BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Razor88 |
Geplaatst op zondag 18 mei 2014 11:59 |
||||
Ach, je zit natuurlijk met acteurs. Als bv Slade in seizoen 3 pas terug was gekomen nadat hij in seizoen 2 zijn eiland verhaallijn had, dan had dat veel meer geld gekost. Zelfde geldt natuurlijk voor Amanda Waller. Eiland verhaal en tegenwoordig verhaal moeten dus overeenkomen. Typisch ook dat Sarah nu gaat verdwijnen uit beide verhalen tegelijk (lijkt t iig op) 'Fight the good with the bad and the bad with the worse' |
||||
maxhavelaar |
Geplaatst op zondag 18 mei 2014 12:39 |
||||
Quote: Het is zonde dat Slade al in seizoen 2 te zien was natuurlijk! Die had ik liever bewaard, maarja misschien had je dan een sleucht tweede seizoen en had je nooit een derde seizoen gehad. Ben benieuwd of het eilandverhaal de hele serie blijft volgen, of dat het uiteindelijk wordt afgewikkeld en het gewoon met het verhaal van het heden door gaat, of zou de serie dan stoppen? 1. Spoiler!Ik weet niet zeker hoor, maar volgens mij is lauren de echte Black Cannary, je zag ook op het eind dat Sarah het heeft doorgegeven, dus zal me niet verbazen dat ze uiteindelijk het wordt! 2. Spoiler!Weet niet of ik blij ermee ben dat Felicity en Oliver een koppel worden 3. Spoiler!Ook ben ik benieuwd of Thea ooit nog terug keert, en dan op wat voor manier Seizoen is met weer veel nieuwe vragen voor mij! |
||||
Razor88 |
Geplaatst op zondag 18 mei 2014 13:51 |
||||
Eerste spoiler ben ik het wel mee eens, had ik ook al een tijdje verwacht omdat ze eigenlijk Spoiler!Dinah heet Tweede spoiler klopt niet helemaal, volgensmij was dat Spoiler!puur om Slade te misleiden, werd later ook aangetoond met die cameras waarvan Oliver wist Over je derde: Spoiler!Ik denk het wel, maar als villain
'Fight the good with the bad and the bad with the worse' |
||||
Everaers |
Geplaatst op zondag 18 mei 2014 14:34 |
||||
mooie maar toch vage seizoens finale |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
Barbossas |
Geplaatst op maandag 19 mei 2014 17:51 |
||||
Ze hadden naar mijn idee beter de seizoensfinale kunnen doen van 2 afleveringen geleden Spoiler!waarin Slade zijn leger de stad in loopt en Diggle in een stevig gevecht terecht komt Spoiler!Ben wel benieuwd naar de nieuwe verhalen en verhaallijnen. hoop nog meer van de League of Assassins te zien. Denk dat dat interessanter is dan ARGUS Spoiler!Wel fijn dat het geen groot bloedbad is geworden, vooral blij dat Sara het overleeft heeft. Was bang dat Laurel haar zou opvolgen als Canary.
|
||||
Stevo |
Geplaatst op maandag 19 mei 2014 18:15 |
||||
Heb echt weer onwijs genoten hoor van de laatste paar afleveringen.. Heerlijk al die finale afleveringen deze weken.. De meeste horen toch wel bij de beste van een serie! Vincit omnia veritas! |
||||
planckie |
Geplaatst op woensdag 21 mei 2014 15:47 |
||||
Spoiler!Nog iemand hier die Thea als villain ziet terug komen? Met een vader als Malcolm Merlyn moet dit haast wel .
Valar Morghulis |
||||
Inartie |
Geplaatst op woensdag 21 mei 2014 16:03 |
||||
Quote: Ja, dat zie ik wel gebeuren. |
||||
Robertus |
Geplaatst op zaterdag 28 juni 2014 17:12 |
||||
Ik ben afgehaakt na aflevering 5. Ik vind het te ongeloofwaardig, het is meer een kinderserie geworden vind ik. |
||||
Gatito |
Geplaatst op zaterdag 28 juni 2014 18:10 |
||||
Quote: Ik ben ook afgehaakt. Vond het ook allemaal een beetje te kinderachtig worden. |
||||
hector2th |
Geplaatst op zondag 29 juni 2014 06:53 |
||||
bangelijke serie en we kijken al uit naar seizoen 3 |
||||
|