BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
TunefulDJMike |
Geplaatst op woensdag 26 maart 2014 13:07 |
||||
Gezien de cast lijst en settings lijkt me dit de spin off voor een nieuwe NCIS of heb ik dat verkeerd? Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie |
||||
Stevo |
Geplaatst op woensdag 26 maart 2014 14:35 |
||||
Jep, dit is de spin-off! Hopelijk slaat deze wel weer aan.. Hoog tijd voor nog een NCIS serie On the upside, als NCIS RED was geslaagd vorig jaar en een serie was geworden hadden we in mei Kim Raver niet in 24 gezien.. Vincit omnia veritas! |
||||
TunefulDJMike |
Geplaatst op woensdag 26 maart 2014 14:57 |
||||
Aan de ene kant moet ik je gelijk geven, echter vind ik het niet erg of Kim Raver bij NCIS zit of 24 zolang ze maar op tv is. TunefulDJMike wijzigde dit bericht op 26-03-2014 om 14:59, totaal 1 keer bewerkt Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie |
||||
TunefulDJMike |
Geplaatst op woensdag 02 april 2014 14:02 |
||||
Iemand al enige idee of NCIS NO ook werkelijkheid word of het zelfde lot begaat als NCIS RED Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie |
||||
Stevo |
Geplaatst op woensdag 02 april 2014 15:11 |
||||
Quote:Ga er maar vanuit dat we dat niet eerder horen dan tijdens de upfronts in mei.. Vincit omnia veritas! |
||||
vaantje1 |
Geplaatst op zondag 06 april 2014 12:15 |
||||
Ik heb er zo mijn bedenkingen bij. vaantje1 wijzigde dit bericht op 06-04-2014 om 12:33, totaal 1 keer bewerkt |
||||
Stevo |
Geplaatst op woensdag 09 april 2014 15:21 |
||||
Eindelijk tijd gehad om de spin-off te bekijken maar ik was blij dat de gewone cast van NCIS ook zo nadrukkelijk aanwezig was.. De cast van NCIS New Orleans was niet bepaald gevuld met Eye Candy. Deze spin-off vond ik wel beter geschreven dan NCIS RED maar weet niet of ik deze ga volgen volgend jaar.. De saxofoon muziek kwam nu al een beetje me neus uit.. Vincit omnia veritas! |
||||
TunefulDJMike |
Geplaatst op woensdag 09 april 2014 16:11 |
||||
Ik vond de setting eigenlijk wel leuk, vooral het relaxte van de mensen daar. De cast was inderdaad niet super sterk. Ik vermoed dat daar nog iemand bij moet komen. Zou er echter geen probleem mee hebben als deze spin-off werkelijkheid gaat worden. Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie |
||||
RievandeBuggys |
Geplaatst op zondag 13 april 2014 15:31 |
||||
Het is inderdaad zo dat men de zuiderse en speciale sfeer, gewoonten, gebruiken, enz. van deze stad New Orleans er iets te dik heeft opgelegd in deze twee afleveringen. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
RainbowSword |
Geplaatst op zondag 13 april 2014 16:27 |
||||
Ik denk dat het behoorlijk persoonlijk is of iemand zich hieraan stoort. Alleen om je hieraan te storen, dan moet het jou eerst opvallen. Mij valt dit niet op, kan het niet herkennen, voor mij niet relevant. Nieuws over series lezen? http://www.seriesfeed.com/ |
||||
TunefulDJMike |
Geplaatst op zondag 13 april 2014 17:14 |
||||
Quote: Ik hoop juist dat ze niet te veel op locatie gaan schieten, vele series zijn hun hier in voorgegaan en vele hebben gefaald. Op locatie schieten is stervends duur en komt meestal de looptijd van een serie of uberhaubt de start van een serie niet ten goede. Kwa settings vind ik je persoonlijk iets te kritisch, zoals RainbowSword zegt vind ik persoonlijk de interactie tussen de characters belangrijker dan de precieze setting. Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie |
||||
RievandeBuggys |
Geplaatst op zondag 13 april 2014 18:52 |
||||
Inderdaad, misschien ben ik wel te kritisch. RievandeBuggys wijzigde dit bericht op 13-04-2014 om 18:53, totaal 1 keer bewerkt |
||||
TunefulDJMike |
Geplaatst op zondag 13 april 2014 19:50 |
||||
Quote: Ik snap wel wat je bedoelt, en ik zou liever ook zien dat ze op locatie filmen, echter kan ik me ook voorstellen dat wanneer je 24 keer op locatie moet filmen aan de andere kant van de VS dat dat ook aardig in de papieren gaat lopen. Zeker als je ziet hoeveel er in NCIS nog buiten word geschoten, en als ze dat echt zouden doen verwacht ik geen lang leven voor een serie. Dus dat ze het uit kosten overweging niet doen kan ik best mee leven, en inderdaad af en toe even een oogje dicht knijpen als je naar NCIS kijkt, maar dat doe ik bij zoveel series. (kijk maar is naar Rookie Blue om zo maar een zijstraat te noemen) Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie |
||||
Undertaker |
Geplaatst op maandag 14 april 2014 00:03 |
||||
Quote: Als ik aan iemand een hekel had en heb, dan is het wel aan Kim Raver. ik vind het zo een irritant persoon. Maar dat zal wel aan mij liggen dan |
||||
|