BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Remcog |
Geplaatst op dinsdag 26 februari 2013 19:59 |
||||
Quote: En dan wat? lol Johannes de bultrug verdedigen Remcog wijzigde dit bericht op 26-02-2013 om 21:07, totaal 1 keer bewerkt |
||||
FaceYourFear |
Geplaatst op donderdag 07 maart 2013 01:03 |
||||
Ik zou een militair fort proberen te vinden en dan verdedigen met een groep overlevenden. Daarna zou ik een leger proberen te maken van overlevenden, proberen iedereen te verenigen, dan maak je statistisch gezien veel meer kans dat het menselijk ras overleeft. Liefst zou ik dat leger op de Romeinse stijl indelen, disciplineren die handel. Iedereen die niet wil geloven aan mijn macht zal ik voor de walkers gooien en levend laten opeten met een granaat zonder pin in zn mond. (Dit is niet omdat ik moordlustig ben maar een noodzakelijk kwaad, immers moet je de gevreesde/gerespecteerde leider zijn voor de maximale overlevingskans.) Aangezien walkers andere walkers afleiden, zou ik de muur om het fort allemaal spiezen bouwen, daar walkers op prikken en dan laten leven, dan blijven andere walkers denk ik wel uit de buurt. De paar die toch willen binnenkomen spiezen zichzelf wel aan de muur of worden in mootjes gehakt. FaceYourFear wijzigde dit bericht op 07-03-2013 om 01:11, totaal 2 keer bewerkt |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|