BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
wimbow77 |
Geplaatst op donderdag 07 juni 2012 13:28 |
||||
Ten eerste, hulde voor alles wat jullie doen. |
||||
geerings1991 |
Geplaatst op donderdag 07 juni 2012 17:41 |
||||
2hd staat gelijk aan lol \'like\' |
||||
TinusTussengas |
Geplaatst op donderdag 07 juni 2012 18:02 |
||||
Quote: Ik kan me vergissen maar volgens mij klopt dat niet hoor. Lol staat gelijk aan Dimension (wat niet wil zeggen dat ze altijd sync lopen) en 2HD releaste altijd xvid en 720p onder naam van 2HD. @ Wimbow77: Veel vertalingen worden momenteel zowel in verschillende versies online gezet. Dit kan direct door de vertaler zijn maar het kan ook zijn dat er een syncer later mee aan de slag gaat. Als de door jou gewenste versie even op zich laat wachten kan je altijd een request doen maar er is natuurlijk geen enkele garantie dat een syncer er mee aan de slag gaat. Om niet van anderen afhankelijk te zijn kan je dus zelf eventueel de videobestanden waarvoor subs beschikbaar zijn om te zetten naar een formaat die je mediaspeler af kan spelen. Of je gaat zelf met het syncen aan de slag en past de subs aan zodat ze passen bij de videobestanden die jij hebt. Deze subs kan je dan vervolgens hier weer uploaden en er zo iemand anders een plezier mee doen. |
||||
SirThanxalot |
Geplaatst op donderdag 07 juni 2012 18:02 |
||||
Quote: Uhm , niet echt Zie onderstaand lijssie voor vergelijkbare subs in 99% van de gevallen. FEVER = CTU LOL = DIMENSION ASAP = IMMERSE FQM = ORENJI 2HD = 2HD Misschien heb je daar wat aan? Haha Tinus, je was me net voor SirThanxalot wijzigde dit bericht op 07-06-2012 om 18:03, totaal 1 keer bewerkt This is the way. Step inside..... Atrocity exhibition. |
||||
Jasper |
Geplaatst op vrijdag 08 juni 2012 06:28 |
||||
Als aanvulling op het lijstje van SirThanxalot, de AFG (XviD) versie loopt vaak gelijk aan de LOL en DIMENSION. Ook dit is dus ook weer niet altijd het geval maar ik denk in 95% van de gevallen wel. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|