BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Dream |
Geplaatst op donderdag 15 maart 2012 14:42 |
||||
Quote: Dat is toch onlogisch? een hoop van deze nieuws berichten stonden al op de site voordat deze nieuwe forum item bestond, vandaar dat je veel nieuws berichten nier nog tegen komt. Ik zelf kwam dit bericht gisteravond al tegen en had het ook al geplaatst, maar bedacht dat dit beter in de nieuwe rubriek had moeten staan. Ik heb heb hem weg gehaald en Jesse een mailtje gestuurd met daarin het nieuws(vandaar ook mijn rare antwoord ja mijn idee ook) Laten we dit nieuwe item een kans geven en gewoon de mensen die dit regelen de nieuwtjes toe sturen of helpen met het uitwerken van deze dingen Het is het zelfde als met vertalen van een serie, als iemand anders snel even een vertaling plaats van iets waar jij mee bezig bent,dat is niet tof en werkt demotiverend |
||||
canton75 |
Geplaatst op donderdag 15 maart 2012 17:55 |
||||
24-film aan zijden draad; 'Jack Bauer' eist meer geld |
||||
GetLittUp |
Geplaatst op donderdag 15 maart 2012 18:08 |
||||
Newscrew
Klopt, het is inderdaad minder leuk om iets te schrijven wat al in het forum staat. Neem een kijkje op het nieuwe Seriesfeed. |
||||
masterbreel |
Geplaatst op vrijdag 16 maart 2012 18:01 |
||||
Newscrew
Quote: Logisch, het moet ook geen ratrace worden. Daarom is het zo dat ik bijv alleen de engelse persitems overneem en het aan jullie laat om deze te vertalen en te verpakken in een eigen verhaaltje. De poster hier poogte denk ik goed te doen door de community te laten weten van dit (tragische) nieuws. Het is zeker geen of/of, het lijkt mij dat de nieuwsitems ook uit het forum gehaald kunnen worden zodra er een nieuwsitem over is aangemaakt. We kunnen natuurlijk ook dingen afspreken, zoals nieuwsitems gaan naar de nieuwscrew zodat zij er wat mee kunnen doen (als jullie dat willen). |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|