BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
GetLittUp |
Geplaatst op woensdag 01 februari 2012 19:20 |
||||
Newscrew
Ik moet aan de andere kant ook bekennen, dat toen Fasso nog vaste vertaler was Kable niet kon wachten tot Fasso klaar was, maar hij snel topics maakte om te zeggen dat hij klaar was met z'n sub en hem al had geüpload. GetLittUp wijzigde dit bericht op 01-02-2012 om 19:21, totaal 2 keer bewerkt Neem een kijkje op het nieuwe Seriesfeed. |
||||
Jasper |
Geplaatst op woensdag 01 februari 2012 19:20 |
||||
Quote: Je haalt me de woorden uit de mond... @Kable; Ik zie het probleem inderdaad niet, misschien heeft Kable het momenteel druk en komt de sub vanzelf wel, ik wacht graag op zijn ondertitel. En als mensen niet kunnen wachten hebben ze altijd nog de mogelijkheid om het zonder te kijken óf jouw ondertitel downloaden van subscene.com. En als jij geluk heb laten ze bij het downloaden ook nog een bedankje achter, is jou dag ook weer goed... |
||||
djredmar |
Geplaatst op woensdag 01 februari 2012 20:23 |
||||
topic reported. |
||||
Remcog |
Geplaatst op woensdag 01 februari 2012 20:36 |
||||
Ik vind persoonlijk dat de mensen hier op deze prachtige site, die geheel belangen loos voor andere mensen tijd en energie besteden aan het vertalen van series best wat mogen zeiken tegen het verwende jank volk dat nooit tevreden is en alles maar als (vanzelfsprekend) beschouwd. |
||||
Leegaert |
Geplaatst op woensdag 01 februari 2012 21:31 |
||||
Quote: Quote: Bovendien is dit topic oorspronkelijk aangemaakt door @Kable dus een slotje zou hier niet op zijn plaats zijn. Misschien gewoon alle vorige reacties verwijderen en terug on topic? Verder, ga ik wel volledig akkoord met je. Quote: haha |
||||
Deleted_ |
Geplaatst op woensdag 01 februari 2012 22:34 |
||||
Aangezien Ronnie64 niet op Bierdopje upload heb ik op basis van zijn vertaling een V2 gemaakt. |
||||
Ronnie64 |
Geplaatst op woensdag 01 februari 2012 23:39 |
||||
Luister ik persoonlijk heb er vrede mee, dat het allemaal zo lang duurt maar waar het mij om gaat is dat het allemaal zo lang duurt, dat de vertaling op 60 % blijft hangen, dat de uploader misschien inderdaad weinig tijd heeft deze week maar dat dat ie mijns inziens, ook al is het hobby, toch een verantwoordelijkheid heeft aangaande deze status. Er zijn mensen die misschien echt erop wachten. Dus op zijn minst een verklaring vanwege wat minder tijd zou zeker de onrust wegnemen. Ik heb er echt geen kwade bedoelingen mee. Ik kan zeer zeker bot uit de hoek komen maar het heeft wel bereikt wat ik wil en dat is het onder de aandacht brengen. The only good cat is a stir-fried cat. |
||||
fantagezicht |
Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 00:30 |
||||
Helemaal met Jesse eens !! Klasse Bal Henk ! |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
Toetiiee |
Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 13:28 |
||||
Newscrew
Komaan mensen, |
||||
Xandecs |
Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 16:07 |
||||
Beheerder
Genoeg gediscussieerd hier. De subs komen vanzelf wel. Dit topic gaat nu op slot. |
||||
|