BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
MrBlueEyes |
Geplaatst op woensdag 05 augustus 2009 02:21 |
||||
Heb hem net pas gekeken, maar wauw wat een gave aflevering zeg! |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
SjaccoPopino |
Geplaatst op donderdag 06 augustus 2009 11:28 |
||||
Ik heb m ook zojuist gekeken, erg toffe aflevering idd! Maar wat ik wel een beetje raar vond, is dat Godric er (volgens mij) een stuk ouder uitzien, dan de vorige keer dat we m in een aflevering zagen?! Toen was t een (Egyptisch?) jongetje met donker haar, nu vond ik m een stuk groter en ouder uitzien?! Dacht dat vampieren niet ouder werden? |
||||
DarkForce |
Geplaatst op donderdag 06 augustus 2009 14:09 |
||||
SjaccoPopino: Hij zag er nog vrij t zelfde uit vond ik hoor. Hij is een beetje met de tijd mee gegaan In de vorige aflevering zag je hem natuurlijk in een ander licht, niet rechtop enz dus hij leek behoorlijk anders. Maar is gewoon hetzelfde Ik vraag me eerder af waarom hij zich gevangen heeft laten nemen. Zoals hij Suki kwam redden zag het er niet echt naar uit dat hij tegen zn zin daar gehouden kon worden (dacht eerst van ze hebben hem in een of andere zilvere gevangenis maar dat is dus niet zo). True blood word gewoon steeds beter. Ben het helemaal met jullie eens dat deze aflevering ook weer geweldig was. Kan niet wachten tot het weer maandag is! Ow en wat denken jullie: Leeft Jason nog of niet? Ik denk zelf van wel eigenlijk. Of als dat niet het geval is dat Suki daardoor (woede/verdriet) erachter komt dat ze meer kan met haar gave. Dat lijkt mij ook wel wat "You just can\'t resist bringing up the fact that I once accidentally destroyed a couple of planets, can you?" |
||||
cruise |
Geplaatst op donderdag 06 augustus 2009 14:34 |
||||
Van de vorige aflevering vond ik dat het al rommelig werd. En bij deze vind ik dat nog steeds... Ik bedoel, hoeveel verhaallijntjes kun je in een serie proppen: Sookie en Bill, Jason en die blonde jezus-lover, Erik en die Godrick, Marianne en haar hele duivelse gedrag, Sam die hond is en dan die chick die het ook is... |
||||
DarkForce |
Geplaatst op donderdag 06 augustus 2009 15:15 |
||||
Ik hou juist wel van series waar veel gebeurd. Maarja ieder zn eigen ding he "You just can\'t resist bringing up the fact that I once accidentally destroyed a couple of planets, can you?" |
||||
SjaccoPopino |
Geplaatst op donderdag 06 augustus 2009 18:32 |
||||
DDarkForce: Hmz, daar heb je misschien wel gelijk in, eerste keer dat je m zag "kroop" ie zeg maar! Maja, viel me gewoon ff op! Maar lijkt nu idd wel of Godric daar bijna vrijwillig zat ja, want hij was wel heel snel bij Sookie ja! Ik denk dat Jason nog leeft ja, want het was geen echt pistool dat Sarah had, meer een stungun ofzo volgens mij! We zullen zien ! |
||||
MrBlueEyes |
Geplaatst op donderdag 06 augustus 2009 19:18 |
||||
cruise: Kan makkelijk! En het komt allemaal te samen. Godrick wilt gewoon van binnenuit de kerk aanvallen. Jason leeft nog aan de beschrijving van de volgende aflevering te zien, wat ookwel begrijpelijk is natuurlijk. |
||||
Astimo |
Geplaatst op maandag 10 augustus 2009 21:56 |
||||
Deze wordt morgen, want over 5 uur gaat mijn wekker weer. |
||||
Pinda |
Geplaatst op dinsdag 11 augustus 2009 16:23 |
||||
Bedankt voor de update Astimo |
||||
Astimo |