|
Auteur |
Bericht |
Newscrew
|
Daryl is een zieke baas, trouwens. Ik hoop niet dat als Merle ooit nog eens z'n lelijke kop laat zien hij dan ook zo'n lul de behanger wordt als Merle...
Neem een kijkje op het nieuwe Seriesfeed.
|
|
|
Ik had de comics op mijn pc staan, tot nr 95 geloof ik!
Heb ze er weer afgeflikkerd, zou zonde zijn om vooraf wat te weten wat er gaat gebeuren.
Walking Dead, Blue Bloods, Revolution, Sons of Anarchy, Strike back
|
|
|
Dit was idd echt een lekkere final met een mooie knipoog naar Season 3 !
|
|
|
Quote:
dat kun je daar niet in vinden hoor, tot nu toe weinig gebeurd wat in de comic zat en zo wel was het totaal veranderd
je zal alleen de serie wat minder gaan vinden als je eenmaal aan het lezen bent!
|
|
|
Quote:
+1 Ik ben nu ook heel nieuwsgierig naar de comics!
|
|
|
Quote:
http://www.strips-tekoop.nl/stripwinkels.html
Kijk hier voor een winkel bij jouw in de buurt .
Je kan ze natuurlijk ook online bestellen
http://www.catawiki.nl/search?type=147&q=the+walking+dead&commit=Zoeken
Jeffrey wijzigde dit bericht op 20-03-2012 om 15:01, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
Opzich een mooi seizoenseinde, maar het had van mij wel wat spannender mogen zijn geëindigd.
Helaas nu maanden wachten
TheQuote wijzigde dit bericht op 20-03-2012 om 21:41, totaal 2 keer bewerkt
|
|
|
Spannend einde. Hopelijk komt er wat meer actie in het volgende seizoen.
Spoiler!Ben ook zeer benieuwd hoe ze gaan overleven in de gevangenis.
I believe in a Deeply Ordered Chaos
|
|
|
en wanneer gaan ze weer verder met S3 is dit al bekent
|
|
Newscrew
|
http://www.collegehumor.com/article/6743808/10-reasons-why-the-walking-dead-should-just-kill-carl
Op zich grappig, niet mee eens.
Neem een kijkje op het nieuwe Seriesfeed.
|
|
|
Quote:
Deels zeker wel mee eens. Irriteerde me de laatste afleveringen soms dood aan dat blaag.
Verder een super einde van een redelijk goed seizoen. Jammer dat er soms wat stomme acties nodig zijn om de spanning weer een beetje op gang te brengen.
|
|
|
Hopelijk kan S03 ook meer spanning leveren zonder er actie in te hoeven gooien!
|
|
|
Veel mensen die The Walking Dead kijken, zeggen dat er meer actie in de serie mag voorkomen of mag ontstaan. En dat het praat/trieste gebeuren weg mag blijven uit de serie. Ik ben het hier niet helemaal mee eens maar dat is mijn mening.
Stel er zou meer actie komen wat zou er dan nog leuk zijn aan de Serie? Zouden jullie dan in elke aflevering van The Walking Dead alleen maar groepen zombies willen zien? Alleen maar Actie tussen Mensheid VS Zombies? Of zien hoe in elke aflevering een zombie afgeslacht wordt op wat voor manier dan ook. Uiteindelijk gaat dat ook een beetje vervelen niet waar?
Deze serie heeft naar mijn mening soms juist een beetje praat/triest niveau nodig. Om de spanning juist op te kunnen brengen naar de kijker toe. Zodat de kijker aandachtig blijft kijken elke week weer wanneer de Actie scenes komen gaat (Ook al zijn het maar kleine 5 min Actie in 1 aflevering).
Natuurlijk snap ik dat men soms meer actie wilt zien, maar begrijp ook mensen, dat Actie niet altijd alleen maar kan...
Het praat/trieste gebeuren gebeurd om het aantrekkelijk te maken voor de kijker. Bijvoorbeeld wat er gaat gebeuren in de volgende aflevering. Een ander pluspunt van het praat/trieste gebeuren is dat je de achtergrond van sommige personages duidelijker wordt (De kijker krijgt meer informatie over het personage in de Serie). Dat maakt de serie ook aantrekkelijk. Daardoor gaat de kijker zich meer verdiepen in de serie. En meer afleveringen wilt zien en te weten wilt komen wat er uiteindelijk nou gaat gebeuren.
Dus mensen daarom is het juist goed dat het praat/trieste gebeuren ook voor komt in de serie. Uiteraard zijn de Actie Scenes geweldig en er staat nog veel te wachten voor de kijkers. Principe hebben de schrijvers nog alle tijd. Want voor zo'n serie als dit (The Walking Dead) kunnen er nog wel 3 seasons gemaakt worden. Oftewel der kan nog genoeg Actie komen in de volgende seasons en dat gaat uiteraard komen. De vraag is wanneer en hoeveel der nog komt, maar dat is juist de spanning wat wij als kijkers hebben want wij willen MEER! Ik ben benieuwd wat er komen gaat, maar 1 ding is zeker het word TOP ^^!!
|
|
|
Quote:
Regeer schreef op maandag 19 maart 2012 @ 12:25:
Als dit hele seizoen nu maar het niveau had gehad van de laatste 2 afleveringen (afgezien van enkele andere losse afleveringen van dit seizoen), zou het een stuk beter zijn geweest.
Spanning, actie en drama worden hier wel goed afgewisseld tot een goeie dosis, zoals het zou moeten zijn. Hopelijk wordt seizoen 3 beter en laten ze die overkill aan drama achterwege. |
Plus One!
Vincit omnia veritas!
|
|
|
Ik vond de finale ook heel goed.
Drama is in deze serie volgens mij wel op zijn plaats want het geeft de serie diepgang.
Alleen maar inhakken op zombies gaat al gauw vervelen en bovendien word dat denk ik op een gegeven moment zelfs komisch en dat is niet wat de schrijvers in gedachten hebben voor deze serie volgens mij.
Ik denk gezien de verschillende hints die er al gegeven zijn richting seizoen 3 dat we weer heel wat anders te zien krijgen in seizoen 3 met ook weer andere personen wat het volgens mij wel spannender zou maken aangezien het groepje zo langzamerhand al aardig uitgedund is.
Ik geloof overigens dat Merle nog wel een keer op komt duiken zeker nu de meest achterbakse persoon (Shane) uit seizoen 1 en 2 vergoed verdwenen is.
|
|
|
Quote:
Painkiller schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 19:54:
Ik vond de finale ook heel goed.
Drama is in deze serie volgens mij wel op zijn plaats want het geeft de serie diepgang.
Alleen maar inhakken op zombies gaat al gauw vervelen en bovendien word dat denk ik op een gegeven moment zelfs komisch en dat is niet wat de schrijvers in gedachten hebben voor deze serie volgens mij.
Ik denk gezien de verschillende hints die er al gegeven zijn richting seizoen 3 dat we weer heel wat anders te zien krijgen in seizoen 3 met ook weer andere personen wat het volgens mij wel spannender zou maken aangezien het groepje zo langzamerhand al aardig uitgedund is.
Ik geloof overigens dat Merle nog wel een keer op komt duiken zeker nu de meest achterbakse persoon (Shane) uit seizoen 1 en 2 vergoed verdwenen is. |
Plus one
|
|
|
Ik moet zeggen er waren een aantal afleveringen in dit seizoen waar het tot 30 minuten wachten was op echte actie wat jammer was maar de laatste aflevering was hoe een echte seizoens finale hoort te zijn.
Echt een super goede.
|
|
|
Heb het topic niet gelezen, maar net de finale gezien en moet even wat frustratie kwijt.
In de finale gebeurt hetgeen waar ik gvd het hele seizoen op heb zitten wachten. Eindelijk eens wat actie en ontwikkeling in het verhaal. Het volledige tweede seizoen hebben ze lopen aanmodderen op die boerderij. En nu eindelijk actie, kun je de hele zomer gaan wachten.
Ik heb geen enkel probleem met cliffhangers en je lekker maken voor het volgende seizoen. Alleen ik kijk voor mijn gevoel 12 aflevering voor jan lul want aflevering 13 staat gewoon op zich.
Ben benieuwd wat het wordt derde seizoen. Je zag op het laatst een fort, ik hoop van harte dat ze niet heel seizoen 3 daar gaan bivakkeren. Zucht..
|
|
|
Quote:
blitz0s schreef op maandag 26 maart 2012 @ 22:51:
Heb het topic niet gelezen, maar net de finale gezien en moet even wat frustratie kwijt.
In de finale gebeurt hetgeen waar ik gvd het hele seizoen op heb zitten wachten. Eindelijk eens wat actie en ontwikkeling in het verhaal. Het volledige tweede seizoen hebben ze lopen aanmodderen op die boerderij. En nu eindelijk actie, kun je de hele zomer gaan wachten.
Ik heb geen enkel probleem met cliffhangers en je lekker maken voor het volgende seizoen. Alleen ik kijk voor mijn gevoel 12 aflevering voor jan lul want aflevering 13 staat gewoon op zich.
Ben benieuwd wat het wordt derde seizoen. Je zag op het laatst een fort, ik hoop van harte dat ze niet heel seizoen 3 daar gaan bivakkeren. Zucht.. |
Kap dan lekker met deze serie!!
Wat een gezijk!
Zucht
Walking Dead, Blue Bloods, Revolution, Sons of Anarchy, Strike back
|
|
|
Helemaal geen gezeik.
Is gewoon een kwestie van smaak en mening.
Ik vind het echt niet erg dat er drama in de serie zit, maar zoals eerder gezegd, hadden ze de combinatie actie, spanning en drama beter moeten afwisselen. Dit is in de seizoensfinale wel gelukt. Daar wisselen actie, drama en spanning elkaar wel in de juiste mate af.
In dit seizoen zaten gewoon afleveringen waar veel te lang over bepaalde zaken werd doorgezeurd. Dat kan ook best in 1 of 2 afleveringen worden verteld en hoeft echt niet over 5 of 6 worden uitgesmeerd.
De snelheid gaat er zo uit en het verveelt gewoon snel. Het lijkt net of de boel maar zo lang mogelijk wordt opgerekt om een bepaald aantal afleveringen te kunnen behalen.
En zoals ik ook reeds vermeld had, lukte ze dat wel in de seizoensfinale, evenals ook het eerste seizoen dit allemaal veel beter in balans was.
Regeer wijzigde dit bericht op 04-04-2012 om 12:37, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
Quote:
Regeer schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:36:
Helemaal geen gezeik.
Is gewoon een kwestie van smaak en mening.
Ik vind het echt niet erg dat er drama in de serie zit, maar zoals eerder gezegd, hadden ze de combinatie actie, spanning en drama beter moeten afwisselen. Dit is in de seizoensfinale wel gelukt. Daar wisselen actie, drama en spanning elkaar wel in de juiste mate af.
In dit seizoen zaten gewoon afleveringen waar veel te lang over bepaalde zaken werd doorgezeurd. Dat kan ook best in 1 of 2 afleveringen worden verteld en hoeft echt niet over 5 of 6 worden uitgesmeerd.
De snelheid gaat er zo uit en het verveelt gewoon snel. Het lijkt net of de boel maar zo lang mogelijk wordt opgerekt om een bepaald aantal afleveringen te kunnen behalen.
En zoals ik ook reeds vermeld had, lukte ze dat wel in de seizoensfinale, evenals ook het eerste seizoen dit allemaal veel beter in balans was. |
Ze kunnen wel spannende afleveringen leveren. Maar ze willen het niet...
I believe in a Deeply Ordered Chaos
|
|
|
Precies... puur een geld kwestie dus.
De serie wordt uitgerekt. Het eerste seizoen werd in 6 afleveringen verteld en het 2e seizoen begon verschrikkelijk traag, met halverwege een spannende cliffhanger, waarna we eerst weer lang moesten wachten. Vervolgens sukkelde het vrolijk weer op traag tempo door naar de seizoensfinale, die weer wel de moeite waard was en ze lieten zien het toch wel te kunnen.
Als ze het 2e seizoen ook bij 6 afleveringen hadden gelaten, had er een boel overbodige ongein uit gekund.
|
|
|
uitgerekt? er is zoveel overgeslagen wat hele mooie tv had kunnen geven, ineens is de gevangenis daar en is bekend wie de govener gaat spelen, het gaat juist veel te snel
|
|
|
Net het seizoen uitgekeken, viel een beetje tegen.
Seizoen 1 liep lekker, veel actie weinig bla bla.
Seizoen 2 veel bla bla, minder actie.
Moet wel toegeven dat de personages meer diepgang kregen en er zaten voldoende spannende momenten in. Maar in den beginne....
Genoten van de twee laatste afleveringen, minder bla met veel actie en genoeg reden om met smart op seizoen 3 te wachten.
Misschien een idee om seizoen 3 niet nog meer afleveringen te geven.
En doen ze dat wel, dan moet het tempo omhoog.
|
|
Advertentie |
|
|
|
|
|
|
|
Je hebt geen rechten om een reactie te plaatsen of het topic is gesloten
|