-developers/topic/19669--Thema--Bierdopje-meets-Material-Design |
||||
fantagezicht |
Geplaatst op zaterdag 02 mei 2015 21:08 |
||||
Ik ben het helemaal eens dat de laatste tijd de afleveringen echt steeds minder goed zijn, er valt niet veel meer te lachen. Klasse Bal Henk ! |
||||
Treach |
Geplaatst op zondag 03 mei 2015 00:15 |
||||
Ik vond dat er ook een paar mindere afleveringen tussen zaten, maar verder vind ik zeker de laatste 3 afleveringen weer schitterend. Sheldon doet weer zoals Sheldon hoort te doen. Ik lach nog steeds ontzettend hard |
||||
Shaffney |
Geplaatst op zondag 03 mei 2015 08:33 |
||||
Ik weet nog "de goeie ouwe tijd" dat ik gewoon dubbel lag van het lachen als ik TBBT keek. Het laatste seizoen heb ik dat misschien een enkele keer meegemaakt, terwijl ik dat in voorgaande seizoenen een enkele keer niet meemaakte. Spoiler!We zullen Leonard en Penny wel zien trouwen in misschien het laatste seizoen. Amy en Sheldon zullen denk ik hun relatie verder gaan ontwikkelen ( misschien in een dronken bui ). Koothrappali heeft te weinig tijd met zijn "vriendin", die zal wel weer alleen komen te staan.
Hakuna Matata |
||||
devil-strike |
Geplaatst op zondag 03 mei 2015 13:23 |
||||
Heb zo'n idee dat lore beetje op is en totaal niets nieuws meer weet teverzinnen, zowel mom als 2men als deze serie lijken met de dag meer en meer zet zelfde, erg jammer. |
||||
|