BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Lillian1602 |
Geplaatst op zaterdag 12 maart 2011 16:07 |
||||
Hallo allemaal, ik ben op zoek naar een vertaalteam dat nog een plekje over heeft voor een nieuwe vertaalster. Ruim 4 jaar geleden heb ik geholpen met de vertaling van een aantal films, maar daar moest ik door omstandigheden helaas mee stoppen. Inmiddels ben ik weer in wat rustiger vaarwater gekomen en wil het vertalen en/of controleren graag weer oppakken. Lillian1602 wijzigde dit bericht op 12-03-2011 om 16:09, totaal 1 keer bewerkt |
||||
Xtreme |
Geplaatst op zaterdag 12 maart 2011 16:34 |
||||
Hoi Jill, heb je misschien interesse om mee te helpen de nieuwe serie Breakout Kings te vertalen? We zijn nu met z'n tweeën en we zoeken nog een derde vertaler. |
||||
Lillian1602 |
Geplaatst op zaterdag 12 maart 2011 16:39 |
||||
Ja die serie lijkt me wel wat, ff gegoogled want ik ken hem nog niet. Ik heb Subtitle Workshop gedownload en geïnstalleerd maar zal nog wel wat hulp nodig hebben in het begin. Dus als je dat niet erg vind wil graag helpen met vertalen. |
||||
romike |
Geplaatst op zaterdag 12 maart 2011 17:11 |
||||
Aflevering 16 van Blue Bloods zoekt ook nog een vertaler, geloof ik... |
||||
Xtreme |
Geplaatst op zaterdag 12 maart 2011 17:24 |
||||
Je kan in Subtitle Workshop via file het Engelse srt-bestand openen en dan via Movie de aflevering openen. Vervolgens kan je de tekst gewoon vertalen. Als je twee of meer regels selecteert en Ctrl+K intikt kan je regels samenvoegen. Dit moet veel gebeuren, want de Engelse subs vliegen vaak door het beeld. Verder moet je maar even de knoppen verkennen. Met de linker- en rechterknop in het midden kan je de sync aanpassen (dus de begin- en eindtijd van een regel aanpassen). |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|