BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Stevo |
Geplaatst op maandag 15 februari 2016 14:27 |
||||
Carnage! Dat was 1 doodzieke aflevering! 10/10. Vincit omnia veritas! |
||||
Guybrush |
Geplaatst op maandag 15 februari 2016 15:58 |
||||
Amai nog niet! Dat was echt nog eens de moeite! |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
Mreij |
Geplaatst op maandag 15 februari 2016 16:55 |
||||
WOW WOW WOW, echt niet normaal! Mreij wijzigde dit bericht op 15-02-2016 om 16:56, totaal 1 keer bewerkt |
||||
Geertje |
Geplaatst op maandag 15 februari 2016 18:38 |
||||
Yesss precies waarom ik van deze serie hou |
||||
Geertje |
Geplaatst op maandag 15 februari 2016 19:37 |
||||
Yesss precies waarom ik van deze serie hou |
||||
blade1600 |
Geplaatst op maandag 15 februari 2016 22:48 |
||||
Wow! Dat was één van de beste afleveringen van TWD denk ik. Op het puntje van je stoel van begin tot het einde. "Mooi" om te zien dat ze niet bang zijn om Spoiler!kinderen af te maken, zeker op die manier. (Hebben ze in het verleden ook gedaan maar niet zo on screen) Ik dacht even dat ze die cliffhanger zouden laten zitten met dat domme "mom" geroep van Sam omdat ze dat moment niet meer lieten zien. Guess not... Die hele familie in één keer ook nog.
|
||||
Whopper |
Geplaatst op maandag 15 februari 2016 23:04 |
||||
Heerijk dit, gewoon heerlijk. De openingsscene was lekker humoristisch. Nog niet vaak voorgekomen dat ik moet lachen om TWD. |
||||
thefonzzz |
Geplaatst op dinsdag 16 februari 2016 07:42 |
||||
Hij was inderdaad fantastisch, maar na er een nachtje over nagedacht te hebben heb ik toch wel wat kritische kanttekeningen. Spoiler!
- Sinds wanneer heeft een tankauto een kofferbak? - Wat heeft Sam voor een invloed gehad? Een zinvolle dood kan dit niet genoemd worden. Beetje meer sensatie. - Welke idioot geeft zijn kind mee aan de dominee? De man vertrouw ik mijn kanarie niet eens toe. - Was Maggie nou echt in gevaar? - Op de wijze waarop Abraham schoot had Glenn de situatie echt niet overleefd. thefonzzz wijzigde dit bericht op 16-02-2016 om 07:44, totaal 1 keer bewerkt |
||||
masterkira |
Geplaatst op maandag 22 februari 2016 19:59 |
||||
Quote: Er zijn meer kritische punten die ik ook kan noemen. Dat zal jouw lijst 2x zo groot maken. Maar ik vind dat zolang je ervan geniet, dan maakt de rest niet uit. Naar mijn mening was dit een van de beste aflevering vd show. Ik ben hiervoor gekomen ik kreeg wat ik wilde |
||||
hennie1349 |
Geplaatst op dinsdag 01 maart 2016 11:04 |
||||
Het sloeg nergens op. Ze hadden allemaal dood moeten zijn als je logisch kijkt. Als dit mogelijk zou zijn dan waren er nooit zoveel geweest. Misschien had ik world war z niet moeten lezen. |
||||
skeluh |
Geplaatst op maandag 07 maart 2016 13:14 |
||||
Sterke episode 12 weer, Negan is coming .... skeluh wijzigde dit bericht op 07-03-2016 om 13:15, totaal 1 keer bewerkt |
||||
blade1600 |
Geplaatst op maandag 07 maart 2016 22:46 |
||||
Eigenlijk heeft de groep van Rick nu Spoiler! bijna hetzelfde gedaan als the governor toen hij de gevangenis aanviel. Misschien zelfs erger want the governor gaf ze eerst nog een kans om te vertrekken voordat hij begon te schieten.
|
||||
Mastha |
Geplaatst op dinsdag 08 maart 2016 13:34 |
||||
Negan is a woman |
||||
Whopper |
Geplaatst op dinsdag 08 maart 2016 14:59 |
||||
Ik heb die van vorige week nog even in moeten halen, maar ik vind het echt gaaf dat ze die aflevering, inclusief teksen, zo ongeveer 1 op 1 overgenomen hebben vanuit de comics. Mooi dat ze er zo dicht bij kunnen blijven. Spoiler!Het kan bijna niet anders of Negan gaat komende aflevering eindelijk verschijnen (tenzij er weer zo'n tussenaflevering komt met zijstap). En dan gaat er iemand sneuvelen, dat moet wel. Ik ben benieuwd hoe ze zijn personage gaan neer zetten.
|
||||
skeluh |
Geplaatst op maandag 21 maart 2016 13:27 |
||||
Eps 14 was weer ijzersterk! Geluk voor Abraham Dit blijft toch een ijzersterk seizoen met nog 2 klappers van afleveringen komende ... |
||||
Whopper |
Geplaatst op maandag 21 maart 2016 14:02 |
||||
Quote: Haha inderdaad geluk voor Abraham. Spoiler!Ik zat na die kogelfabriek echt te wachten op het moment dat die pijl door zijn hoofd zou gaan. Maar daar wijken ze dus weer af van de comics. Terwijl de setting wel overeen kwam. Maar goed, zo houden ze het ook voor de lezers spannend haha. Verder wel weer een interessante aflevering, het lijkt allemaal zijn gangetje te gaan in Alexandria. Ook het gedoe van Carol op het laatst is weer een opening naar een zijsprong van het verhaal, benieuwd hoe zich dat voortzet. Spoiler!Verder nog steeds geen Negan, zouden ze hem dan echt bewaren tot alleen in de seizoensfinale? Ik kan er niet op wachten, want dat moet voor flink spektakel en een grote shock zorgen. Laat maar komen
|
||||
Whopper |
Geplaatst op maandag 21 maart 2016 14:11 |
||||
Quote: Haha inderdaad geluk voor Abraham. Spoiler!Ik zat na die kogelfabriek echt te wachten op het moment dat die pijl door zijn hoofd zou gaan. Maar daar wijken ze dus weer af van de comics. Terwijl de setting wel overeen kwam. Maar goed, zo houden ze het ook voor de lezers spannend haha. Verder wel weer een interessante aflevering, het lijkt allemaal zijn gangetje te gaan in Alexandria. Ook het gedoe van Carol op het laatst is weer een opening naar een zijsprong van het verhaal, benieuwd hoe zich dat voortzet. Spoiler!Verder nog steeds geen Negan, zouden ze hem dan echt bewaren tot alleen in de seizoensfinale? Ik kan er niet op wachten, want dat moet voor flink spektakel en een grote shock zorgen. Laat maar komen
|
||||
GoldfisH |
Geplaatst op maandag 21 maart 2016 18:54 |
||||
Negan zien we pas in de seizoensfinale. |
||||
Mijnheer |
Geplaatst op donderdag 24 maart 2016 18:39 |
||||
Ik begrijp dat einde met Carol niet helemaal Mijnheer wijzigde dit bericht op 24-03-2016 om 18:40, totaal 1 keer bewerkt |
||||
masterbreel |
Geplaatst op vrijdag 25 maart 2016 13:51 |
||||
Newscrew
Spoiler!Erg veel halve draaidjes dit seizoen. Eerst al de Wolves (was dat alles?), vervolgens die mensen die op Abraham/Sasha/Daryl schoten (Saviors?), vervolgens die mensen die Daryl goed helpt (en wederom terugkomen om hem te naaien, WHY!?!?!), vervolgens de Hilltop (wat is daar nu mee? Vriendjes, of niet? Geen afwikkeling gezien na de aanval op de Saviors), daarna weer Saviors (hebben ze nu iedereen gehad?) en nu weer terug cirkelend naar die Knakker die Daryls motor had gejat (of is dat ook een Savior?)
Op zich enerzijds 'vergroot' het ook wel de wereld, dat niet steeds alles draait om 1 boeman, maar dat er meerdere dingen zijn waar ruimte en tijd tussen zit, maar toch. Bij gebrek aan het uitzetten van lijntjes wordt ik toch her en der verward. Daarnaast mis ik nog altijd iets van hiërarchie in Alexandria. Rick is halve seizoenen afwezig, maar wie nu de chef is dan? Overal wordt 'Rick bijgeroepen' (zeggen ze steeds), maar is die daar wel blij mee? Anyhow verwarrend seizoen af en toe. |
||||
skeluh |
Geplaatst op zaterdag 26 maart 2016 00:37 |
||||
https://youtu.be/PbFwPyYsfoI skeluh wijzigde dit bericht op 26-03-2016 om 00:40, totaal 2 keer bewerkt |
||||
misterronald |
Geplaatst op zaterdag 26 maart 2016 12:06 |
||||
de serie waaiert alle kanten op momenteel .. blijft 1 van mijn favorite maar lijkt wel een andere regiseur, of een stagiair die af en toe even los mag gaan |
||||
skeluh |
Geplaatst op maandag 28 maart 2016 15:09 |
||||
Darrryllll nooooooo |
||||
Whopper |
Geplaatst op maandag 28 maart 2016 20:19 |
||||
Poeh, ferme aflevering hoor. En een mooie set-up naar de seizoensfinale. Eindelijk. Volgende week gaat het los en als niet gebeurt wat ik hoop dat er gebeurt dan ben ik zeer, zeer teleurgesteld. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat het een fraai seizoensslot wordt met genoeg vragen naar het volgend seizoen. Spoiler!Ik vraag me af of het op deze manier het einde van Daryl is. Dat lijkt me iets te gemakkelijk. Bij de situatie met Glenn wisten ze er ook met een onwaarschijnlijke en onrealistische oplossing er vanaf te komen. Het werd ook veel te abrupt afgekapt als einde aflevering. Een waterdichte verklaring kan ik echter niet geven, misschien weigert het pistool van Dwight en schiet iemand anders iemand neer? Is het niet toevallig dat Rick even daarvoor zijn pistool aan Morgan geeft? Al weet ik ook niet hoe ver zij uit de buurt van de andere groep waren. Vragen, vragen, vragen. Ik kan niet wachten tot volgende week is! |
||||
blade1600 |
Geplaatst op maandag 28 maart 2016 23:55 |
||||
Ik denk dat ze in de finale Spoiler! echt een aantal van de groep van Rick gaan afmaken, niet "maar" 1. Misschien zelfs iedereen die nu gevangen is genomen. Maar kan me niet voorstellen dat ze het met Daryl aandurven. Trouwens ook best tragisch voor Rick die dan al zijn derde vrouw kwijtraakt in korte tijd... Eigenlijk kan je er niet eens heel boos om worden als je bedenkt hoeveel Saviors er al zijn gedood
|
||||
|