BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
jippe |
Geplaatst op maandag 27 augustus 2012 20:28 |
||||
Hallo, ik weet niet of dit de goeie plaats is om de volgende vraag te plaatsen, sorry hiervoor. Mijn vraag: ik heb een serie gedownload in HDTV.XVID (bev Falling Skies HDTV.XVID-AFG, dus ook met de LOL en andere DTV.XVID)) en hiervoor de ondertitels genomen, nooit heb ik problemen gehad met de ondertitels, maar de laatste maanden 'flippert' de ondertitels bij het afspelen van een aflevering. Ik speel aflevering af met BSplayer. Is er iets fout met besplayer? Of is het probleempje gekend? Om dat ik nu gestart ben met falling skies seizoen 2 en de serie toch wil bekijken kies ik dan maar voor de HDTV.x264, waarmee er geen probleem is om de aflevering te bekijken tesamen met de geschikte ondertitels (dus ook de versie x264), maar in feite vind ik het toch zonde om de reeds aflevering in de HDTV.XVID weg te gooien, tenzij er geen oplossing voor bestaat. jippe wijzigde dit bericht op 27-08-2012 om 20:30, totaal 1 keer bewerkt |
||||
Remcog |
Geplaatst op maandag 27 augustus 2012 20:45 |
||||
Ik ga zelf het liefst voor de x264 versie. In mijn ogen het meest gangbaar en vaak als eerste engelse sub beschikbaar s morgens voordat je onder de douche stapt. |
||||
agfarkens |
Geplaatst op maandag 27 augustus 2012 21:07 |
||||
ik gebruik ook BS player en neem ook de HDTVXVID-AFG solutie en heb geen enkel probleem |
||||
jippe |
Geplaatst op maandag 27 augustus 2012 22:30 |
||||
Dank je voor de antwoorden, nu kies ik steeds de x246. Ik heb ook eens een aflevering van een serie genomen ouder dan dit jaar (die ik nog op mijn HD staat), en d'r is geen probleem. Als ik bvb Falling Skies afl 2 van het nieuwe seizoen afspeelt: ik start dus bsplayer op: meestal is dat een kleine schermpje en ik sleep die naar de tv: vergroot het, en dan flikkert het beeld telkens de ondertitel erop komt, het ook eens geprobeerd op de monitor van de pc, zelfde probleem, ga ik terug naar een kleiner beeld dan is er geen flikkering. Dus het zal ergens in Bsplayer moeten zijn, ik heb al eens bsplayer gedeïnstalleerd daarna Ccleaner en andere opkuisprogramma's gebruikt om toch alles van bsplayer verwijdert te hebben om dan terug een schone installatie te doen, maar probleem blijft. IK heb al gezocht naar een soort handleiding om bsplayer optimaal in te stellen, maar nog niets gevonden. |
||||
Remcog |
Geplaatst op maandag 27 augustus 2012 22:38 |
||||
Ik snap dat je BS player het liefst wil houden and thats all good.. Maar het installeren van bv VLC player is 1 minuut werk en als het probleem zich daar niet voordoet dat weet je weer wat meer. |
||||
jippe |
Geplaatst op maandag 27 augustus 2012 22:51 |
||||
Thanks, maar ik heb het probleem gevonden: |
||||
jippe |
Geplaatst op maandag 27 augustus 2012 23:06 |
||||
Thanks, maar ik heb het probleem gevonden: |
||||
Advertentie | |||||