BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Astimo |
Geplaatst op vrijdag 18 september 2009 07:29 |
||||
Mijn idee is dat Eric opdracht heeft gegeven Bill te ontvoeren, wie het doet, weet ik niet, misschien een nieuwe speler in het spel. Het kan ook zijn dat Bill gedood wordt, zodat Eric en Sookie wat krijgen, want Sookie heeft Bills bloed al gehad... |
||||
dondj |
Geplaatst op vrijdag 18 september 2009 08:10 |
||||
"The upcoming season will loosely follow the plot of the third Southern Vampire Mysteries novel, Club Dead" |
||||
MrBlueEyes |
Geplaatst op vrijdag 18 september 2009 09:20 |
||||
Ik kan me niet voorstellen dat ze Bill dood laten gaan. En ook al gaat hij dood, lijkt me stug dat Sookie dan meteen naar Eric rent. |
||||
coonpushkin |
Geplaatst op vrijdag 18 september 2009 13:22 |
||||
Nee joh! Bill gaat niet dood, dat is hij al En ik denk ook niet dat hij dood dood geraakt. Hij wordt uiteraard gered door Sookie want die gaat als een wilde achter hem aan. En natuurlijk moet ze, ook al wil ze dat niet, Eric's hulp in roepen. Want jawel, zij heeft met het kogel zuigen ook wat binnen gekregen van zijn 1000 jaar oude elixer. En ja ik denk dat ook Sam meer en meer in het cluppie van shape shifters terecht zal komen. Ik geloof dat de lui uit Hot Shot al gepresenteerd gaan worden. Voor diegene die nu denken: hot shot people? Come again. Die komen in de boeken veel later aan bod maar daar zitten boeiende types tussen. Dussssss........... waarschijnlijk wordt het totaal anders Alan Ball kennende want echt het einde is zo anders dan de boeken. Een heel stuk essentie is gewijzigd (Bill vraagt Sookie). Enfin, ik wacht echt met spanning af. En als je zelf toch al vooruit wilt lopen, schaf de boeken 1 t/m 10 aan. Heerlijk ranzige pulp om te lezen |
||||
coonpushkin |
Geplaatst op vrijdag 18 september 2009 13:53 |
||||
Nee joh! Bill gaat niet dood, dat is hij al En ik denk ook niet dat hij dood dood geraakt. Hij wordt uiteraard gered door Sookie want die gaat als een wilde achter hem aan. En natuurlijk moet ze, ook al wil ze dat niet, Eric's hulp in roepen. Want jawel, zij heeft met het kogel zuigen ook wat binnen gekregen van zijn 1000 jaar oude elixer. En ja ik denk dat ook Sam meer en meer in het cluppie van shape shifters terecht zal komen. Ik geloof dat de lui uit Hot Shot al gepresenteerd gaan worden. Voor diegene die nu denken: hot shot people? Come again. Die komen in de boeken veel later aan bod maar daar zitten boeiende types tussen. Dussssss........... waarschijnlijk wordt het totaal anders Alan Ball kennende want echt het einde is zo anders dan de boeken. Een heel stuk essentie is gewijzigd (Bill vraagt Sookie). Enfin, ik wacht echt met spanning af. En als je zelf toch al vooruit wilt lopen, schaf de boeken 1 t/m 10 aan. Heerlijk ranzige pulp om te lezen |
||||
Astimo |
Geplaatst op maandag 21 september 2009 13:25 |
||||
Tot nog toe wijkt het verhaal al heel erg af van de boeken. En het lijkt me ook wel leuk als de hot shots erbij komen. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
Sens |
Geplaatst op maandag 21 september 2009 19:03 |
||||
Ik denk dat ik het volgende seizoen ook mee ga doen en die mega geile Sookie een keiharde beurt ga geven.... |
||||
Astimo |
Geplaatst op dinsdag 22 september 2009 10:27 |
||||
Die vrouw is de koningin, Eric is de sheriff. Eric kan niet zo maar koning worden, dus dat zal ook niet gebeuren. Maar Eric zit wel heel erg achter Sookie aan, dus misschien wordt dat een volgende verhaallijn. Alhoewel Sookie en Bill IRL ook een item schijnen te zijn... Moet hij misschien de aardappelen schillen? |
||||
Sens |
Geplaatst op dinsdag 22 september 2009 15:07 |
||||
Astimo: Schillen moet hij hahaha! |
||||
|