BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Deleted_ |
Geplaatst op zaterdag 27 juli 2013 00:52 |
||||
Wel even nadenken svp. Ik krijg geld van de overheid / belastingbetaler. |
||||
r3p0 |
Geplaatst op zaterdag 27 juli 2013 04:08 |
||||
Ik heb me nu toch nog een bijkomende bedenking... Opinions are like assholes..... Everybody has one ! |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
DutchWolf |
Geplaatst op zaterdag 27 juli 2013 07:53 |
||||
Ik vraag me af wat de reactie van meneer Tim Kuik zal zijn als Bierdopje publiekelijk als vertaal-organisatie bij de VPRO op het scherm komt.... Windows update: reboot; UNIX update: be ROOT ! :D |
||||
masterbreel |
Geplaatst op zaterdag 27 juli 2013 08:51 |
||||
Newscrew
ik vind het op zich een sympathiek idee, maar ik kan mij vinden in de argumenten die genoemd worden. VPRO moet besparen en nu laten ze vertaalwerk doen door vrijwilligers, kortgezegd broodroof. Volgende stap is het zoeken naar vrijwilligers welke filmpjes willen opnemen. Dan is het helemaal gratis... |
||||
Tommert38 |
Geplaatst op zaterdag 27 juli 2013 11:01 |
||||
Het enige waar ik benieuwd naar ben, is de reactie van Jasper |
||||
Undertaker |
Geplaatst op zaterdag 27 juli 2013 14:03 |
||||
Quote: Bedankt voor het bewijzen van me punt. dank u wel. |
||||
Deleted_ |
Geplaatst op zaterdag 27 juli 2013 14:54 |
||||
Quote: Als jij denkt dat daarmee je punt is bewezen zit je er goed naast. Ik vind juiste de motiviaties zeer zeker relevant, met name omdat de TS zelf al aangeeft dat hij/zij niet weet of dit wel of niet gewenst is hier op het forum. Dat jij niet veel verder komt als het plaatsen van een simpele veroordeling, geeft aan dat het misschien eens tijd wordt dat jij een goed onderbouwde bijdrage levert aan dit forum, dan weet je ook waar mensen het over hebben. Uit je reacties blijkt overigens wel overduidelijk de waardering die je hebt voor al het werk dat de mensen hier doen. Deleted_ wijzigde dit bericht op 27-07-2013 om 14:55, totaal 1 keer bewerkt To translate, one must have a style of his own, for the translation will have no rhythm or nuance, which come from the process of artistically thinking through and molding the sentences; they cannot b |
||||
TheoB |
Geplaatst op zaterdag 27 juli 2013 18:01 |
||||
Quote: Gaat het om Engelse ondertitels voor dat enkele Italiaanse/Duitse interview of ook voor de Engelse interviews? |
||||
Undertaker |
Geplaatst op zaterdag 27 juli 2013 22:56 |
||||
Quote: Ok, ik heb nu eindelijk eens iemand die nog kortzichtiger is dan ik dacht dat mogelijk was, waarvoor dank. Maar goed, je wilt onderbouwt, dan krijg je dat. 1. Uit mijn 2 reacties maak jij de waardering op die ik heb over de ondertitels? - Grote onzin, dit heeft daar niks mee te maken, dit heeft te maken met iemand die een gewone vraag stelt en daar rare reacties als antwoord krijgt. Uploaders bedanken we namelijk ergens anders, maar dat weet je zelf ook. 2. Dat ik niet verder kom dan een simpele veroordeling. - Nog grotere onzin, je kan de veroordeling simpel of lastig maken, maar het resultaat zal altijd hetzelfde zijn, en in dit geval dus dat men of niet of anders had moeten reageren. 3. Wie is TS? als aflkorting kan ik TT zien of Tessa, maar ik ga ook inhoudelijk reageren op je vraagje. - Of dit wel of niet in het forum kan is niet aan hij/zij om te bepalen, maar als deze persoon gelijk zou hebben dat dit er niet hoorde zou de systeembeheerder daar wel wat aan hebben gedaan. En als je me reacties goed gelezen had was dat ook niet me probleem, mijn probleem is een nette vraag met rare antwoorden, iets heel anders dus. Dus nu heb ik inhoudelijk gereageerd op wat eigenlijk onzin is van jou, maar ik kan het respecteren dat je opkomt voor je mede vertalers, want meer dan dat stelt je reactie namelijk niet voor. Gelukkig heeft @Razor88 wel begrepen wat ik bedoel, dank je wel daarvoor. Undertaker wijzigde dit bericht op 27-07-2013 om 23:13, totaal 1 keer bewerkt |
||||
JustMike |
Geplaatst op zaterdag 27 juli 2013 23:47 |
||||
TS = topicstarter It's Simple. We Kill The Batman. |
||||
Tommert38 |
Geplaatst op zaterdag 27 juli 2013 23:50 |
||||
@Undertaker |
||||
Undertaker |
Geplaatst op zondag 28 juli 2013 01:59 |
||||
@JustMike & @Tommert38, Undertaker wijzigde dit bericht op 28-07-2013 om 02:05, totaal 2 keer bewerkt |
||||
vprotegenlicht |
Geplaatst op woensdag 31 juli 2013 09:27 |
||||
Excuses voor de vertraagde reactie. De kritiek is ten dele terecht. We hebben zelf dan ook getwijfeld of we een dergelijke oproep zouden moeten doen. Waarom dan toch gedaan? |
||||
cruise |
Geplaatst op woensdag 31 juli 2013 12:53 |
||||
Als collega medewerker van de PO geef ik Jasper graag bijval. Ook wij als programmamakers zien dat de budgetten voor web drastisch zijn gekort. Dat is erg frustrerend, want hoewel de bazen zeggen dat web, online en social, heel belangrijk zijn en speerpunten voor beleid, wordt tegelijkertijd hget meeste geld daar weggehaald. |
||||
r3p0 |
Geplaatst op woensdag 31 juli 2013 14:25 |
||||
Ik kan me best inleven bij het gevoelen dat bij een omroep moet heersen hierdoor. Vooral moet het wansmakelijk worden als je bekijkt wat qua verloning naar sommige coryfeeën gaat. Opinions are like assholes..... Everybody has one ! |
||||
|