BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Sens |
Geplaatst op vrijdag 20 augustus 2010 18:07 |
||||
Quote: Verder ga ik me nergens mee bemoeien hoor, maar: 1. "meningsuiting" is één woord. 2. Zinnen begin je met een "hoofdletter". 3. "Als het kan, kan het en tijd tekort" is niet echt een heldere zin. 4. "maar ik persoonlijk vindt" Oei oei oei, een hele lelijke "dt" is dat. In dit kleine stukje tekst presteer je het enorm veel fouten te maken. Iets dat me doet afvragen hoe de kwaliteit van je ondertitels zijn? Begrijp me niet verkeerd, ik ben zelf helemaal geen kei in ondertitelen, maar misschien is het verstandig dat als je dan toch kritiek cq. commentaar levert op een gerespecteerd vertaler, je dit dan tenminste zonder taalfouten doet! |
||||
supoc |
Geplaatst op vrijdag 20 augustus 2010 23:00 |
||||
Quote: 1. "meningsuiting" is één woord. Hier heb je helemaal gelijk , maar een spatie tussen een woord kan gebeuren waarneer je sneltypt! 2. Zinnen begin je met een "hoofdletter". commentaar levert op een gerespecteerd vertaler, je dit dan tenminste zonder taalfouten doet! Iedereen maakt weleens taal fouten en vooral op het internet. Zelfs jij maakt ze... @Sens " en hij had hem opstaan toen ik daar was." Voor de rest gebruik ik bijna altijd een hoofdletter bij een NIEUWE zin. 3. "Als het kan, kan het en tijd tekort" is niet echt een heldere zin. Ik had er een stukje tekst geplaats van wat Astimo getypt had, het staat ook niet voor niets tussen aanhalingstekens. 4. "maar ik persoonlijk vindt" Oei oei oei, een hele lelijke "dt" is dat. En hier nogmaals met sneltypen maak je weleens fouten. Ten tweede heb ik het goed getypt in de eerste tekst! Een ondertiteling maken is anders dan gewoon op het internet tekst te typen in een forum . In mijn eerste tekst ging mijn lichte kritiek puntje alleen maar om details en niet om de taal fouten! supoc wijzigde dit bericht op 20-08-2010 om 23:02, totaal 1 keer bewerkt |
||||
supoc |
Geplaatst op vrijdag 20 augustus 2010 23:09 |
||||
Quote: "Ieder karakter dat geplaatst is eist een bepaalde tijd op om gelezen en begrepen te worden." Lees het maar . "Jij bent vast te slim voor mij" Gelukkig zijn dat niet mijn woorden. Want ieder heeft zijn eigen kwaliteiten, dat wil nog niet zeggen dat je slimmer bent ook al was het figuurlijk bedoeld ! supoc wijzigde dit bericht op 20-08-2010 om 23:11, totaal 1 keer bewerkt |
||||
Astimo |
Geplaatst op zaterdag 21 augustus 2010 00:01 |
||||
Tsja, als jij je Nederlandse werkwoorden zou kennen, dan wist je het verschil al tussen eisen en opeisen en waarom op daar niet weggelaten kan worden. Quote: En die smoesjes van 'ik tik snel' en 'als ik een ondertitel maak doe ik het wel goed' doen mij wel heel erg denken aan 'dat doet-ie anders nóóóóóóóit'. Zo, nitwit, nu heb je genoeg aandacht gehad, in ieder geval van mij, dus wat mij betrfet is dit zinloze geneuzel nu afgesloten. |
||||
Pinda |
Geplaatst op zaterdag 21 augustus 2010 08:32 |
||||
amerzone en Astimo stoppen jullie maar deze energie in de prima vertalingen Pinda wijzigde dit bericht op 21-08-2010 om 08:34, totaal 2 keer bewerkt |
||||
supoc |
Geplaatst op zaterdag 21 augustus 2010 21:18 |
||||
Quote: "Ieder karakter dat geplaatst is eist een bepaalde tijd op, om gelezen en begrepen te worden." Dan kan je het beste een komma ertussen zetten. En nee type fouten maak ik niet bij ondertitels dus geen smoesjes. Blijkbaar weet jij niet meer wat je zelf hebt geschreven maar goed ik dacht dat je niet alle details hoefde te weten tussen die quote. Het valt me wel op dat je je wel heel erg aangevallen voelt terwijl het een licht kritiek puntje was dat zegt genoeg over jou! En als je het toch erger wil maken met je nitwit , het lijkt wel of je jezelf hoger vindt als een ander. Ik denk dat je mij niet wilt uitdagen op ICT gebied ! Ook al zijn complimenten leuk als jij geen kritiek wilt krijgen dan moet je niet op het internet komen. |
||||
Sayoki |
Geplaatst op zondag 22 augustus 2010 08:28 |
||||
supoc, ik wil je uitdagen op ICT gebied. -- Sayoki |
||||
superopa |
Geplaatst op zondag 22 augustus 2010 08:34 |
||||
Wie kan het verst pissen. |
||||
Advertentie | |||||