BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
blondie66nl |
Geplaatst op zaterdag 15 oktober 2011 14:41 |
||||
Ik ben op zoek naar de nederlandse subs van de Deense serie Livvagterne a.k.a. The Protectors. Net met veel moeite de 10 afleveringen van seizoen 1 gedownload, maar ik kan jammer genoeg geen Deens... |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
Orphyus |
Geplaatst op zaterdag 15 oktober 2011 16:05 |
||||
Je vraag is verkeerde geformuleerd: Je kan volgens jouw zeggen geen ondertitelingen vinden op internet die NL zijn. Dus zijn er waarschijnlijk geen NL subs. Met andere woorden: Kan iemand die serie vertalen of de subs rippen van een dvd. Waarschijnlijk zal het de laatste optie zijn, want de serie is te oud en er is maar weinig intresse voor om nog vertaald te worden. Ik weet niet of er een dvd release in NL geweest is, zo niet dan houd het op. Echter als het wel zo is kan mischien iemand op deze site je helpen aan de ondertitelingen. |
||||
blondie66nl |
Geplaatst op zaterdag 22 oktober 2011 07:59 |
||||
Quote: Dit is geen oude serie. Ik bedoel de Deense serie... niet te verwarren met de Britse serie The Protectors in de jaren 70. Wie o wie kan aan de nederlandse subs komen? |
||||
johnny |
Geplaatst op zaterdag 22 oktober 2011 09:40 |
||||
de dvd's met nl subs zijn op internet te vinden hoor |
||||
blondie66nl |
Geplaatst op zaterdag 10 december 2011 18:55 |
||||
Quote: Deze zijn voor mij niet te downloaden, aangezien ik niet een betaalde newsserver heb. Van het 1e seizoen heb ik alleen de avi's, maar niet de subtitle-bestanden. Dus als iemand die wel heeft, of via de dvd-versie kan uploaden, zou ik heel blij zijn |
||||
TinusTussengas |
Geplaatst op zaterdag 10 december 2011 19:04 |
||||
Waarom neem je niet gewoon een betaalde newsserver? Rond de 1,50 voor een dag of 6/7 euro voor een maand ben je klaar. |
||||
|