BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
DarkForce |
Geplaatst op dinsdag 09 augustus 2011 21:42 |
||||
Hoewel het een kleine crossover was van Dr. Vanessa Calder (die een bijrol heeft in warehouse 13) zet dit wel de deur open voor verdere crossovers. "You just can\'t resist bringing up the fact that I once accidentally destroyed a couple of planets, can you?" |
||||
redibiza |
Geplaatst op woensdag 10 augustus 2011 00:18 |
||||
vond het wel grappig dat ze ook echt de paarse rubber handschoenen aan had, op zich vind ik alphas niet echt er bij passen, eureka en warehouse 13 kan ik enig zins nog begrijpen maar vind alphas er echt niet bij passen |
||||
MugenJin |
Geplaatst op woensdag 10 augustus 2011 06:00 |
||||
Beheerder
Het is ook niet zozeer een crossover, hè. Dat was gewoon dokter Calder in haar "rol" als iemand van het CDC en misschien ook wel om een possible "artefact angle" te onderzoeken . Daar moet verder niet te veel achter gezocht worden denk ik. Ik vond het in ieder geval wel leuk gedaan. MugenJin wijzigde dit bericht op 10-08-2011 om 06:02, totaal 2 keer bewerkt |
||||
DutchWolf |
Geplaatst op woensdag 10 augustus 2011 07:40 |
||||
Quote: Welke afleveringen zijn dit? Ik val bij Warehouse altijd in slaap.. Artie heeft namelijk in het begin in Eureka een geleerde gespeeld en die droeg zijn naam niet; hij werd toen opgslokt door "het Artifact" Dr. Vanessa Calder (Lindsay Wagner)oftewel "The Bionic Woman" van vroeger Speelt toevallig wel een rol in Alphas 105.(ben ik nu aan het vertalen) Zo weet ik ook dat in S01E08 Jo en Zane voorkomen, maar niet als de Eureka karakters. Volgens mij hebben ook al een aantal Stargate Atlantis en Galactica-mensen mee gedaan. Ik wil even hiermee aangeven dat we soms meer connecties zoeken dan dat die er zijn. Het wereldje van de SF-series is in de US nogal klein. Wat dat betreft ben ik het met MugenJin eens. Windows update: reboot; UNIX update: be ROOT ! :D |
||||
DarkForce |
Geplaatst op woensdag 10 augustus 2011 08:25 |
||||
Alphas S01E05 - Warehouse 13 dus DarkForce wijzigde dit bericht op 10-08-2011 om 19:50, totaal 2 keer bewerkt "You just can\'t resist bringing up the fact that I once accidentally destroyed a couple of planets, can you?" |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|